Ik volg over een paar minutenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:40 schreef themauster het volgende:
Mensen ik ben naar de tandartsben blij dat ik zo snel terecht kon
Succes!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel ook naar de tandarts is.
Sterkte/suc6!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ze begint nu met trekken".quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sterkte/suc6!updates zijn te volgen via Twitter? ' Ze stopt nu de boor in mijn mond '
Cya !quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:22 schreef TIM-846 het volgende:
MoeIk ga maar eens lunchen
Tot over een half uur!
Veel plezier! tot vanavondquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:24 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga strax eten en vanmiddag naar een verjaardag.
Tot vanavond
Ah kijk! Een Fanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:23 schreef -Hans- het volgende:heerlijke lunch gehad ! Daar gaat m'n lijn
Jungle Drum draait ie tegenwoordig ook elke dagquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:18 schreef TIM-846 het volgende:
Kyteman.. Begin er een beetje genoeg van te krijgen
Ja dat duurt ook niet meer lang voordat ik daar genoeg van ga krijgen. Maar nu vind ik hem nog welquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Jungle Drum draait ie tegenwoordig ook elke dag
't is rustig iddquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ah kijk! Een Fan![]()
Ik dacht alweer dat ik mezelf moest vermaken het komende uur!
Check zn twitter evenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't is rustig idd. Iemand al wat van Roel gehoord??
Dank u !quote:
Damn.. Sterkte Roel !quote:Nog steeds in de tandartsstoel.
30 minuten ago from mobile web
Eminemquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:46 schreef TIM-846 het volgende:
IEAAAAAAAAAAAHHHHHH
Crack A Bottle! De megaahit van volgende week!![]()
![]()
Als Virgins het niet wordt
Blijft toch altijd het leukste moment van de dagquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:55 schreef Piles het volgende:
Kut, net gemist. Hoorde alleen het laatste stukje
Gemist.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:55 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Blijft toch altijd het leukste moment van de dag
Ik vind het wel leuk. Met dat orgeltjequote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:23 schreef tha_dark het volgende:
waarom gaan ze nu weer What is Love draaien?
Er zullen echt prachtige requests zjin en dan kiezen ze deze er uit.....
Ieuw. Klinkt allemaal wel naar. Doe maar rustig an.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb 't overleefd... es ff afwachten hoe 't is als derdoving is uitgewerkt. Twee van de drie kanalen niet opengekregen, dus zal nog wel wat gaan voelen... Pallet ibuprofen en paracetamol bij de hand. De mooie Belgische tandarts twijfelde nog of ze niet de hele tand eruit moest halen.
Ah kijk. Alles welquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb 't overleefd... es ff afwachten hoe 't is als derdoving is uitgewerkt. Twee van de drie kanalen niet opengekregen, dus zal nog wel wat gaan voelen... Pallet ibuprofen en paracetamol bij de hand. De mooie Belgische tandarts twijfelde nog of ze niet de hele tand eruit moest halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |