Gellius gluurder.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:49 schreef Gellius het volgende:
Tegenover mijn huis wordt verhuisd. Terwijl ik mijn ochtendthee () zat te drinken, zag ik de nieuwe bewoners herhaaldelijk elkander kussen in hun nieuwe, lege woning. Ik houd niet van gekus in het openbaar. Hoewel dit natuurlijk in hun nieuwe, lege woning was. Maar toch. Mensen, moet dat nou?
Wij kussen ook in onze nieuwe, lege woning.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:49 schreef Gellius het volgende:
Tegenover mijn huis wordt verhuisd. Terwijl ik mijn ochtendthee () zat te drinken, zag ik de nieuwe bewoners herhaaldelijk elkander kussen in hun nieuwe, lege woning. Ik houd niet van gekus in het openbaar. Hoewel dit natuurlijk in hun nieuwe, lege woning was. Maar toch. Mensen, moet dat nou?
Ik omring mij liever ook niet met mensen die intimiteiten tentoonspreiden, maar nu ik zelf weer in een stadium van opperste verliefdheid verkeer vind ik het vooral 'schattig'. Sorry Gellius.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:38 schreef Gellius het volgende:
Walgelijk! Ik ben omring door louter smakeloze figuren.
Niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:35 schreef Gellius het volgende:
Wèl.
Dat is heel eerlijk van je, Erik.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind zoenen in het openbaar ook stom. Maar dat is gewoon jaloezie.
Een Japanse hond (Shiba Inu):quote:
Hmm, mensen die steeds 'klef' aan het doen zijn, willen meestal wel heel graag en het liefst voortdurend 'bevestiging'. Dat kan ook vervelend worden.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kussen is een uiting van onzekerheid.
Als het maar niet gaat over toekomstvisies en plannen enzoquote:Op woensdag 1 april 2009 10:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is heel eerlijk van je, Erik.
En over laatst: ik wilde je toen eigenlijk eens uitgebreid gaan bevragen op je studie. Maar daar moet je maar net zin in hebben.
Zeg, als zelfs jij al zulke termen gaat gebruiken, waar moet 't dan heen met de wereld?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:56 schreef Gellius het volgende:
Erik heeft een POP-gesprek met Lienekien?
Ik was eigenlijk wel benieuwd wat je de leukste vakken vindt. En of het is wat je ervan had verwacht.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als het maar niet gaat over toekomstvisies en plannen enzo.
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:54 schreef mane het volgende:
[..]
Hmm, mensen die steeds 'klef' aan het doen zijn, willen meestal wel heel graag en het liefst voortdurend 'bevestiging'. Dat kan ook vervelend worden.
Helaas laat de wereld zelfs mij niet met rust, dus word ik op gezette tijden door (steeds weer nieuwe) leidinggevenden achtervolgd met dit dit soort dingen. Ik heb tot nogtoe iedere aanzet tot planmatige persoonlijke ontwikkeling in het kader van mijn beroepsuitoefening overigens met succes weten te pareren.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:02 schreef mane het volgende:
[..]
Zeg, als zelfs jij al zulke termen gaat gebruiken, waar moet 't dan heen met de wereld?
Vanaf volgende week heb ik telkens weer Intervisie. Zou dat wat zijn?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:07 schreef Gellius het volgende:
[..]
Helaas laat de wereld zelfs mij niet met rust, dus word ik op gezette tijden door (steeds weer nieuwe) leidinggevenden achtervolgd met dit dit soort dingen. Ik heb tot nogtoe iedere aanzet tot planmatige persoonlijke ontwikkeling in het kader van mijn beroepsuitoefening overigens met succes weten te pareren..
Oh dat mag welquote:Op woensdag 1 april 2009 11:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk wel benieuwd wat je de leukste vakken vindt. En of het is wat je ervan had verwacht.
O, het is een wèrkoverleg. En dan, naar wens, mogelijk op "socratische wijze".quote:Intervisie is een vorm van deskundigheidsbevordering waarbij medewerkers een beroep doen op collega's om mee te denken over persoon- en functiegebonden vraagstukken en knelpunten uit de eigen werksituatie
Ik doe de hele dag eigenlijk niets anders. M'n vrouw en ik hebben zelfs bijnamen voor onze overburen. Dat minst beledigende daarvan is "De Dikke Homo". De rest is nog een stuk botter.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:40 schreef Claudia_x het volgende:
Je moet gewoon niet andermans woning in kijken. Dat is onfatsoenlijk.
Ik word hier natuurlijk nostalgisch van. Ik zie me weer zitten bij mijn allereerste college: dat was Middelnederlands.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dat mag wel. Sowieso vind ik letterkunde het leukst. En daarin dan weer de moderne literatuur, en op een goede tweede plaats Middelnederlandse (sinds afgelopen blok).
En wat ik er van verwacht had... ik ahd stiekem verwacht dat ik een natuurtalent Nederlands was, niet dus, en ik had ook verwacht dat ik alles tof zou vinden, maar dat is ook niet zo. Maar al met al vind ik het wel leuk (en naarmate je meer vakken afrond, en meer kan kiezen, wordt het ook steeds leuker).
Het antwoord luidt inderdaad "Nee".quote:Op woensdag 1 april 2009 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ik ahd stiekem verwacht dat ik een natuurtalent Nederlands was :'
[...]
en naarmate je meer vakken afrond
[...]
We zeggen waar het op staat, waar valt dat onder?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:30 schreef Gellius het volgende:
En volgen jullie daarbij de Socratische of de Balintmethode?
Mij het allerminst.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik word hier natuurlijk nostalgisch van. Ik zie me weer zitten bij mijn allereerste college: dat was Middelnederlands.
Enfin, ik ging Nederlands doen omdat ik letterkunde leuk vond. Maar de taalbeheersing trok me uiteindelijk het meest.
Stomquote:Op woensdag 1 april 2009 11:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het antwoord luidt inderdaad "Nee"..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |