Zo te lezen, idd.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:49 schreef Gellius het volgende:
Ik twijfel er inderdaad een beetje aan of het wel een virusje is, Shady.
Met je aanstaande?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:57 schreef Lienekien het volgende:
Hoi, en zo. Nachtje in een hotel aanstaande.
Ja, dat laatste kon wel eens kloppen. Mijn McAfee siteadvisor geeft een waarschuwing dat er downloads op staan die als spyware worden aangemerkt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:42 schreef ShadyLane het volgende:
Daar is ie!
STOP! SYSTEM MAY REQUIRE IMMEDIATE ATTENTION
Operating system registry might be corrupt, en dat ik een of andere update moet downloaden op www.regrenew.com, welke website ik alsmaar niet durf te bezoeken omdat ik denk dat ik dan juist een veel erger virus binnenhaal.
Niet jij, dacht ik, maar je foto's. Maar dan zou je het ook wel weten, neem ik aan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:59 schreef LXIV het volgende:
En naar mijn weten ben ik niet op televisie geweest afgelopen maandag.
Nou, dat hoeft niet. Mijn foto's zijn vrij ruim verspreid omdat ik zowat de enige was die niet enkel foto's nam van militair materieel etc. Welk programma was dat?quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:01 schreef broer het volgende:
[..]
Niet jij, dacht ik, maar je foto's. Maar dan zou je het ook wel weten, neem ik aan.
Zo'n loop van een machinegeweer wordt heel erg heet als er veel mee gevuurd is. Ik was in de veronderstelling dat het een reserveloop betrof die ik iemand wilde aangeven. Het was echter een loop die net van een wapen was afgehaald. Toen ik mijn hand lostrok bleef mijn huid eraan plakken. Het rook naar speklquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:09 schreef JAM het volgende:
Hoe heb je je hand verbrand? Dat wil ik nu wel weten.
Auw! Rechts zeker ook nog (of ben je links?)?quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zo'n loop van een machinegeweer wordt heel erg heet als er veel mee gevuurd is. Ik was in de veronderstelling dat het een reserveloop betrof die ik iemand wilde aangeven. Het was echter een loop die net van een wapen was afgehaald. Toen ik mijn hand lostrok bleef mijn huid eraan plakken. Het rook naar spekl
Da's wel beter dan. Alsnog beterschap. Calendulazalf versnelt het genezingsproces en beperkt littekenvorming. Voor het geval dat.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:20 schreef LXIV het volgende:
Ik heb er geen last meer van. Ik ben rechts maar pakte hem gelukkig met mijn linkerhand.
Ik download gewoon Firefox, ik neem aan dat dat dan de meest up to date versie is. Ik begin in al m'n paranoia te denken dat het kwaad gewoon al op de (van iemand gekopieerde) XP-cd staat. Of het zit in die NOD32-crack van zusjelief. Trust no-one.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:03 schreef wonderer het volgende:
Eerst alle updates installeren voor je aan het surfen slaat dan, denk ik... Installeer je niet een of ander wazig programma waar het in kan zitten?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:25 schreef LXIV het volgende:
Je bevind je wel in goed gezelschap wanneer je in Belgie blijft wonen, dat is een ding dat zeker is.
En is windows ook geupdate, laatste servicepack en alle patches enzo?quote:Op zaterdag 4 april 2009 02:28 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Ik download gewoon Firefox, ik neem aan dat dat dan de meest up to date versie is. Ik begin in al m'n paranoia te denken dat het kwaad gewoon al op de (van iemand gekopieerde) XP-cd staat. Of het zit in die NOD32-crack van zusjelief. Trust no-one.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |