abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67952084
quote:
Op zondag 12 april 2009 16:09 schreef JoBuster het volgende:
Interview met die heks Beth Reynolds-Holloway-Twitty mbt de prachtfilmtm gebaseerd op haar boekje.

Zoek de leugens HIER
Q: "What do you really think happened to Natalee?"
A: "We have tried to be so careful not to speculate over the last four years."

CHRISTUS!

('t is nu toch Pasen )
pi_67952137
Was Paul vd Sloot in McDonald"s ? om 3 uur s'nachts !!!

Here are the "family member's" posts from Riehl:

Quote:
I'm in Mountain Brook and from the people who have recently returned from Aruba is that Van der Sloot's dad was seen at a McDonald's at 3 a.m. the night Natalee disappeared.

I don't think this has been reported in the mainstream media so hopefully this will help those of of you who are following this closely. This is my first post here and I'm posting something I think all of you might find significant.

Natalee goes missing at about 1 to 1:30 a.m. and the Van der Sloot's dad is seen at a McDonalds at 3a.m. I assume the dad has a job and would have to be at work the next day. There to me it is very suspicious
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_67952319
De rol van Joran wordt overigens gespeeld door een Zuid Afrikaan genaamd Jacques Strydom. Klik HIER voor zijn complete CV.
--
pi_67952415
Art Wood, a retired Secret Service agent helping the Holloway family investigate the case, said: "That blood was sent to Holland and it came back as being cleaning fluid and chocolate. That's what the test results show. But an Aruban police officer who worked on the investigation told me there was definitely blood in that car. I think the wrong sample was deliberately sent to Holland.

The "Diario," a local daily newspaper, is reporting that a human blood sample found in a car at the residence of one of the teens in custody — the 17-year-old son of a high-ranking island judicuary official — is now being sent to the U.S. and will be tested for a possible match to Natalee, whose mother gave a blood sample to investigators.

http://www.foxnews.com/story/0,2933,159252,00.html

http://edition.cnn.com/TRANSCRIPTS/0510/04/ng.01.html

Back to Beth Twitty, Natalee`s mom. I want to talk to you about the prime minister`s statement, the Aruban prime minister, who went public and stated there was blood found in the car. Remember?

BETH HOLLOWAY TWITTY: Yes, absolutely.

GRACE: What happened?

BETH HOLLOWAY TWITTY: Absolutely. That`s what I would love to know. On June 11, he states on international media in front of me -- I had no idea what he was about to disclose -- that there was blood in the Kalpoes` vehicle, there was DNA, there was blood. Where is that? Even (INAUDIBLE) went so far to cut interior portions from the car -- the back seat, the ceiling. You know, what happened with that?

Somebody -- you know, that`s the reason there`s no evidence. Had they gone to the -- and impounded that car that day -- the FBI told us there was blood all in the car. The prosecutor said the FBI said there was blood in the car. But for some reason or another, when they sent it off, they say now it`s all cleaning fluid. Well, who knows. I know they had nine days to clean the car.

Natalee Holloway: ... BLOOD WAS FOUND IN THE TRUNK OF THE CAR. ... of the suspect's cars to see if it was Holloway's blood. ...ABC NEWS
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_67952575
Wat is het nut van het neerplempen van allerlei oude meuk hier 555. Probeer zelf eens iets toe te voegen aan de discussie in plaats van het kopiëren van oude troep die iedereen hier al lang kent. Ik ben er van overtuigd dat de meeste posters je hiervoor erg dankbaar zullen zijn!
--
pi_67952660
quote:
Op zondag 12 april 2009 16:27 schreef johan555 het volgende:
Was Paul vd Sloot in McDonald"s ? om 3 uur s'nachts !!!

Here are the "family member's" posts from Riehl:

Quote:
I'm in Mountain Brook and from the people who have recently returned from Aruba is that Van der Sloot's dad was seen at a McDonald's at 3 a.m. the night Natalee disappeared.

I don't think this has been reported in the mainstream media so hopefully this will help those of of you who are following this closely. This is my first post here and I'm posting something I think all of you might find significant.

Natalee goes missing at about 1 to 1:30 a.m. and the Van der Sloot's dad is seen at a McDonalds at 3a.m. I assume the dad has a job and would have to be at work the next day. There to me it is very suspicious
Een verklaring van een van de vrienden van de Beth Holloway? Niet toevallig iemand met een KKK verleden?

Niets van bekend bij de politie?

Alleen bekend bij de vrienden uit Alabama?

Deze is leuk Johan 555!
Van The Refugees:
quote:
Time for Beth to harass somebody else?

After entities other than Beth have spent in excess of $20,000,000 in a fruitless effort to find Natalee - and prove Joran guilty of something, everything, "anything will do, Lord!" - there's still not a shred of evidence any crime occured relating to Natalee's 'disappearance'. There's even less evidence Joran had anything to do with Natalee's 'disappearance'.

Despite the obvious, despite the best efforts of three sovereign nations, despite the millions of dollars and thousands of man-hours expended by people around the globe to prove Joran caused Natalee's 'disappearance' - there's nothing to show for it. Nothing. Despite all these facts, Beth continues to squawk "KIDNAPPED!! "GANGRAPED!!" and "MURDERED!!" during her fear-for-a-fee speeches. I guess it plays well in Peoria.

Is it time for Beth to harass somebody else and time for the proper authorities to look in another direction? Both Beth and the authorities have been proven wrong 75% of the time so far (J2K and Paulus, now minus the 2 K's and Paulus), and that's a horrible track record. Actually, that track record sucks. It would get anybody employed in the private sector summarily fired.

"Those who continue to repeat their mistakes are doomed to failure."
http://www.refugeesunleashed.net/about19419.html
pi_67952726
quote:
[
Natalee Holloway: ... BLOOD WAS FOUND IN THE TRUNK OF THE CAR. ... of the suspect's cars to see if it was Holloway's blood. ...ABC NEWS
Niet volgens het NFI en het Amerikaanse laboratorium.
pi_67952820
quote:
Hier is Renee Gielen aan het woord en een stukje van the Unrevealed Time Lines.
pi_67952945
quote:
Op zondag 12 april 2009 16:48 schreef yyentle het volgende:

[..]

Hier is Renee Gielen aan het woord en een stukje van the Unrevealed Time Lines.
oh dat you tube filmpje ! nou dat staat helemaal VOL leugens
pi_67952958
In regard to blood in the car, even Oduber said it was definately blood:

Aruba by Dave Holloway: pg. 180

(Art Woods and Dave Holloway were meeting with Amalin Flanegan, a prosecutor who had resigned from Natalee's case, to determine why she had resigned.)

"We explained how we were first told that there was blood in Deepak's car. Then there was no blood in the car. The seat had been cut out of the car, and it tested positive for blood. Then, it supposedly tested positive for choclate syrup and cleaning fluid. But, the prime minister had said that it was definately blood, and a police officer that Art talked to said it tested positive for blood."
pi_67953077
quote:
Op zondag 12 april 2009 16:52 schreef johan555 het volgende:

(Art Woods and Dave Holloway were meeting with Amalin Flanegan, a prosecutor who had resigned from Natalee's case, to determine why she had resigned.)

"We explained how we were first told that there was blood in Deepak's car. Then there was no blood in the car. The seat had been cut out of the car, and it tested positive for blood. Then, it supposedly tested positive for choclate syrup and cleaning fluid. But, the prime minister had said that it was definately blood, and a police officer that Art talked to said it tested positive for blood."
Hoe kan Oduber dat weten dan?

Was hij er bij toen het bloed in het laboratorium werd geanalyseerd?
pi_67953125
Onderzoek door zowel NFI als het FBI laboratorium heeft uitgewezen dat er geen bloed in de auto aanwezig was. End of story!
--
pi_67953206
@ Johan555,

Wil je nu zeggen dat Beth Holloway en haar vrienden het beter weten dan de laboratoria?

Beth Holloway en haar dubieuze vriendenclubje liegen, bedriegen en verzinnen van alles.

Dat weet je toch inmiddels wel?
pi_67953389
quote:
Op zondag 12 april 2009 16:58 schreef mrBhimself het volgende:
Onderzoek door zowel NFI als het FBI laboratorium heeft uitgewezen dat er geen bloed in de auto aanwezig was. End of story!
En dat zegt iemand die niet eens wist dat er schriftelijke verklaringen van Paul vd Sloot waren
pi_67953810
quote:

[..]

oh dat you tube filmpje ! nou dat staat helemaal VOL leugens
Nadat ik ging vermoeden dat het hier om een groot mediacircus en misschien zelfs wel cover van Beth Holloway zou kunnen gaan, heb ik de docu van Rene Gielen gekocht bij de Free Record Shop.

Ik geloof niet alles maar veel dingen kloppen echt wel hoor.

Steve Yuhas (een bekende Amerikaanse radiopresentator) en de vader van Natalee worden ook geinterviewd in de docu.

De trailer van de Unrevealed Timelines staat onder het gesprek met Renee Gielen.

http://curanieuws.blogspo(...)nes-op-tv-aruba.html
pi_67953815
quote:

Gezellig, full-time paashaas Johan over de vloer

Johan, weet jij dan nog niet dat Art Wood de meest onbetrouwbare PI ter wereld is? Triest dat Dave onder invloed is gekomen van die griezel schrijver Larry Garrison die eerder Joran probeerde te tillen.

Tot slot je eigen slogan: Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan
moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door OUWEFIETS op 12-04-2009 17:29:01 ]
pi_67953844
quote:
Op zondag 12 april 2009 17:08 schreef johan555 het volgende:

[..]

En dat zegt iemand die niet eens wist dat er schriftelijke verklaringen van Paul vd Sloot waren
Je kunt die zin nog tig maal proberen te herhalen, maakt niet echt indruk 555. Sinds lezen niet je sterkte kant is om het maar eens fijntjes uit te drukken.

Heeft trouwens ook helemaal niets te maken met het feit dat zowel NFI als het FBI lab hebben aangegeven dat er geen bloed in de auto is aangetroffen.

Probeer eens antwoord te geven op vragen die gesteld worden 555 in plaats van domme opmerkingen te plaatsen of een grote lap tekst te kopiëren. Probeer ons hier eens te verbazen...je kunt het!

Obama al bij je langs geweest 555 (om ook nog maar eens een quote van jezelf te herhalen)
--
pi_67954086
quote:
Op zondag 12 april 2009 17:22 schreef yyentle het volgende:

[..]

Nadat ik ging vermoeden dat het hier om een groot mediacircus en misschien zelfs wel cover van Beth Holloway zou kunnen gaan, heb ik de docu van Rene Gielen gekocht bij de Free Record Shop.

Ik geloof niet alles maar veel dingen kloppen echt wel hoor.

Steve Yuhas (een bekende Amerikaanse radiopresentator) en de vader van Natalee worden ook geinterviewd in de docu.

De trailer van de Unrevealed Timelines staat onder het gesprek met Renee Gielen.

http://curanieuws.blogspo(...)nes-op-tv-aruba.html
Noem je dat een docu ?
Er is geen omroep te vinden die dat Filmpje wil uitzenden !
Alleen tele Aruba heeft het uitgezonden !

Renee Gielen Liegt al op haar eigen website waar ze beweerde Medewerker van Netwerk te zijn
pi_67954093
quote:
Op zondag 12 april 2009 16:22 schreef johan555 het volgende:
Carlos' n Charlie's bar/restaurant claimt op haar website dat
iedereen gecontroleerd wordt op zijn of haar minderjarigheid.
gelogen
quote:
Ook de overheid is hier in gebreke omdat ze nimmer controle
acties uitvoeren en ook geen beleid hebben.
ook een leugen
quote:
Ook in het verleden waren ze al onderwerp van discussie o.m. met de verdwijning
van het 23-jarige meisje Amy Bradley wiens verdwijning nog steeds niet
opgelost is na 6 jaar, al bestaat er wel een sterk vermoeden dat ze nu
in de prostitutie zit.
Amy Bradley verdween van een cruiseschip voor de kust van Curacao zoals jij ook zou moeten weten.

Trouwens als je ouwe meuk zoals dit post dan moet je wel de data aanpassen jochie, Amy Bradley verdween namelijk niet 6 maar inmiddels 11 jaar geleden.
quote:
Als ik de juridische adviseur was van de onderhavige familie(s) ...
God behoede de families voor dat, je doet al bijna 2 uur over een drieregelig postje, ga alsjeblieft geen mensen adviseren ventje.
quote:
Teveel drank verschaffen is naar Amerikaanse begrippen ongeveer moord
Onzin

Waar haal je toch al die onwaarheden, leugens en onzin vandaan jochie?
Niets maar dan ook niets kan jij staven met feiten of links dus draagt het ook niets bij aan de discussie.

Felis Pasku
I stand with the happy Island.
pi_67954137
quote:
Op zondag 12 april 2009 17:24 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

Je kunt die zin nog tig maal proberen te herhalen, maakt niet echt indruk 555. Sinds lezen niet je sterkte kant is om het maar eens fijntjes uit te drukken.

Heeft trouwens ook helemaal niets te maken met het feit dat zowel NFI als het FBI lab hebben aangegeven dat er geen bloed in de auto is aangetroffen.

Probeer eens antwoord te geven op vragen die gesteld worden 555 in plaats van domme opmerkingen te plaatsen of een grote lap tekst te kopiëren. Probeer ons hier eens te verbazen...je kunt het!

Obama al bij je langs geweest 555 (om ook nog maar eens een quote van jezelf te herhalen)
Die zin geeft aan in hoeverre je op de hoogte bent
Maar toch moedig dat je zo af en toe iets post
pi_67954298
Geweldige post weer Johan, goed dat inmiddels de mensen hier en de meeste mensen op de andere websites die iets met Natalee van doen hebben je kennen. Dat is dan uiteraard alleen op de sites waar je nog niet gebanned bent.

Maar het is goed te weten dat jij zo goed op de hoogte bent van de zaak Holloway; hoe noemen ze je ook al weer op die site van de Bange Apen: Johan, the "the man without balls"...priceless.

Maar zoals ik al eerder aangaf, probeer eens normaal antwoord te geven op vragen die andere posters hier stellen, het moet zelfs jou toch lukken om iets zinvols te posten. Verbaas jezelf en ons eens, zeker met Pasen moet dat toch kunnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door mrBhimself op 12-04-2009 17:46:25 ]
--
pi_67954390
LOL de herrijzenis van johan555
pi_67954464
Tja, als je verder alleen nog welkom bent op je eigen site, dan moet je wat natuurlijk
Zou wel een stunt zijn, dat hij binnenkort gebanned wordt op zijn eigen site; het kan toch niet anders dan dat 555 op een gegeven moment ook moe wordt van zijn eigen gedrag
--
pi_67954470
Mr B ik ben op geen enkel Forum of Website geband .
Jij ben op sm zelf niet meer welkom en er met een grote rotschop afgetrapt ,netzo als enkele andere posters hier .
pi_67954543
quote:
Op zondag 12 april 2009 17:47 schreef johan555 het volgende:
Jij ben op sm zelf niet meer welkom en er met een grote rotschop afgetrapt ,netzo als enkele andere posters hier .
Het is ook geen geheim dat ik gebanned ben op SM; alleen was dat lang voordat jij ook nog maar van de zaak Holloway had gehoord. Probeer dus niet net te doen of je daar ook maar iets van afweet.

Wat is overigens de relevantie dat ik geen deel meer uitmaak van de Bange Apen?
Beter niet posten daar, dan zo gigantisch voor schut gezet worden door je vrienden daar 555 (loepasselijk icoontje hiervoor overigens)

Daarbij breek je weer je belofte om niet meer te reageren op mijn posts, probeer nou eens voor een keer je belofte te houden!
--
pi_67954620
quote:
Op zondag 12 april 2009 17:32 schreef johan555 het volgende:

[..]

Noem je dat een docu ?
Er is geen omroep te vinden die dat Filmpje wil uitzenden !
Alleen tele Aruba heeft het uitgezonden !

Renee Gielen Liegt al op haar eigen website waar ze beweerde Medewerker van Netwerk te zijn
http://www.eenvandaag.com/call.php?module=PX_Video&func=view&vid=19159&vtype=wwb

Deze reportage is gemaakt door Renee Gielen.

http://player.omroep.nl/?aflID=4971839&start=00:00:25&end=00:13:52

Is deze onthullende, door Netwerk uitgezonden reportage niet gemaakt met
medewerking van Renee Gielen?
pi_67954682
quote:
Weet je al waarom die mensen er zijn afgetrapt Johan555?

Paste het denken niet bij Beth Holloway leugens en KKK denkbeelden?
pi_67954689
quote:
Op zondag 12 april 2009 17:52 schreef yyentle het volgende:

[..]

http://www.eenvandaag.com/call.php?module=PX_Video&func=view&vid=19159&vtype=wwb

Dat heeft alles te maken met de obsessie van 555 voor Renee Gielen.
--
pi_67954867
quote:
Op zondag 12 april 2009 17:50 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

Het is ook geen geheim dat ik gebanned ben op SM; alleen was dat lang voordat jij ook nog maar van de zaak Holloway had gehoord. Probeer dus niet net te doen of je daar ook maar iets van afweet.

Wat is overigens de relevantie dat ik geen deel meer uitmaak van de Bange Apen?
Beter niet posten daar, dan zo gigantisch voor schut gezet worden door je vrienden daar 555 (loepasselijk icoontje hiervoor overigens)

Daarbij breek je weer je belofte om niet meer te reageren op mijn posts, probeer nou eens voor een keer je belofte te houden!
Mijn samenwerking met Red en Klaasend is voortreffelijk !
Ik ben het alleen niet eens met die kikker (ex patient )die denkt dat "het" bewijsmateriaal achtergehouden is door de arubaanse regering .
pi_67954928
quote:
Op zondag 12 april 2009 17:54 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

Dat heeft alles te maken met de obsessie van 555 voor Renee Gielen.
Ik heb geen enkele obsessie voor Gielen dat zou ze wel willen !
pi_67955047
quote:
Leugenaar ik weet van welgeteld 7 fora waar jij gebanned bent en dat laat nog buiten beschouwing je tijdelijke ban op FOK!
pi_67955059
quote:
Op zondag 12 april 2009 17:52 schreef yyentle het volgende:

[..]

Gielen heeft nog nooit iets onthuld
Post de zaken maar die ze aangetoond heeft !
pi_67955069
quote:
Op zondag 12 april 2009 18:00 schreef johan555 het volgende:

[..]

Mijn samenwerking met Red en Klaasend is voortreffelijk !
Ik ben het alleen niet eens met die kikker (ex patient )die denkt dat "het" bewijsmateriaal achtergehouden is door de arubaanse regering .
Samenwerking met de moderator van de Skared Monkeys.

Juist Ja.

Bedrieger en leugenaar Beth Holloway werkt ook samen met de Scared Monkeys.

Dat verklaart veel.
pi_67955133
quote:
Op zondag 12 april 2009 18:02 schreef johan555 het volgende:

[..]

Ik heb geen enkele obsessie voor Gielen dat zou ze wel willen !
Ach Johanneke, even vergeten wat voor een laster je al op je forums over haar en haar cameraman hebt verspreid. Er kwam geen end an.
Obsessie -> stalken.
En jij maar hopen dat ze er op kickt.....
pi_67955173
Niks samenwerking, ze wachten bij SM nog steeds op een aantal antwoorden van Johan "The man without balls" 555. Ook Debbie Klaasen heeft al een paar keer aangegeven dat Johan kort voor zijn "Ban" staat.

Het is dat de mods hier het niet echt op prijs stellen als je posts van andere sites plaatst, maar ik zou zeggen ga eens een kijkje nemen daar. Tick Tock Tick Tock Johan.
--
pi_67955212
quote:
Op zondag 12 april 2009 18:06 schreef johan555 het volgende:

[..]

ga jij nou maar eens kijken naar die uitzendingen, dan weet je precies wat er onthuld is.
Dus het komende half uur willen we je hier niet zien.
Dag Johan
pi_67955244
quote:
Op zondag 12 april 2009 18:05 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Leugenaar ik weet van welgeteld 7 fora waar jij gebanned bent en dat laat nog buiten beschouwing je tijdelijke ban op FOK!
Die verzint weer eens iets Haha
pi_67955312
quote:
Op zondag 12 april 2009 18:10 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

ga jij nou maar eens kijken naar die uitzendingen, dan weet je precies wat er onthuld is.
Dus het komende half uur willen we je hier niet zien.
Dag Johan

Post Gielens Bewijzen maar eens ! een hele uitdaging niet waar !
Ze was zelfs bij Hans Mos niet eens welkom !
pi_67955315
quote:
Op zondag 12 april 2009 18:11 schreef johan555 het volgende:

[..]

Die verzint weer eens iets Haha
Johan, rustig maar, linkjes bekijken!!

Jij houdt kennelijk niet van de waarheid, dat is jammer.
Moet je eens naar de slogan van Bassie kijken.
Heel inspirerend voor jou.
pi_67955378
quote:
Op zondag 12 april 2009 18:13 schreef johan555 het volgende:

[..]

Post Gielens Bewijzen maar eens ! een hele uitdaging niet waar !
Ze was zelfs bij Hans Mos niet eens welkom !
Tjonge jonge, Johan zit nou wel errug in het nauw.
En weer een leugen over Hans Mos. Foei toch Johan
pi_67955456
quote:
Op zondag 12 april 2009 18:06 schreef johan555 het volgende:

[..]

Als je een paar pagina's teruggaat kun je alle leugens, verteld door Beth Holloway zelf beluisteren.
In het volgende hoofdstuk komen de filmpjes vast wel weer ter sprake: dan plaats ik ze wel weer voor je Johan555.

Onderstaand weblog is overigens ook een aanrader.
Het is te vinden bij de Refugees: ik geef je een rechtstreekse link.
Alles is keurig op een rijtje gezet. Er zijn timelines gemaakt waarin de gebeurtenissen, telefoongesprekken en autoritjes zo letterlijk mogelijk zijn nagemeten.
Compleet met foto's, getuigenverklaringen en meetgegevens.

http://www.xs4all.nl/~dug(...)eeHolloway/index.htm
pi_67955540
quote:
Op zondag 12 april 2009 18:11 schreef johan555 het volgende:Die verzint weer eens iets Haha
en weer meer leugens van johan555, vreemd toch dat iedereen altijd overhoop ligt met jou op de diverse fora, zou het dan misschien toch aan jochie liggen

ps In mijn grote kristallen paasei voorzie ik ban 8
pi_67955590
quote:
Op zondag 12 april 2009 18:18 schreef yyentle het volgende:

[..]

Als je een paar pagina's teruggaat kun je alle leugens, verteld door Beth Holloway zelf beluisteren.
In het volgende hoofdstuk komen de filmpjes vast wel weer ter sprake: dan plaats ik ze wel weer voor je Johan555.

Alles is keurig op een rijtje gezet. Er zijn timelines gemaakt waarin de gebeurtenissen, telefoongesprekken en autoritjes zo letterlijk mogelijk zijn nagemeten.

Als je het dan toch over ouwe meuk hebt dan is het wel die website haha al, 2 jaar niks meer aan gedaan .Last update 2007
Die website kan zo het museum in !

En nee OF die Gielen zit in het nauw ,want die heeft niets boven water gekregen
Noppie !
pi_67955656
quote:
Op zondag 12 april 2009 18:21 schreef JoBuster het volgende:

[..]

en weer meer leugens van johan555, vreemd toch dat iedereen altijd overhoop ligt met jou op de diverse fora, zou het dan misschien toch aan jochie liggen

ps In mijn grote kristallen paasei voorzie ik ban 8
die voorzie ik meer voor jou Buster
Dit was weer m'n laatste bericht aan onze stalker
Prettig paasfeest en bedankt voor die Bleumen !
pi_67955813
quote:
Op zondag 12 april 2009 18:23 schreef johan555 het volgende:

[..]

Als je het dan toch over ouwe meuk hebt dan is het wel die website haha al, 2 jaar niks meer aan gedaan .Last update 2007

Noppie !
Na 2007 is er ook niets NIEUWS meer gebeurd wat tot een oplossing heeft geleid Johan.
Daarom blijft die site actueel.
Zook blijft de docu filmpje van Gielen die veel onthult en onderbouwt, acuteel.
Maar we weten dat jij dat allemaal niet wilt weten. Geeft niet hoor.

Enne, talen is niet jouw sterkste kant, maar als je geen umlaut kunt typen, dan is het Bluemen en niet Bleumen
pi_67955841
quote:
Op zondag 12 april 2009 18:18 schreef yyentle het volgende:

Toppie yyentle, ik heb alvast reboundje #35 aangemaakt en daar deze website aan toegevoegd nu hollowaycase.com verdwenen is
pi_67955929
quote:
Op zondag 12 april 2009 18:23 schreef johan555 het volgende:

[..]

Noppie !
Ze heeft boven water gekregen dat Beth Holloway niemand wil vertellen wat ze met al het ingezamelde geld doet.
Ze heeft boven water gekregen dat Beth Holloway de vriendinnen van Natalee eerst van het eiland stuurde en daarna pas de politie inschakelde.
Ze heeft boven water gekregen dat Beth Holloway met een poster op het eiland kwam waarop stond:
"mammie is hier op Aruba en ik wil met je praten".
Later wilde Beth Holloway net doen of die poster nooit had bestaan.
Ze heeft boven water gekregen dat Natalee non stop zoop en non stop achter de mannen aanzat.
Ze heeft boven water gekregen dat Beth Holloway niet aan onderzoek naar Natalee wil meewerken.
Ze heeft boven water gekregen dat Beth Holloway misbruik maakte van de gastvrijheid en de bewoners van Aruba.
Ze heeft boven water gekregen dat Beth Holloway maar wat in het wilde weg beschuldigt.
etc. etc.

Vraagje Johan555,

Waarom is het voor een bezorgde moeder zo noodzakelijk mensen als de Kalpoe broers, waarvan vaststaat dat ze niets met de verdwijning van Natalee Holloway te maken hebben, te beschuldigen?

Waarom liegt Beth Holloway non-stop over een groepsverkrachting?

Moet hoe dan ook voorkomen worden dat men erachter komt dat er helemaal
geen groepsverkrachting was?

Waarom wil een moeder in godsnaam zo graag dat haar dochter het slachtoffer was van een groepsverkrachting?
pi_67955982
quote:
Op zondag 12 april 2009 18:36 schreef yyentle het volgende:
Ze heeft boven water gekregen dat Beth Holloway niemand wil vertellen wat ze met al het ingezamelde geld doet.
Ze heeft boven water gekregen dat Beth Holloway de vriendinnen van Natalee eerst van het eiland stuurde en daarna pas de politie inschakelde.
Ze heeft boven water gekregen dat Beth Holloway met een poster op het eiland kwam waarop stond:
Ze heeft boven water gekregen dat Natalee non stop zoop en non stop achter de mannen aanzat.
Ze heeft boven water gekregen dat Beth Holloway niet aan onderzoek naar Natalee wil meewerken.
Ze heeft boven water gekregen dat Beth Holloway misbruik maakte van de gastvrijheid en de bewoners van Aruba.
Ze heeft boven water gekregen dat Beth Holloway maar wat in het wilde weg beschuldigt.
etc. etc.
Goed bezig yyentle

vrolijke Paas
pi_67956298
quote:
Op zondag 12 april 2009 18:36 schreef yyentle het volgende:

[..]

etc. etc.

Vraagje Johan555,

Waarom is het voor een bezorgde moeder zo noodzakelijk mensen als de Kalpoe broers, waarvan vaststaat dat ze niets met de verdwijning van Natalee Holloway te maken hebben, te beschuldigen?

Waarom liegt Beth Holloway non-stop over een groepsverkrachting?

Moet hoe dan ook voorkomen worden dat men erachter komt dat er helemaal
geen groepsverkrachting was?

Waarom wil een moeder in godsnaam zo graag dat haar dochter het slachtoffer was van een groepsverkrachting?
Joehoe, make my DAY!!!

zondag 12 april 2009 @ 19:08:39 #290
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_67956620
Waarom is er al een deel 35 als deze nog open is?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_67956789
quote:
Op zondag 12 april 2009 18:05 schreef JoBuster het volgende:

[..]

buster wil je hier geen onzin verkondigen dat ik op 7 fora geband ben !
pi_67956813
quote:
Op zondag 12 april 2009 19:08 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom is er al een deel 35 als deze nog open is?
die heb ik al aangemaakt zonder al die trollen linken erop
pi_67957245
quote:
Op zondag 12 april 2009 19:16 schreef johan555 het volgende:

[..]

Wat is dit voor onzin.
Kijk naar post 286.
Jo B had hem al aangemaakt.
Trollen linken, doe normaal, eet een Paasei
pi_67957369
quote:
Te laat johan
pi_67957414
quote:
buster wil je hier geen onzin verkondigen dat ik op 7 fora geband ben !
Welke onzin dat zijn feiten
pi_67957497
Een goed voorbeeld dat leugenaars volledig gaan geloven in hun eigen leugens, terwijl heel eenvoudig is aan te tonen dat wat ze schrijven niet klopt.

Voor hen die nog een leuk stukje over de strijd tussen 555 en de kikker willen lezen, kunnen hier terecht.
--
  zondag 12 april 2009 @ 19:47:14 #297
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_67957498
Ja whatever, als er geen normale reden gegeven wordt in t vervolg wacht je maar mooi tot een deel dicht is.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')