Geef is een tof verslagje van de afgelopen 6 jaar?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zoals het al 6 jaar zo voor me is
Zoek maar terugquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:01 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Geef is een tof verslagje van de afgelopen 6 jaar?
Dit is m'n 1e keer graspop namelijk.
Gewoon niet al te dure shit meenemen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:27 schreef BELASTING het volgende:
Ook effe vraagje.Omdat ik voor de 1e keer ga.
Hoe is de beveiliging op Graspop? Heb weinig zin om spullen kwijt te raken he.
Dat valt reuze mee. En als je met een groepje bent dan is de kans nog kleiner.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:31 schreef BELASTING het volgende:
Of ik nou dure spullen meeneem of niet.. Stelen kunnen ze 't alsnog.
Wel redelijk, en het hangt gewoon af van het volk wat er komt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:27 schreef BELASTING het volgende:
Ook effe vraagje.Omdat ik voor de 1e keer ga.
Hoe is de beveiliging op Graspop? Heb weinig zin om spullen kwijt te raken he.
Voorlopig ga ik nog alleen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. En als je met een groepje bent dan is de kans nog kleiner.
Inderdaad ik heb ook nog nooit verhalen over die gestolen worden gehoord op graspop.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:34 schreef Hansch het volgende:
[..]
Wel redelijk, en het hangt gewoon af van het volk wat er komt.
Bij mij is er nog nooit wat gestolen op festivals dus *klopt-af*
en ik ga dit jaar voor de 4e keer naar graspop.
Dat is een goed plan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:35 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Voorlopig ga ik nog alleen.
Kunnen we geen Fok! meet maken? Lijkt me best geweldig.
Ik ben ook voor.quote:
Nog Fokkers?quote:
Denk 't niet.. Maar het is Fok! meet of 25+ gangbang groepje.quote:
Gewoon combineren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:49 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Denk 't niet.. Maar het is Fok! meet of 25+ gangbang groepje.
* BELASTING vraagt zich af of tijnbrein wel oud genoeg is voor de gangbangquote:
Ik mag al bier drinken dus ja.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:07 schreef BELASTING het volgende:
[..]
* BELASTING vraagt zich af of tijnbrein wel oud genoeg is voor de gangbang
Weheh, hoe oud is tijnbrein dan?quote:
Ouder dan jou.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:14 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Weheh, hoe oud is tijnbrein dan?
En zijn er verder nog gegadigden voor een Fok! meet op Graspop?
1 wel ja Drizzt_DoUrdenquote:
Volgens mij zit de rest hier idd niet neequote:Op donderdag 7 mei 2009 17:36 schreef Hansch het volgende:
[..]
1 wel ja Drizzt_DoUrden![]()
de rest zijn geen fokkers zover ik weet..
Dat is waar.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:33 schreef Drummer-Itchy het volgende:
hmm..ik ga wel naar graspop, maar ik heb geen idee of ik naar de Fok! meet kom, ik zie daar wel waar ik allemaal wel en niet heenga
Zoiezo is het festival terrein sinds dit jaar veranderd, dus geen 1 DieHard Graspopper kan zeggen waar de meet plaats gaat vinden
Is inderdaad zo, op graspop kun je weinig afspreken. Ik zie wel waar ik allemaal belandquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:33 schreef Drummer-Itchy het volgende:
hmm..ik ga wel naar graspop, maar ik heb geen idee of ik naar de Fok! meet kom, ik zie daar wel waar ik allemaal wel en niet heenga
Zoiezo is het festival terrein sinds dit jaar veranderd, dus geen 1 DieHard Graspopper kan zeggen waar de meet plaats gaat vinden
als ik het niet vergeet op het moment zelfquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:14 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Weheh, hoe oud is tijnbrein dan?
En zijn er verder nog gegadigden voor een Fok! meet op Graspop?
Nu op de lijst:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als ik het niet vergeet op het moment zelf
en als ik kom komt vamp met me mee!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:28 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Nu op de lijst:
- BELASTING
- tijnbrein
- draculettetje (we zorgen dat je een pm krijg een dag vóór graspop)
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
- BELASTINGquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en als ik kom komt vamp met me mee!
Als ik jouw was zou ik wachten tot het hele programma qua tijden bekend isquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:41 schreef BELASTING het volgende:
[..]
- BELASTING
- tijnbrein
- draculettetje
- vamp
Zodra er echt animo is zal ik hier een apart topic voor gaan openen.
Als dat zo is, kun je dat dan effe doorlinken?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:20 schreef Niara het volgende:
het hele programma met tijden is toch al bekend?
Gewoon een vlag met FOK! meenemen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:56 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Als ik jouw was zou ik wachten tot het hele programma qua tijden bekend is
dan is het makkelijker af te spreken
Ik ben voor! Ik ga wel een mooie maken.quote:
Coolquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:00 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik ben voor! Ik ga wel een mooie maken.
http://www.graspop.be/pages/scheduler/index.htmlquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:42 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Als dat zo is, kun je dat dan effe doorlinken?
Echt? Cool!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:00 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Dan kom ik er zeker op af als ik hem zie staanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:00 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Vast wel, lekker staan heerschen met medeFokkersquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:47 schreef TheSorrow het volgende:
Ik kijk wel of ik kom!
Ik heersch liever in mn eentjequote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vast wel, lekker staan heerschen met medeFokkers
Maar voor jou maak ik wel een uitzondering, heerscherquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vast wel, lekker staan heerschen met medeFokkers
Heersch ende kvltquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:03 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Maar voor jou maak ik wel een uitzondering, heerscher\m/
ja maakt het makkelijker om niet te vergeten ha haquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan kom ik er zeker op af als ik hem zie staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |