Dat is waar.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:33 schreef Drummer-Itchy het volgende:
hmm..ik ga wel naar graspop, maar ik heb geen idee of ik naar de Fok! meet kom, ik zie daar wel waar ik allemaal wel en niet heenga
Zoiezo is het festival terrein sinds dit jaar veranderd, dus geen 1 DieHard Graspopper kan zeggen waar de meet plaats gaat vinden
Is inderdaad zo, op graspop kun je weinig afspreken. Ik zie wel waar ik allemaal belandquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:33 schreef Drummer-Itchy het volgende:
hmm..ik ga wel naar graspop, maar ik heb geen idee of ik naar de Fok! meet kom, ik zie daar wel waar ik allemaal wel en niet heenga
Zoiezo is het festival terrein sinds dit jaar veranderd, dus geen 1 DieHard Graspopper kan zeggen waar de meet plaats gaat vinden
als ik het niet vergeet op het moment zelfquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:14 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Weheh, hoe oud is tijnbrein dan?
En zijn er verder nog gegadigden voor een Fok! meet op Graspop?
Nu op de lijst:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als ik het niet vergeet op het moment zelf
en als ik kom komt vamp met me mee!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:28 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Nu op de lijst:
- BELASTING
- tijnbrein
- draculettetje (we zorgen dat je een pm krijg een dag vóór graspop)
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
- BELASTINGquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en als ik kom komt vamp met me mee!
Als ik jouw was zou ik wachten tot het hele programma qua tijden bekend isquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:41 schreef BELASTING het volgende:
[..]
- BELASTING
- tijnbrein
- draculettetje
- vamp
Zodra er echt animo is zal ik hier een apart topic voor gaan openen.
Als dat zo is, kun je dat dan effe doorlinken?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:20 schreef Niara het volgende:
het hele programma met tijden is toch al bekend?
Gewoon een vlag met FOK! meenemen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:56 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Als ik jouw was zou ik wachten tot het hele programma qua tijden bekend is
dan is het makkelijker af te spreken
Ik ben voor! Ik ga wel een mooie maken.quote:
Coolquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:00 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik ben voor! Ik ga wel een mooie maken.
http://www.graspop.be/pages/scheduler/index.htmlquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:42 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Als dat zo is, kun je dat dan effe doorlinken?
Echt? Cool!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:00 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Dan kom ik er zeker op af als ik hem zie staanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:00 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Vast wel, lekker staan heerschen met medeFokkersquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:47 schreef TheSorrow het volgende:
Ik kijk wel of ik kom!
Ik heersch liever in mn eentjequote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vast wel, lekker staan heerschen met medeFokkers
Maar voor jou maak ik wel een uitzondering, heerscherquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vast wel, lekker staan heerschen met medeFokkers
Heersch ende kvltquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:03 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Maar voor jou maak ik wel een uitzondering, heerscher\m/
ja maakt het makkelijker om niet te vergeten ha haquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan kom ik er zeker op af als ik hem zie staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |