Beter! Zo'n beetje alles wat ik wil zien kán ik ook zien.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
http://www.graspop.be/pages/scheduler/index.html
Ik zie dat veel heen en weer zal moeten gaan lopen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:28 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Beter! Zo'n beetje alles wat ik wil zien kán ik ook zien.
Vooral zondagavond wordt uber geniaal!![]()
Mijn dagen zijn ook mooi gevuldquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:28 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Beter! Zo'n beetje alles wat ik wil zien kán ik ook zien.
Vooral zondagavond wordt uber geniaal!![]()
Vrijdag: Buckcherry, Dragonforce, Papa Roach, Soulfly, Dream Theaterquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn dagen zijn ook mooi gevuld
Vrijdag: Firewind, DragonForce, Pestilence, Blind Guardian, Heaven & Hell, Dream Theater, Motley Crue
Zaterdag: Keep of Kalessin, Negura Bunget, Kataklysm, Legion of the Damned, Killswitch Engage, Wolves in the Throne Room, Korn, Slipknot
Zondag: Lamb of God, Scar Symmetry, Candlemass, Sacred Reich, Children of Bodom, Marilyn Manson
Zondag is dus wat minder haastig
Valt gelijk met Slipknot.quote:
Vind je? Veel grote namen hoor..quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:03 schreef Andyy het volgende:
[..]
voor beginnende metalluisteraars ja, Marilyn manson, slipknot, korn
Rick astley!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:15 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Noem dan voor jou is wat 'grote' namen.
Dream Theater, Down,quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:15 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Het zijn ook grote namen, maar het is meer voor het wannabe volkquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:15 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Mee eens. Die bands die jij noemt behoren daar eigenlijk ook wel toe.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:15 schreef Andyy het volgende:
[..]
Het zijn ook grote namen, maar het is meer voor het wannabe volk
KSE en Parkway drive
Waarom per se wannabee volk..? Het is en blijft metal, maar meer symfonisch.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:15 schreef Andyy het volgende:
[..]
Het zijn ook grote namen, maar het is meer voor het wannabe volk
KSE en Parkway drive
Met die bands is opzich niks mis. Ik luister er zelf ook graag naar. Maar ik had gehoopt op iets meer blackmetal en deathmetal.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:02 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Waarom per se wannabee volk..? Het is en blijft metal, maar meer symfonisch.
Zelf ben ik zeker geen beginnende luisteraar meer, zit al ver binnen dit goddelijke muziek genre.
Van mij ook hoor. Jungle Rot zou erg fijn geweest zijn.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met die bands is opzich niks mis. Ik luister er zelf ook graag naar. Maar ik had gehoopt op iets meer blackmetal en deathmetal.
Ik had gehoopt op Cradle Of Filth, My Dying Bride en dat soort bands.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:08 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Van mij ook hoor. Jungle Rot zou erg fijn geweest zijn.
Fear Factory en Hammerfall waren ook welkom geweest.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op Cradle Of Filth, My Dying Bride en dat soort bands.
Jaquote:Op zondag 10 mei 2009 18:10 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Fear Factory en Hammerfall waren ook welkom geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |