ik heb geen relatiequote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:36 schreef Echo99 het volgende:
Het is eigenlijk ook niks he? Zo'n 'relatie' met een loverboy.
Dat snap ik. Zo'n zuur mens wil niemand!quote:
slaat je naam op het plaatje in je fobo?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:34 schreef Duimelot het volgende:
Wat haat ik achterbaks gedoe toch, roddelende mensen, achter de rug om nare dingen zeggen en in je gezicht niet durven en poeslief doen
Wat haat ik het als mensen eerst helemaal op iemand afgeven en nare dingen over iemand zeggen en er dan opeens heel veel mee omgaan en vriendjes spelen
Wat haat ik charmante gozers die lief doen en net doen of je het helemaal bent en ondertussen nog wat afspraakjes lopen te ritselen
zeg het gewoon recht in iemands gezicht als je iets dwars zit (mag ook op een normale manier)
ga niet eerst op walgelijke vooroordelen uit om ze dan aan de kant te zetten
om daarna alsnog achter de rug om die vooroordelen aan te halen maar wel poeslief te doen
en gozers die meer dames tegelijk willen daten laat het de dames gewoon weten dan kunnen ze zelf kiezen of ze daar voor open staan of niet!
achterbakse, hypocriete mensen
nah ik d8 een doctor die komt wel met een juist medicijn tegen hypcriete mensenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:40 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Dat snap ik. Zo'n zuur mens wil niemand!
Helemaal met je eens, alleen heb ik dit vaker mogen ervaren met meisjes dan met gozers...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:34 schreef Duimelot het volgende:
Wat haat ik achterbaks gedoe toch, roddelende mensen, achter de rug om nare dingen zeggen en in je gezicht niet durven en poeslief doen
Wat haat ik het als mensen eerst helemaal op iemand afgeven en nare dingen over iemand zeggen en er dan opeens heel veel mee omgaan en vriendjes spelen
Wat haat ik charmante gozers die lief doen en net doen of je het helemaal bent en ondertussen nog wat afspraakjes lopen te ritselen
zeg het gewoon recht in iemands gezicht als je iets dwars zit (mag ook op een normale manier)
ga niet eerst op walgelijke vooroordelen uit om ze dan aan de kant te zetten
om daarna alsnog achter de rug om die vooroordelen aan te halen maar wel poeslief te doen
en gozers die meer dames tegelijk willen daten laat het de dames gewoon weten dan kunnen ze zelf kiezen of ze daar voor open staan of niet!
achterbakse, hypocriete mensen
vrouwen zijn geweldig in roddelen, mannen in vooroordelen en voor de rest zijn we gewoon allemaal even hypocrietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:42 schreef jagga het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, alleen heb ik dit vaker mogen ervaren met meisjes dan met gozers...
Want jullie vrouwen kunnen er af en toe ook wat van
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah ik d8 een doctor die komt wel met een juist medicijn tegen hypcriete mensen
blijkt ie gewoon ook zo'nbevooroordeeld iemand te zijn
Vrouwen kunnen niet alleen goed roddelen maar ook ontzettend achterbaks zijn, achter je rug om praten... zich poeslief voordoen maar ondertussen je figuurlijk de poten onder je lijf wegzagen. Hypocriet dus ook nog..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vrouwen zijn geweldig in roddelen, mannen in vooroordelen en voor de rest zijn we gewoon allemaal even hypocriet
op mij na natuurlijk
ik weet het hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:48 schreef jagga het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen niet alleen goed roddelen maar ook ontzettend achterbaks zijn, achter je rug om praten... zich poeslief voordoen maar ondertussen je figuurlijk de poten onder je lijf wegzagen. Hypocriet dus ook nog..
Nee jullie zijn niet altijd schatjes
Ga in het klooster!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vrouwen zijn geweldig in roddelen, mannen in vooroordelen en voor de rest zijn we gewoon allemaal even hypocriet
Daten??quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
op mij na natuurlijk
quote:
Je bent in ieder geval eerlijk.quote:
maar je probleem is dat niemand dat met jou wil doen?quote:
dat is dan recht voor zn raap en daar heb ik geen problemen mee !quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:54 schreef genakt het volgende:
in een ander topic zeggen ze dat je een trut bent![]()
zeg er wat van hoor
er bestaan altijd nog grotere lozers dan ik die dan wel met me willenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:55 schreef DoctorB het volgende:
[..]
maar je probleem is dat niemand dat met jou wil doen?
Medicijn van doctorB: Niet zo zeiken, jezelf niet zo druk maken om wat andere mensen zeggen of denken en foto's!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |