Me threequote:
Weet niet of je nog wel meemag met kort haar hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ook \m/
Ik begreep dat er maar een beperkt aantal was. Het kan dus best zijn dat ze uitverkocht zijn tegen die tijd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:50 schreef Hanneke12345 het volgende:
Die 'boozebags', zijn die gewoon tot een dag voor het festival nog te koop bij de FRS's?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:35 schreef Hansch het volgende:
[..]
Weet niet of je nog wel meemag met kort haar hoor![]()
Oké, dan moet ik maar even kijken of ik 't online bestellen kan. Want voor de 25e zal ik wel niet in Belgie zijn. ;xquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:53 schreef dickiedik het volgende:
[..]
Ik begreep dat er maar een beperkt aantal was. Het kan dus best zijn dat ze uitverkocht zijn tegen die tijd.
Popmuziek is voor kampers en mocro's.quote:
Daar heb je wel een cc voor nodig, maar het werkt prima. Dat hebben wij ook gedaanquote:[
Oké, dan moet ik maar even kijken of ik 't online bestellen kan. Want voor de 25e zal ik wel niet in Belgie zijn. ;x
Is dat zon tent die je neergooit en die dan zichzelf uitklapt?quote:
Jap, diegene die ik heb is waterdicht. Ik ga hem nog wel ff insprayen met van dat spul.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:32 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Is dat zon tent die je neergooit en die dan zichzelf uitklapt?
die zijn volgens mij niet waterdicht.
Nice!quote:Op zondag 31 mei 2009 09:39 schreef dickiedik het volgende:
Wij gaan al een paar jaar lekker decadent met caravans en campers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |