abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74172724
Probeert niet elke rapper een verhaal neer te zetten? Te 'maken' ?
pi_81067037
Steen is gewoon de beste rapper uit NL ! Spinal heeft idd een iets teveel geforceerde stem, nam deze gozer ook nooit echt serieus , ie ziet er iets te "braaf" uit om z'n teksten geloofwaardig te doen overkomen ....
Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
pi_81067097
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:47 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Steen is gewoon de beste rapper uit NL !
pi_81067134
Ja , natuurlijk is deze gozer voor velen "te min" voor hun stand....
Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
pi_81067314
Nee hoor, ik waardeer Steen ontzettend. Maar beste rapper van NL? Never.

Dit zijn ze:

pi_81067565
Zeker niet slecht maar iets te normaal en soms zelf wat te braafjes in mijn ogen.... Kan ze wel begrijpen ze proberen vooral niet als gangsters en hustlers overkomen of een 50 cent rip off zijn wat bij velen wel is en zeker bij die NL rappers (kempi oa , tyfuslijer)
pi_92786254
ik vind hun super !,
ben al 5jaar lang fan !.
dit liedje van hun is echt heel goed,,

pi_92847118
Vet veel respect voor je meid ! ;)
pi_92882375
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 23:18 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Vet veel respect voor je meid ! ;)
thanks!
ja je hoort niet veel meiden die naar steen spinal enzo luisteren,
maar die heb je echt tussen zitten,,
heb alle leidjes van steen en spinal op me mobiel .
pi_93726449
hier zijn ze nul7negen heerlijke muziek
pi_93726693
ik heb niets ik ben ghetto me zoontje heeft geen trappers op ze fiets maar hij draag zijn eigen stiletto

geniaal tekst van spinal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')