Q: "What do you really think happened to Natalee?"quote:Op zondag 12 april 2009 16:09 schreef JoBuster het volgende:
Interview met die heks Beth Reynolds-Holloway-Twitty mbt de prachtfilmtm gebaseerd op haar boekje.
Zoek de leugens HIER
Een verklaring van een van de vrienden van de Beth Holloway? Niet toevallig iemand met een KKK verleden?quote:Op zondag 12 april 2009 16:27 schreef johan555 het volgende:
Was Paul vd Sloot in McDonald"s ?om 3 uur s'nachts !!!
Here are the "family member's" posts from Riehl:
Quote:
I'm in Mountain Brook and from the people who have recently returned from Aruba is that Van der Sloot's dad was seen at a McDonald's at 3 a.m. the night Natalee disappeared.
I don't think this has been reported in the mainstream media so hopefully this will help those of of you who are following this closely. This is my first post here and I'm posting something I think all of you might find significant.
Natalee goes missing at about 1 to 1:30 a.m. and the Van der Sloot's dad is seen at a McDonalds at 3a.m. I assume the dad has a job and would have to be at work the next day. There to me it is very suspicious
http://www.refugeesunleashed.net/about19419.htmlquote:Time for Beth to harass somebody else?
After entities other than Beth have spent in excess of $20,000,000 in a fruitless effort to find Natalee - and prove Joran guilty of something, everything, "anything will do, Lord!"- there's still not a shred of evidence any crime occured relating to Natalee's 'disappearance'. There's even less evidence Joran had anything to do with Natalee's 'disappearance'.
Despite the obvious, despite the best efforts of three sovereign nations, despite the millions of dollars and thousands of man-hours expended by people around the globe to prove Joran caused Natalee's 'disappearance' - there's nothing to show for it. Nothing. Despite all these facts, Beth continues to squawk "KIDNAPPED!! "GANGRAPED!!" and "MURDERED!!" during her fear-for-a-fee speeches. I guess it plays well in Peoria.
Is it time for Beth to harass somebody else and time for the proper authorities to look in another direction? Both Beth and the authorities have been proven wrong 75% of the time so far (J2K and Paulus, now minus the 2 K's and Paulus), and that's a horrible track record. Actually, that track record sucks. It would get anybody employed in the private sector summarily fired.
"Those who continue to repeat their mistakes are doomed to failure."
Niet volgens het NFI en het Amerikaanse laboratorium.quote:[
Natalee Holloway: ... BLOOD WAS FOUND IN THE TRUNK OF THE CAR. ... of the suspect's cars to see if it was Holloway's blood. ...ABC NEWS
Hier is Renee Gielen aan het woord en een stukje van the Unrevealed Time Lines.quote:Op zondag 12 april 2009 16:23 schreef yyentle het volgende:
http://curanieuws.blogspo(...)nes-op-tv-aruba.html
oh dat you tube filmpje ! nou dat staat helemaal VOL leugensquote:Op zondag 12 april 2009 16:48 schreef yyentle het volgende:
[..]
Hier is Renee Gielen aan het woord en een stukje van the Unrevealed Time Lines.
Hoe kan Oduber dat weten dan?quote:Op zondag 12 april 2009 16:52 schreef johan555 het volgende:
In regard to blood in the car, even Oduber said it was definately blood:
Aruba by Dave Holloway: pg. 180
(Art Woods and Dave Holloway were meeting with Amalin Flanegan, a prosecutor who had resigned from Natalee's case, to determine why she had resigned.)
"We explained how we were first told that there was blood in Deepak's car. Then there was no blood in the car. The seat had been cut out of the car, and it tested positive for blood. Then, it supposedly tested positive for choclate syrup and cleaning fluid. But, the prime minister had said that it was definately blood, and a police officer that Art talked to said it tested positive for blood."
En dat zegt iemand die niet eens wist dat er schriftelijke verklaringen van Paul vd Sloot warenquote:Op zondag 12 april 2009 16:58 schreef mrBhimself het volgende:
Onderzoek door zowel NFI als het FBI laboratorium heeft uitgewezen dat er geen bloed in de auto aanwezig was. End of story!
Nadat ik ging vermoeden dat het hier om een groot mediacircus en misschien zelfs wel cover van Beth Holloway zou kunnen gaan, heb ik de docu van Rene Gielen gekocht bij de Free Record Shop.quote:Op zondag 12 april 2009 16:52 schreef johan555 het volgende:
[..]
oh dat you tube filmpje ! nou dat staat helemaal VOL leugens
Gezellig, full-time paashaas Johan over de vloerquote:Op zondag 12 april 2009 16:52 schreef johan555 het volgende:
In regard to blood in the car, even Oduber said it was definately blood:
Aruba by Dave Holloway: pg. 180
(Art Woods and Dave Holloway were meeting with Amalin Flanegan, a prosecutor who had resigned from Natalee's case, to determine why she had resigned.)
"We explained how we were first told that there was blood in Deepak's car. Then there was no blood in the car. The seat had been cut out of the car, and it tested positive for blood. Then, it supposedly tested positive for choclate syrup and cleaning fluid. But, the prime minister had said that it was definately blood, and a police officer that Art talked to said it tested positive for blood."
Je kunt die zin nog tig maal proberen te herhalen, maakt niet echt indruk 555. Sinds lezen niet je sterkte kant is om het maar eens fijntjes uit te drukken.quote:Op zondag 12 april 2009 17:08 schreef johan555 het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die niet eens wist dat er schriftelijke verklaringen van Paul vd Sloot waren
Noem je dat een docu ?quote:Op zondag 12 april 2009 17:22 schreef yyentle het volgende:
[..]
Nadat ik ging vermoeden dat het hier om een groot mediacircus en misschien zelfs wel cover van Beth Holloway zou kunnen gaan, heb ik de docu van Rene Gielen gekocht bij de Free Record Shop.
Ik geloof niet alles maar veel dingen kloppen echt wel hoor.
Steve Yuhas(een bekende Amerikaanse radiopresentator) en de vader van Natalee worden ook geinterviewd in de docu.
De trailer van de Unrevealed Timelines staat onder het gesprek met Renee Gielen.![]()
http://curanieuws.blogspo(...)nes-op-tv-aruba.html
gelogenquote:Op zondag 12 april 2009 16:22 schreef johan555 het volgende:
Carlos' n Charlie's bar/restaurant claimt op haar website dat
iedereen gecontroleerd wordt op zijn of haar minderjarigheid.
ook een leugenquote:Ook de overheid is hier in gebreke omdat ze nimmer controle
acties uitvoeren en ook geen beleid hebben.
Amy Bradley verdween van een cruiseschip voor de kust van Curacao zoals jij ook zou moeten weten.quote:Ook in het verleden waren ze al onderwerp van discussie o.m. met de verdwijning
van het 23-jarige meisje Amy Bradley wiens verdwijning nog steeds niet
opgelost is na 6 jaar, al bestaat er wel een sterk vermoeden dat ze nu
in de prostitutie zit.
God behoede de families voor dat, je doet al bijna 2 uur over een drieregelig postje, ga alsjeblieft geen mensen adviseren ventje.quote:Als ik de juridische adviseur was van de onderhavige familie(s) ...
Onzinquote:Teveel drank verschaffen is naar Amerikaanse begrippen ongeveer moord
Die zin geeft aan in hoeverre je op de hoogte bentquote:Op zondag 12 april 2009 17:24 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Je kunt die zin nog tig maal proberen te herhalen, maakt niet echt indruk 555. Sinds lezen niet je sterkte kant is om het maar eens fijntjes uit te drukken.
Heeft trouwens ook helemaal niets te maken met het feit dat zowel NFI als het FBI lab hebben aangegeven dat er geen bloed in de auto is aangetroffen.
Probeer eens antwoord te geven op vragen die gesteld worden 555 in plaats van domme opmerkingen te plaatsen of een grote lap tekst te kopiëren. Probeer ons hier eens te verbazen...je kunt het!
Obama al bij je langs geweest 555(om ook nog maar eens een quote van jezelf te herhalen)
Het is ook geen geheim dat ik gebanned ben op SM; alleen was dat lang voordat jij ook nog maar van de zaak Holloway had gehoord. Probeer dus niet net te doen of je daar ook maar iets van afweet.quote:Op zondag 12 april 2009 17:47 schreef johan555 het volgende:
Mr B ik ben op geen enkel Forum of Website geband .
Jij ben op sm zelf niet meer welkom en er met een grote rotschop afgetrapt ,netzo als enkele andere posters hier .
http://www.eenvandaag.com/call.php?module=PX_Video&func=view&vid=19159&vtype=wwbquote:Op zondag 12 april 2009 17:32 schreef johan555 het volgende:
[..]
Noem je dat een docu ?
Er is geen omroep te vinden die dat Filmpje wil uitzenden !
Alleen tele Aruba heeft het uitgezonden !
Renee Gielen Liegt al op haar eigen website waar ze beweerde Medewerker van Netwerk te zijn
Weet je al waarom die mensen er zijn afgetrapt Johan555?quote:Op zondag 12 april 2009 17:47 schreef johan555 het volgende:
Jij ben op sm zelf niet meer welkom en er met een grote rotschop afgetrapt ,netzo als enkele andere posters hier .
Dat heeft alles te maken met de obsessie van 555 voor Renee Gielen.quote:Op zondag 12 april 2009 17:52 schreef yyentle het volgende:
[..]
http://www.eenvandaag.com/call.php?module=PX_Video&func=view&vid=19159&vtype=wwb
Deze reportage is gemaakt door Renee Gielen.
http://player.omroep.nl/?aflID=4971839&start=00:00:25&end=00:13:52
Is deze onthullende, door Netwerk uitgezonden reportage niet gemaakt met
medewerking van Renee Gielen?
Mijn samenwerking met Red en Klaasend is voortreffelijk !quote:Op zondag 12 april 2009 17:50 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Het is ook geen geheim dat ik gebanned ben op SM; alleen was dat lang voordat jij ook nog maar van de zaak Holloway had gehoord. Probeer dus niet net te doen of je daar ook maar iets van afweet.
Wat is overigens de relevantie dat ik geen deel meer uitmaak van de Bange Apen?
Beter niet posten daar, dan zo gigantisch voor schut gezet worden door je vrienden daar 555(loepasselijk icoontje hiervoor overigens)
Daarbij breek je weer je belofte om niet meer te reageren op mijn posts, probeer nou eens voor een keer je belofte te houden!
Ik heb geen enkele obsessie voor Gielen dat zou ze wel willen !quote:Op zondag 12 april 2009 17:54 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Dat heeft alles te maken met de obsessie van 555 voor Renee Gielen.
Leugenaar ik weet van welgeteld 7 fora waar jij gebanned bent en dat laat nog buiten beschouwing je tijdelijke ban op FOK!quote:Op zondag 12 april 2009 17:47 schreef johan555 het volgende:
Gielen heeft nog nooit iets onthuldquote:Op zondag 12 april 2009 17:52 schreef yyentle het volgende:
[..]
http://www.eenvandaag.com/call.php?module=PX_Video&func=view&vid=19159&vtype=wwb
Deze reportage is gemaakt door Renee Gielen.
http://player.omroep.nl/?aflID=4971839&start=00:00:25&end=00:13:52
Is deze onthullende, door Netwerk uitgezonden reportage niet gemaakt met
medewerking van Renee Gielen?
Samenwerking met de moderator van de Skared Monkeys.quote:Op zondag 12 april 2009 18:00 schreef johan555 het volgende:
[..]
Mijn samenwerking met Red en Klaasend is voortreffelijk !
Ik ben het alleen niet eens met die kikker (ex patient )die denkt dat "het" bewijsmateriaal achtergehouden is door de arubaanse regering .
Ach Johanneke, even vergeten wat voor een laster je al op je forums over haar en haar cameraman hebt verspreid. Er kwam geen end an.quote:Op zondag 12 april 2009 18:02 schreef johan555 het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele obsessie voor Gielen dat zou ze wel willen !
ga jij nou maar eens kijken naar die uitzendingen, dan weet je precies wat er onthuld is.quote:Op zondag 12 april 2009 18:06 schreef johan555 het volgende:
[..]
Gielen heeft nog nooit iets onthuld
Post de zaken maar die ze aangetoond heeft !
Die verzint weer eens iets Hahaquote:Op zondag 12 april 2009 18:05 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Leugenaar ik weet van welgeteld 7 fora waar jij gebanned bent en dat laat nog buiten beschouwing je tijdelijke ban op FOK!
quote:Op zondag 12 april 2009 18:10 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
ga jij nou maar eens kijken naar die uitzendingen, dan weet je precies wat er onthuld is.![]()
Dus het komende half uur willen we je hier niet zien.![]()
Dag Johan
Johan, rustig maar, linkjes bekijken!!quote:
Tjonge jonge, Johan zit nou wel errug in het nauw.quote:Op zondag 12 april 2009 18:13 schreef johan555 het volgende:
[..]
Post Gielens Bewijzen maar eens ! een hele uitdaging niet waar !
Ze was zelfs bij Hans Mos niet eens welkom !
Als je een paar pagina's teruggaat kun je alle leugens, verteld door Beth Holloway zelf beluisteren.quote:Op zondag 12 april 2009 18:06 schreef johan555 het volgende:
[..]
Gielen heeft nog nooit iets onthuld
Post de zaken maar die ze aangetoond heeft !
en weer meer leugens van johan555, vreemd toch dat iedereen altijd overhoop ligt met jou op de diverse fora, zou het dan misschien toch aan jochie liggenquote:
Als je het dan toch over ouwe meuk hebt dan is het wel die website haha al, 2 jaar niks meer aan gedaan .Last update 2007quote:Op zondag 12 april 2009 18:18 schreef yyentle het volgende:
[..]
Als je een paar pagina's teruggaat kun je alle leugens, verteld door Beth Holloway zelf beluisteren.![]()
In het volgende hoofdstuk komen de filmpjes vast wel weer ter sprake: dan plaats ik ze wel weer voor je Johan555.![]()
Onderstaand weblog is overigens ook een aanrader.![]()
Het is te vinden bij de Refugees: ik geef je een rechtstreekse link.
Alles is keurig op een rijtje gezet. Er zijn timelines gemaakt waarin de gebeurtenissen, telefoongesprekken en autoritjes zo letterlijk mogelijk zijn nagemeten.
Compleet met foto's, getuigenverklaringen en meetgegevens.![]()
http://www.xs4all.nl/~dug(...)eeHolloway/index.htm
die voorzie ik meer voor jou Busterquote:Op zondag 12 april 2009 18:21 schreef JoBuster het volgende:
[..]
en weer meer leugens van johan555, vreemd toch dat iedereen altijd overhoop ligt met jou op de diverse fora, zou het dan misschien toch aan jochie liggen![]()
ps In mijn grote kristallen paasei voorzie ik ban 8
Na 2007 is er ook niets NIEUWS meer gebeurd wat tot een oplossing heeft geleid Johan.quote:Op zondag 12 april 2009 18:23 schreef johan555 het volgende:
[..]
Als je het dan toch over ouwe meuk hebt dan is het wel die website haha al, 2 jaar niks meer aan gedaan .Last update 2007
Die website kan zo het museum in !
En nee OF die Gielen zit in het nauw ,want die heeft niets boven water gekregen![]()
Noppie !
Toppie yyentle, ik heb alvast reboundje #35 aangemaakt en daar deze website aan toegevoegd nu hollowaycase.com verdwenen isquote:Op zondag 12 april 2009 18:18 schreef yyentle het volgende:
Onderstaand weblog is overigens ook een aanrader.![]()
Het is te vinden bij de Refugees: ik geef je een rechtstreekse link.
Alles is keurig op een rijtje gezet. Er zijn timelines gemaakt waarin de gebeurtenissen, telefoongesprekken en autoritjes zo letterlijk mogelijk zijn nagemeten.
Compleet met foto's, getuigenverklaringen en meetgegevens.![]()
http://www.xs4all.nl/~dug(...)eeHolloway/index.htm
Ze heeft boven water gekregen dat Beth Holloway niemand wil vertellen wat ze met al het ingezamelde geld doet.quote:Op zondag 12 april 2009 18:23 schreef johan555 het volgende:
[..]
Als je het dan toch over ouwe meuk hebt dan is het wel die website haha al, 2 jaar niks meer aan gedaan .Last update 2007
Die website kan zo het museum in !
En nee OF die Gielen zit in het nauw ,want die heeft niets boven water gekregen![]()
Noppie !
Goed bezig yyentlequote:Op zondag 12 april 2009 18:36 schreef yyentle het volgende:
Ze heeft boven water gekregen dat Beth Holloway niemand wil vertellen wat ze met al het ingezamelde geld doet.
Ze heeft boven water gekregen dat Beth Holloway de vriendinnen van Natalee eerst van het eiland stuurde en daarna pas de politie inschakelde.
Ze heeft boven water gekregen dat Beth Holloway met een poster op het eiland kwam waarop stond:
"mammie is hier op Aruba en ik wil met je praten".
Later wilde Beth Holloway net doen of die poster nooit had bestaan.![]()
Ze heeft boven water gekregen dat Natalee non stop zoop en non stop achter de mannen aanzat.
Ze heeft boven water gekregen dat Beth Holloway niet aan onderzoek naar Natalee wil meewerken.
Ze heeft boven water gekregen dat Beth Holloway misbruik maakte van de gastvrijheid en de bewoners van Aruba.
Ze heeft boven water gekregen dat Beth Holloway maar wat in het wilde weg beschuldigt.
etc. etc.![]()
Joehoe, make my DAY!!!quote:Op zondag 12 april 2009 18:36 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ze heeft boven water gekregen dat Beth Holloway niemand wil vertellen wat ze met al het ingezamelde geld doet.
Ze heeft boven water gekregen dat Beth Holloway de vriendinnen van Natalee eerst van het eiland stuurde en daarna pas de politie inschakelde.
Ze heeft boven water gekregen dat Beth Holloway met een poster op het eiland kwam waarop stond:
"mammie is hier op Aruba en ik wil met je praten".
Later wilde Beth Holloway net doen of die poster nooit had bestaan.![]()
Ze heeft boven water gekregen dat Natalee non stop zoop en non stop achter de mannen aanzat.
Ze heeft boven water gekregen dat Beth Holloway niet aan onderzoek naar Natalee wil meewerken.
Ze heeft boven water gekregen dat Beth Holloway misbruik maakte van de gastvrijheid en de bewoners van Aruba.
Ze heeft boven water gekregen dat Beth Holloway maar wat in het wilde weg beschuldigt.
etc. etc.
Vraagje Johan555,
Waarom is het voor een bezorgde moeder zo noodzakelijk mensen als de Kalpoe broers, waarvan vaststaat dat ze niets met de verdwijning van Natalee Holloway te maken hebben, te beschuldigen?
Waarom liegt Beth Holloway non-stop over een groepsverkrachting?
Moet hoe dan ook voorkomen worden dat men erachter komt dat er helemaal
geen groepsverkrachting was?
Waarom wil een moeder in godsnaam zo graag dat haar dochter het slachtoffer was van een groepsverkrachting?
buster wil je hier geen onzin verkondigen dat ik op 7 fora geband ben !quote:Op zondag 12 april 2009 18:05 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Leugenaar ik weet van welgeteld 7 fora waar jij gebanned bent en dat laat nog buiten beschouwing je tijdelijke ban op FOK!
die heb ik al aangemaakt zonder al die trollen linken eropquote:Op zondag 12 april 2009 19:08 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom is er al een deel 35 als deze nog open is?
Wat is dit voor onzin.quote:Op zondag 12 april 2009 19:16 schreef johan555 het volgende:
[..]
die heb ik al aangemaakt zonder al die trollen linken erop
Te laat johanquote:Op zondag 12 april 2009 19:16 schreef johan555 het volgende:
die heb ik al aangemaakt zonder al die trollen linken erop
Welke onzin dat zijn feitenquote:Op zondag 12 april 2009 19:16 schreef johan555 het volgende:
buster wil je hier geen onzin verkondigen dat ik op 7 fora geband ben !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |