Dan maak je de vlag toch kleiner ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:58 schreef BELASTING het volgende:
Ik weet het.![]()
Maar ik moest die gare hobby verf gebruiken.. En in die kleine potjes past niet zo'n grote kwast. Dus dit was al tering veel werk.![]()
Wordt ie echt niet mooier op..quote:
Ik ga is effe kijken morgen of het knippen wordt. Wat kleiner is ook handig ivm meenemen..quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:35 schreef Niara het volgende:
gewoon ietsje kleiner knippen, maakt niet zoveel uit.
En Mr. Yummy!
Als je er ooit van af wilt, mag ik boven op je weggeeflijstje staan?
Als je een beetje handig bent met naald en draad kan je de randen nog omzomenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:01 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik ga is effe kijken morgen of het knippen wordt. Wat kleiner is ook handig ivm meenemen..
En ik vind het prima. Maar ik ben bang dat je lang kunt wachten. Hij is gewoon geniaal hea!
Nah, misschien ga ik 'm veranderen. Maar dat zie ik nog wel. Grote kans dat ie blijft zoals ie is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:52 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Als je een beetje handig bent met naald en draad kan je de randen nog omzomen
Ga je hem nog op een (vlaggen)stok bevestigen ?
hoe wil je er dan mee gaan rondzwaaien ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:25 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Nah, misschien ga ik 'm veranderen. Maar dat zie ik nog wel. Grote kans dat ie blijft zoals ie is.
Van mij part ga ik dr in gekleed.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:58 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
hoe wil je er dan mee gaan rondzwaaien ?![]()
of ga je gewoon met een laken lopen wapperen ?
Hellfest!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat wordt dit jaar beter, Graspop of Wacken?
Hellfest is geen geldige keuze, Waarschijnlijk is er een toets of draaifout gemaakt. Herzie uw ingave en kies opnieuw...quote:
Nou inderdaad. NOT!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:57 schreef draculettetje het volgende:
nou ik zal naar de vlag uitkijken ha ha!
Hij schaamt zich voor zo'n ''slechte'' vlag.quote:
Jawel, want daar gaan wij heerschenquote:
je hebt in ieder geval je best gedaanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:25 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Hij schaamt zich voor zo'n ''slechte'' vlag.
Ikzelf vond het logo prima gelukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |