ja je moet ze wel eerst aftrainen.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:18 schreef Sigmund666 het volgende:
Ziekenhuissoaps
Mannen die als een slaafs schoothondje met de vrouw op de bank het zitten kijken
Ik had een ex die GA helemaal geweldig vond, en ik mocht inderdaad slaafs op de bank meekijken.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:18 schreef Sigmund666 het volgende:
Ziekenhuissoaps
Mannen die als een slaafs schoothondje met de vrouw op de bank het zitten kijken
mannen vinden het ook wel leuk.. kijk maar.. bijna alles wat wat achterlaat is van het mannelijk geslacht..quote:Op donderdag 2 april 2009 22:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik had een ex die GA helemaal geweldig vond, en ik mocht inderdaad slaafs op de bank meekijken.
Nu het uit is vind ik het stiekem zelf eigenlijk ook wel leuk.
Ja maar...quote:Op donderdag 2 april 2009 22:19 schreef soofje het volgende:
[..]
mannen vinden het ook wel leuk.. kijk maar.. bijna alles wat wat achterlaat is van het mannelijk geslacht..
en aangezien de topic Grey's Anatomy is.. weten ze in wat voor post ze kijken en reageren ze.. en ze weten de naam van de lelijke chinees
zegt voor mij genoeg![]()
gedwongen kijken zeggen ze puur om te zorgen dat hun mannelijke ego niet geschaad wordt.
Ja, misschien heeft het er mee te maken dat 95% van de actieve KLBers man isquote:Op donderdag 2 april 2009 22:19 schreef soofje het volgende:
[..]
bijna alles wat wat achterlaat is van het mannelijk geslacht..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |