quote:
Heerlijk, ik hoef mijn bed niet te delen!quote:
Elk nadeel heb ze voordeel?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heerlijk, ik hoef mijn bed niet te delen!
En daar ga je de fout in, ik zie geen nadeelquote:
Het is wat je er zelf van maaktquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
En ik heb me weer een beseft wat een goed leven ik heb
Geen seks ?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En daar ga je de fout in, ik zie geen nadeel
Klopt, maar gisteren was ik even niet zo positief als normaalquote:
La, la, la I can't hear you! I don't careeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Geen seks ?
Niemand om knuffelend tegen aan in slaap te vallen ?
Niemand om naast wakker te worden ?
Wie, wie, wie?!?!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:08 schreef zbbrox het volgende:
@KF meet denk ik.. moet elkaar eerst leren kennen wil het een date zijn toch?
welkom backquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, maar gisteren was ik even niet zo positief als normaal
Maar wel met een dame dusquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:08 schreef zbbrox het volgende:
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Geen seks ?
Niemand om knuffelend tegen aan in slaap te vallen ?
Niemand om naast wakker te worden ?
Nooit van een blind date gehoord?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:08 schreef zbbrox het volgende:
Negeren?quote:
Ik weet wie jij gaat daten!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:08 schreef zbbrox het volgende:
Chick!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:11 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb redelijk goed geslapen
Ik wil het ook wetenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet wie jij gaat daten!![]()
want ik weet alles![]()
![]()
wakker worden is alleen een bitch hequote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:11 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb redelijk goed geslapen
Ahhh, maar ik roddel nietquote:
Ja, pas op hè!quote:
Ik werd één minuut voor mijn wekker wakker, dus daar kan ik wel mee levenquote:
It's good to be backquote:
Geen PMs meer voor mij?quote:
wie had het over PM's!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen PMs meer voor mij?
ik deel natuurlijk niet alles he! jeweettoch!
een meet met potentie is een datequote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:21 schreef zbbrox het volgende:
Met een vrouwtje ja.
Blind date zou je het ook kunnen noemen, maar ik ben van aard meer van het meet woord dan het date woord. Eerst meeten, dan daten. Veel logischer.
Automatic weet het ja. Die was er echt heel snel bij.
Ik ben gewoon goedquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:21 schreef zbbrox het volgende:
Met een vrouwtje ja.
Blind date zou je het ook kunnen noemen, maar ik ben van aard meer van het meet woord dan het date woord. Eerst meeten, dan daten. Veel logischer.
Ik!quote:
nicequote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, pas op hè!
[..]
Ik werd één minuut voor mijn wekker wakker, dus daar kan ik wel mee leven
True truequote:
Klopt, maar soms is het makkelijker het een date te noemen. Behalve hier, hier snappen we het allemaalquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:21 schreef zbbrox het volgende:
Met een vrouwtje ja.
Ik meet niet íedereenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:23 schreef rival het volgende:
Fok 10-jaarsmeet animo check
is wel wat voor jou nouk
Dan kan ze niet! Ik ben dan bijna jarig, dus moet ze dat geld besparen voor een cadeautje voor mij!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:23 schreef rival het volgende:
is wel wat voor jou nouk
Dan lig ik nog bij te komen van mijn eigen verjaardagquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan kan ze niet! Ik ben dan bijna jarig, dus moet ze dat geld besparen voor een cadeautje voor mij!
Ik vond mijn reden beterquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan lig ik nog bij te komen van mijn eigen verjaardag
Dit jaar ga ik het heul goed aanpakken met mijn verjaardagquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vond mijn reden beter
Jemie... Dan heb je wel een hevige verjaardag gehad als je dan nog bijkomt
maar goed.. 25 is wel een feestje
Ik heb tot nu toe alleen een feest gegeven toen ik 18 en 21 werdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dit jaar ga ik het heul goed aanpakken met mijn verjaardag![]()
25 jaarHeerlijk jong broekie
Ik niet, daarom mag het nu wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleen een feest gegeven toen ik 18 en 21 werd
Just ask for itquote:
Naar jou altijdquote:
Groot gelijk heb jequote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mogguh Spuit 11quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:38 schreef yvonne het volgende:
Ideaal voor jullie!
Mogguh!
Animo check
Ik zou jou nooooit negeren hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik niet, daarom mag het nu wel.
Maar nu negeer je mij ook
Ben jij pas 24 jaarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, ken je dat niet dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zou jou nooooit negeren hoor!
Maar omdat je zei "sjalalala I can't hear youuuu "
Dacht ik dat je me negeerde
Look who's talkingquote:
Hoe oud dacht je dat zij was?quote:
Telefonisch altijd bereikbaar om de openingstijden te verifiëren.quote:
aha, variabele tijden... relaxte hobbyquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Telefonisch altijd bereikbaar om de openingstijden te verifiëren.
Hey ik ben al 25quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, ken je dat niet dan?![]()
[..]
Look who's talking
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
aha, variabele tijden... relaxte hobby
Tof! Neem je dit keer je bed mee?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:44 schreef KudFokker het volgende:
Het auto-meisje van zondag smsde me net wanneer ik haar weer zou zien
Ja dat je pas 21 bent had ik niet verwachtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe oud dacht je dat zij was?
Bij mij dacht je 23 (!)![]()
![]()
Nouk.. Hoe kan je nu je bed meenemen??quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tof! Neem je dit keer je bed mee?
Even, heb je sex gehad in de AYGO????
Wat een verrassing was dat hèquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja dat je pas 21 bent had ik niet verwachtmaar nouk had ik op 25-26 geschat
De achterbank van haar Fiëstaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tof! Neem je dit keer je bed mee?
Even, heb je sex gehad in de AYGO????
quote:
Dat verklaart waarom het zo onhandig wasquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De achterbank van haar Fiësta
Ik vraag wel of ze filmpje wil kijken
Luister jij zo slechtquote:
Ik heb een 1.60 bed, met springveren als poten dus dat moet wel goedkomen...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom het zo onhandig was![]()
Doe dat, niet teveel herrie maken bij je ouders hè
Sex is leuker als je het volume van het geluid niet van je bed laat afkomenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb een 1.60 bed, met springveren als poten dus dat moet wel goedkomen...
Die 84 staat er niet voor niksquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja dat je pas 21 bent had ik niet verwachtmaar nouk had ik op 25-26 geschat
Het is zo gemakkelijk ookquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sex is leuker als je het volume van het geluid niet van je bed laat afkomen
zo kleinquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb een 1.60 bed, met springveren als poten dus dat moet wel goedkomen...
Daar lees ik toch overeen joh, maar 84 is een goed bouwjaar jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die 84 staat er niet voor niksMaar maakt niet uit hoor, je komt ook gewoon uit het mooiste geboortejaar
CUE!!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Niemand die gedag zegt..
Ik wil ook een welkomstcommite!!
Ik heb je helemaal over het hoofd gezien misses Cuequote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Niemand die gedag zegt..
Juniorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is dat body-building technisch verantwoord?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:55 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb lekker een [ afbeelding ]
Roze Koek!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Niemand die gedag zegt..
Heerlijk jong broekie zei ikquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Junior
Zaterdag heb ik mijn feestjeIk heb er zin in! Gaat super worden
Weet ik veelquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is dat body-building technisch verantwoord?
Vreemd, heb geen uitnodiging gehadquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Junior
Zaterdag heb ik mijn feestjeIk heb er zin in! Gaat super worden
Ja ik weet wie Mstr is, en jij lijkt niet op hemquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:01 schreef KudFokker het volgende:
Heeft iemand een idee wie Mstr is?
Iemand liet in mijn FoBo achter dat ik zijn broertje ben?!
Kluts babe !quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:00 schreef Kluts het volgende:
Mogguh.
Morgen handsomequote:
Je haalt de woorden uit mijn mond nog veilig thuisgekomen na de laatste "meet"quote:
Ok ok, ik zal daar geen discussie over aangaan. Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heerlijk jong broekie zei ik![]()
Durf daar eens tegenin te gaan!
Als er wat bekenden heengaan wil ik er best heen, lijkt me wel lachenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:05 schreef Murmeli het volgende:
hai allemaal!!!
dat 10 jaar fok feestje is wel leuk denk ik, moeten we gewoon met een grote groep van singles gaanwordt vast leuk dan
als ze het nou houden op lowlands haha, daaar gaat toch al half FOK! naartoe. wie van singles gaan trouwens daarheen? ik geloof dat ik maar weer moet gaan dit jaar
Ik weet niet wanneer het is, maar ik gok dat ik dan in Italië zitquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:05 schreef Murmeli het volgende:
hai allemaal!!!
dat 10 jaar fok feestje is wel leuk denk ik, moeten we gewoon met een grote groep van singles gaanwordt vast leuk dan
als ze het nou houden op lowlands haha, daaar gaat toch al half FOK! naartoe. wie van singles gaan trouwens daarheen? ik geloof dat ik maar weer moet gaan dit jaar
Hmm, Lowlands. Ik heb vorig jaar gezegd dat ik het toch een keer mee moet maken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:05 schreef Murmeli het volgende:
hai allemaal!!!
DefQon twijfel ik nog overquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:08 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Lowlands
mij niet gezien
Defqon mij te zien
(mits kaarten bereikbaar zijn)
jij gaat gewoon gezellig mee, mag je bij mij in t tentjequote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hmm, Lowlands. Ik heb vorig jaar gezegd dat ik het toch een keer mee moet maken.
Maar in mijn boekje is kamperen = creperen.
Dus twijfel, twijfel
Pussy vrienden heb jequote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:14 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik wil ook wel graag een keer naar LowLands...
Lekker primitief als een grotbewoner: zuipen, neuken & feesten
Maar zoals Bel al zei: kamperen = creperen
En mijn vrienden houden er totaal niet van![]()
En om dan in je eentje te gaan is ook kut
wel flink pre-meeten dan.. anders herkennen we elkaar nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:05 schreef Murmeli het volgende:
hai allemaal!!!
Tjah, ze gaan liever naar die harsdstyle feestenquote:
dan ga je met een paar mensen van fokquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:14 schreef KudFokker het volgende:
douchen op lowlands...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan ga je met een paar mensen van fok
kamperen op lowlands is best leuk hoor. zolang je gewoon smorgens om 7 uur gaat douchen is er altijd plek en is het heel schoon. daarna ook nog wel schoon maar sta je een uur in de rij, dat wil je niet.
noem jij dat gewoon?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:16 schreef Murmeli het volgende:
zolang je gewoon smorgens om 7 uur gaat douchen is er altijd plek en is het heel schoon.
koop ik een tent, mag je er bij mij in liggenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb geeneens een tent, om die alleen voor Lowlands te kopen
Ik ben terschelling en renesse gewent, ik schroom niet voor 3 dagen niet douchen en lauw bier drinkenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:15 schreef rival het volgende:
[..]
liever een luxe pussy dan fucking kamperen
ieder zijn dingquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben terschelling en renesse gewent, ik schroom niet voor 3 dagen niet douchen en lauw bier drinken![]()
![]()
Dit jaar trouwens een nette camping in Italië met 2 vrienden, word iets rustiger en iets luxer![]()
Koud bier, elke ochtend onder de douche en ik verwacht buren met kinderen
oww gezellig duimpje gaat ook meequote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij gaat gewoon gezellig mee, mag je bij mij in t tentje
Dan kan het natuurlijk helemaal niet weigerenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij gaat gewoon gezellig mee, mag je bij mij in t tentje
Gelukkig woon ik er een halfuurtje rijden vandaan. Dus als ik een echt bed wil en douchen enzo is het zo gefixed als ik erheen gaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:14 schreef KudFokker het volgende:
Bels slaapt dus alleen de eerste nacht bij jouquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
douchen op lowlands...
nah gewoon 2 dagen een natte lap overal langs halen, douchen kan thuis wel weer
Ooh ok, nja die verhalen heb ik gehoord van oude vrienden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:18 schreef Murmeli het volgende:
oh KF trouwens, ik weet niet of lowlands nou echt zuipen neuken en feesten is hoor. ik heb daar alleen nog maar geneukt als ik er met een vriendje was.
zbbrox: www.lowlands.nl. 3 daags festival met muziek, theater, film en nog wat cultuur. Denk pinkpop maar dan heel anders haha
Ik vind alles vet wat openlucht en losgaan is....quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tjah, ze gaan liever naar die harsdstyle feesten
Vind ik zelf ook wel heel bruut hoor, vooral die zomerfestivals
Maar ik wil ook een keer naar LaagLanden
ja man echt wel douchen, vind ik altijd lekker, ik slaap daar zo verrot, dus de douche is mijn wekker.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
douchen op lowlands...
nah gewoon 2 dagen een natte lap overal langs halen, douchen kan thuis wel weer
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
koop ik een tent, mag je er bij mij in liggen
ik wil heel graag gaan, weet hopelijk over 2 weken of ik dan de kids heb of niet. Zo niet dan ga ik zeker weten!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oww gezellig duimpje gaat ook mee
ben je al beter trouwens?
gezellig!!!quote:
ohja shit euh nou dan moet ie me maar mee de douche in sleurenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:20 schreef rival het volgende:
[..]
Bels slaapt dus alleen de eerste nacht bij jou
Sowieso,quote:
ah dan Duim ik voor je mee dat je de kids dat weekend niet hebtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wil heel graag gaan, weet hopelijk over 2 weken of ik dan de kids heb of niet. Zo niet dan ga ik zeker weten!
mwah ik voel me ietsjes beter maar niet top.
als ik om 7 uur wakker ben wil ik best even douchen maar als ik moet kiezen tussen echt een gore douche of me dan maar niet douchen dan kies ik het laatste! (ligt ook aan t weer enzo allemaal natuurlijk)quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja man echt wel douchen, vind ik altijd lekker, ik slaap daar zo verrot, dus de douche is mijn wekker.
en daarna een paar bakken thee erin mikken![]()
en dan weer aan het bier
onee murmeli ging minder zuipen
ja, regel maar.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:19 schreef djayzz het volgende:
Doen we voor de 10-jaar fok meet ook een singles meet? anders zien we door de bomen het bos niet meer
Jouw vrienden zijn vast erg gezellig, dus dat is geen probleemquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gezellig!!!
ja wel leuk met een paar mensen van fok, sluiten we wel aan bij mijn vriendengroepje, ok?
die staan altijd op een van de eerste campings en daar is het altijd supergezellig!!
het is in hun zomervakantie en dan zijn ze 3 weken bij mij en 3 weken bij papa, lowlands valt in de laatste 3 weken, als ze dan bij papa zijn dan ga ik 100% zeker al zegt iederen afquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah dan Duim ik voor je mee dat je de kids dat weekend niet hebt
ow rustig aan maar vandaag en veel en gezond eten he
douche op lowlands is nooit zo vies vind ik. als je smorgens te laat wakker bent kan je eind van de middag gaan dan i het ook rustigquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als ik om 7 uur wakker ben wil ik best even douchen maar als ik moet kiezen tussen echt een gore douche of me dan maar niet douchen dan kies ik het laatste! (ligt ook aan t weer enzo allemaal natuurlijk)
Ik ben gewoon ranzigquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
douche op lowlands is nooit zo vies vind ik. als je smorgens te laat wakker bent kan je eind van de middag gaan dan i het ook rustig![]()
ik ga iig altijd wel. ik voel me vies als ik niet douche....
ik vrees dat ze er geen vacansoleil bungalow tenten met alles drop en dr aan verhurenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:24 schreef Howl het volgende:
Lowlands lijkt me ook wel eens leuk om mee te maken. Ik heb het alleen niet zo op kamperen in primitieve omstandigheden.
Precies mijn eerste week vakantie volgens mijquote:
Ja, is goed!quote:
Haha, ik wel, jij dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:05 schreef mrbox het volgende:
Ochtend wandeling zit er weer op! Mooi op tijd voor de trein
[..]
Je haalt de woorden uit mijn mond nog veilig thuisgekomen na de laatste "meet"
gezelli... moet je ff peilen wie meewilquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, is goed!
Zit te denken om met zijn allen naar Utrecht centraal te gaan, en vanaf daar de stad in ofzo?
Kom zelf bijna nooit in Utrecht, en het is wel het meest centrale punt wat makkelijk te bereiken is in Nederland.
Jah klopt, we gingen dan ook op donderdagmiddag al in de rij staan. En dan maar haasten hahaha.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:28 schreef Murmeli het volgende:
oh cue dus jij bent al vaker geweest. ja camping 3 it is maar dan mote je er wel donderdagmiddag al zijn. do avond sta je al op 5
duim: vies mens! maar bels zet je er wel onder. (moet je wel bij de mannen hahaha)
Een paar daagjes afzien moet ik wel kunnen verdragen. En met zoveel Fok!ers moet het wel gezellig worden. Ik denk er nog even over na.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:27 schreef Duimelot het volgende:
ik vrees dat ze er geen vacansoleil bungalow tenten met alles drop en dr aan verhuren
Ik heb nog niet zoveel dagen opgebouwd, omdat ik pas een half jaar voor dit detacheringsbureau werkquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:32 schreef Murmeli het volgende:
vrij za zondag is het en je moet er donderdag al zijn als je niet op camping 7 wilt staan.
ik denk dat ik do vrij en ma vrijneem en dan heb ik wo misschien ook al wel vrij gheghe
Jij ookquote:
Is dat er ver vanaf dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:32 schreef Murmeli het volgende:
vrij za zondag is het en je moet er donderdag al zijn als je niet op camping 7 wilt staan.
ik denk dat ik do vrij en ma vrijneem en dan heb ik wo misschien ook al wel vrij gheghe
Idd. Wie wil er mee?!?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gezelli... moet je ff peilen wie meewil
ah bels komt gewoon bij de vrouwenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:28 schreef Murmeli het volgende:
oh cue dus jij bent al vaker geweest. ja camping 3 it is maar dan mote je er wel donderdagmiddag al zijn. do avond sta je al op 5
duim: vies mens! maar bels zet je er wel onder. (moet je wel bij de mannen hahaha)
we gaan al naar low landsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Idd. Wie wil er mee?!?
samenvatting:
Wat:............Singles meet.
Waar:.........Utrecht
Wanneer:..ergens tussen nu en 9 september?
Waarom:...omdat het best gezellig kan zijn.
Wie:........... Iedereen van Singles
Interesse?
nja 20 min lopen van het festivalterrein ofzo. maar ik wil dit jaar gewoon bij mn vrienden op camping 3 staan. dat is me nog nooit gelukt dus wil ik nu wel, is daar echt altijd zo gezelli met die gastenquote:
Ik hoef niet eens wat te zeggen en alles wordt al gepland voor mequote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohja shit euh nou dan moet ie me maar mee de douche in sleuren
Dan zet je een andere zender opquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:34 schreef KudFokker het volgende:
Ik word trouwens helemaal gek over die Afghanistan top op de radio ....
dat dusquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we gaan al naar low lands
ligt er aan wanneer en wie er komen, als de mensen me leuk lijken en ik kan dan kom ik wel
Dat dusquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:36 schreef Duimelot het volgende:
ligt er aan wanneer en wie er komen, als de mensen me leuk lijken en ik kan dan kom ik wel
je kunt natuurlijk ook gewoon bij je vrienden van camping 3 in de tent duikenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nja 20 min lopen van het festivalterrein ofzo. maar ik wil dit jaar gewoon bij mn vrienden op camping 3 staan. dat is me nog nooit gelukt dus wil ik nu wel, is daar echt altijd zo gezelli met die gasten
alleen slapen die niet en ik wel maar ja ik slaap dan toch overal doorheen
Hoe moet ik dat zien?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Idd. Wie wil er mee?!?
samenvatting:
Interesse?
Geen probleemquote:
oh dan nemen wij geen tent mee en gaan in die van hun, ze slapen toch niet gheghe scheelt weer slepen!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nja 20 min lopen van het festivalterrein ofzo. maar ik wil dit jaar gewoon bij mn vrienden op camping 3 staan. dat is me nog nooit gelukt dus wil ik nu wel, is daar echt altijd zo gezelli met die gasten
alleen slapen die niet en ik wel maar ja ik slaap dan toch overal doorheen
Tuurlijkquote:
je hebt natuurlijk wel inspraak, als je niet met me wil douchen enzo, ik ga je niet dwingen mij te dwingen te douchenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens wat te zeggen en alles wordt al gepland voor me
als jij mee gaat en murm en cue naar LL heb ik geen pre meet nodig om te screenenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien?
Een pre-meet om te kijken of de mogelijke mede kampeerders van LL gezellig genoeg zijn om samen mee naar LL te gaan?
zo kan je het zien,quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien?
Een pre-meet om te kijken of de mogelijke mede kampeerders van LL gezellig genoeg zijn om samen mee naar LL te gaan?
Dan ga ik wel met jou meequote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:43 schreef Kluts het volgende:
Volgens mij vind ik Lowlands geen flikker aan en daarom ga ik mooi elk dance-feestje af wat ik tegenkom deze zomer.
Met [singles] wil ik ook wel meequote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
zo kan je het zien,
maar ook gewoon om leuk met zijn allen Utrecht in te gaan. evt. terrasje pakken, en elkaar te leren kennen IRL.
Selectieprocedure:quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Met [singles] wil ik ook wel mee
Als jullie me mee wíllen hebben uiteraard
Ik kan me de laatste keer dat ik een pil in mn mik heb gemikt niet eens meer herinneren.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan ga ik wel met jou mee
Toch een stuk meer mijn ding dan LowLand's
Alleen geen XTC hoor, vergif
oh....dan mag ik niet komenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Selectieprocedure:
Je bent single.
Je post in [Singles]
Je mag mee
Hmm ik ben zelf niet heel lang meer single denk ik zoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Selectieprocedure:
Je bent single.
Je post in [Singles]
Je mag mee
Alweer Utrecht. Daar ben ik dit weekend al.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Idd. Wie wil er mee?!?
samenvatting:
Interesse?
Ik heb het 2x geprobeerd om te proberen...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer dat ik een pil in mn mik heb gemikt niet eens meer herinneren.
ik mag geen XTC meerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer dat ik een pil in mn mik heb gemikt niet eens meer herinneren.
zonder naambordje is ook leuk. dan zie je iemand van fok en heb je nite eens door dat ie van fok isquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:55 schreef KudFokker het volgende:
Over die meeting: ik wil dan wel dat iedereen naambordjes draagt hoor
Eis: jij mag geen wensen uitenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:55 schreef KudFokker het volgende:
Over die meeting: ik wil dan wel dat iedereen naambordjes draagt hoor
Komt wel goedquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt natuurlijk wel inspraak, als je niet met me wil douchen enzo, ik ga je niet dwingen mij te dwingen te douchen
Terrasjequote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
zo kan je het zien,
maar ook gewoon om leuk met zijn allen Utrecht in te gaan. evt. terrasje pakken, en elkaar te leren kennen IRL.
Dat heb je zelf in de handquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm ik ben zelf niet heel lang meer single denk ik zo
Ik moest alleen bij jou even nadenken, maar verder kon ik het eig van iedereen wel raden (of aan de hand van foto's weten)quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zonder naambordje is ook leuk. dan zie je iemand van fok en heb je nite eens door dat ie van fok ishe duim
(en ik had het met JB en Ado.... haha)
Ik geloof dat Kluts daar nog een cd van had als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:51 schreef KudFokker het volgende:
Haha Bel, weer captain Jack op de radio
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
TerrasjeYou just said the magic word
Mensjes kijken
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zonder naambordje is ook leuk. dan zie je iemand van fok en heb je nite eens door dat ie van fok ishe duim
(en ik had het met JB en Ado.... haha)
ik heb er al wel een aantal ontmoet en enkele meermalenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:01 schreef KudFokker het volgende:
Wie van jullie hebben elkaar ooit wel eens IRL gezien dan ?
Nou ik zal m'n lijstje eens opgooien:quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:01 schreef KudFokker het volgende:
box gaat zich nu vergeten voelenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou ik zal m'n lijstje eens opgooien:
Q, Bels, Kluts, Goeroe, Venco, Duim, Ado, JB, Murm, en uhm.. nog wel meer alleen niet van Singles.
En sorry als ik iemand vergeten ben
ja maar schat jij had mijn eigen naam ook al wel eens gehooordquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]jah je zei ook niet ff: je weet wel murm van fok!
Nee je steld je met je echte naam voor en thats it hahahaha
voor dat kwartje gevallen was duurde wel even :p
Hij staat er al bijquote:
ik ben slecht in namenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maar schat jij had mijn eigen naam ook al wel eens gehooord![]()
ja ok maar hij is toch van hierquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij staat er al bij
Maar ik zie hem niet als fokker, maar gewoon als vriend
datequeen hahahaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Q, Bels, Kluts, Goeroe, Venco, Duim, Ado, JB, Murm, en Kwaak, Knuff.. nog wel meer alleen niet van Singles.
En sorry als ik iemand vergeten benBox natuurlijk
![]()
waar ken jij boxie van dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij staat er al bij
Maar ik zie hem niet als fokker, maar gewoon als vriendhij is hier ook niet heel vaak
haha ja ik weet het. ach het is niet erg. ik snapte JB en Ado ook niet. terwijl ik de echte naam van JB ook al eens had gehoord... dus het is je al lang vergevenquote:
Gewoon van fok, eerste keer was tijdens de R&P meet.quote:
Ik heb Snuit, rival, D_H, Bels en auto_ gezien. Donderdag zie ik Murm, Kwaak en KZ geloof ikquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:01 schreef KudFokker het volgende:
Pff, en ik ben al zo slecht in namenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:01 schreef KudFokker het volgende:
Ja doe nog eens een pogingquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon van fok, eerste keer was tijdens de R&P meet.
Owja rival ken ik idd ook nog.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb Snuit, rival, D_H, Bels en auto_ gezien. Donderdag zie ik Murm, Kwaak en KZ geloof ikOow en nog een hier onbekende fokker en die blijft ook lekker onbekend voor iedereen hier
He jij bent m'n schatjequote:
Ik dacht toch echt in Apeldoorn hoor CGquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon van fok, eerste keer was tijdens de R&P meet.
Dat was de R&P meetquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt in Apeldoorn hoor CGDaar waren jij en box ook
Of was je dat al vergeten
Oh jee, ik zie de roddelmolen alweer op gang komenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb Snuit, rival, D_H, Bels en auto_ gezien. Donderdag zie ik Murm, Kwaak en KZ geloof ikOow en nog een hier onbekende fokker en die blijft ook lekker onbekend voor iedereen hier
Oow en donderdag en zaterdag zie ik Snuit ook weer![]()
I don't care. Ze gaan hun gang maar..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh jee, ik zie de roddelmolen alweer op gang komen
Oh okquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:17 schreef Duimelot het volgende:
Heb ff de namen bij elkaar zitten denken:
box, cue, venco, knuffelzacht, howl, tijn, ludo, goeroe, murmeli, ado, jb, kwaak, snuit en bels
geloof dat ik zo niemand vergeten ben en anders ook van mij een sorry....
Dat is RPquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ok![]()
Ik dacht dat je relatieplanet bedoelde met R&P
Groot gelijk!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
I don't care. Ze gaan hun gang maar..
Het was een toffe ontmoeting iig
Maar utrecht is zo lekker centraal. we kunnen ook afspreken in amersfoort, maar daar valt minder te beleven denk ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:54 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Alweer Utrecht. Daar ben ik dit weekend al.![]()
Tussen nu en 9 sept is wel heel ruim.
interesse is er overigens wel van mijn kant
You've read my mindquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:18 schreef Kluts het volgende:
Er zijn ook zat mensen die ik echt niet zou willen meeten eigenlijk.
yup maar soms kom je ze toch tegen als het een meet is met meer personenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:18 schreef Kluts het volgende:
Als er maar zon en pils isquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar utrecht is zo lekker centraal. we kunnen ook afspreken in amersfoort, maar daar valt minder te beleven denk ik.
laten we zeggen, begin mei. dan is het lekker weer om een terrasje te pakken.
begin mei = zonquote:
De mooie binnenstad van 's-Hertogenbosch is ook goedquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar utrecht is zo lekker centraal. we kunnen ook afspreken in amersfoort, maar daar valt minder te beleven denk ik.
laten we zeggen, begin mei. dan is het lekker weer om een terrasje te pakken.
en een extra keer overstappenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
De mooie binnenstad van 's-Hertogenbosch is ook goeden is maar een half uurtje vanaf Utrecht
Wij hadden elkaar daarvoor al gezienquote:
Owh...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:18 schreef Kluts het volgende:
Stuk of 9.. 10..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:01 schreef KudFokker het volgende:
wie zou jou nou niet willen meetenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Owh...
* Murmeli voelt zich meteen aangesproken![]()
Hmm dat is voor mij een beetje te ver vanuit de kop van Noord-Holland...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
begin mei = zon
terrasje = pils
[..]
De mooie binnenstad van 's-Hertogenbosch is ook goeden is maar een half uurtje vanaf Utrecht
Ja nog spijt dat ik jou ooit gemeet hebquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:18 schreef Kluts het volgende:
60KM van Amsterdam? Je bent niet goed manquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm dat is voor mij een beetje te ver vanuit de kop van Noord-Holland...
Hoorn zit 60 km van Amsterdam af (ten noorden)
Ja toch? Ik bedoel, ik heb het al druk zat, als ik iedereen zou gaan meeten met wie je online een keer spreekt hou je geen tijd meer over!quote:
Owja!quote:
Kan ik me voorstellen. Arme jij.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja nog spijt dat ik jou ooit gemeet heb![]()
Dat is waar.. Daarbij zijn er ook gewoon mensen die mij echt totaal niet aanstaanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja toch? Ik bedoel, ik heb het al druk zat, als ik iedereen zou gaan meeten met wie je online een keer spreekt hou je geen tijd meer over!
Bijna +1.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Q, Bels, Kluts, Goeroe, Venco, Duim, Ado, JB, Murm, en Kwaak, Knuff.. nog wel meer alleen niet van Singles.
En sorry als ik iemand vergeten benBox natuurlijk
![]()
Nu heb je de roddel verklaptquote:
Ooh was een typo, ik wilde 50 typen...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
60KM van Amsterdam? Je bent niet goed man
Ook dat.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is waar.. Daarbij zijn er ook gewoon mensen die mij echt totaal niet aanstaan
Ja maar dat is toch niet meer dan normaalquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is waar.. Daarbij zijn er ook gewoon mensen die mij echt totaal niet aanstaan
half uurtje rijdenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:24 schreef KudFokker het volgende:
Hoorn zit 60 km van Amsterdam af (ten noorden)
Binnendoor?! Je bent niet goed man, ik zeg het nog maar eens..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ooh was een typo, ik wilde 50 typen...
Maar het is dus 42 kmhttp://www.afstandmeten.nl/index.php?id=3402
Niet zo onzeker jochiequote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:33 schreef KudFokker het volgende:
Ik weet zeker dat er hier ook genoeg mensen zijn die mij niet willen meeten
Dat zal best, maar bij sommige houd ik gewoon altijd een naar gevoelquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch niet meer dan normaalsommige liggen je en die meet je en mocht je dan eens naar een grotere meet gaan kan je soms ook aangenaam verrast worden
ja nou sorry hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar bij sommige houd ik gewoon altijd een naar gevoel
topquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:34 schreef Kluts het volgende:
Oh, box, op je pm kom ik ff terug wanneer ik tijd heb!
Hahahha jaa ze kunnen dat nare gevoel dan alleen maar erger makenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar bij sommige houd ik gewoon altijd een naar gevoel
Die heb jij al gedaan, gisterenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:36 schreef KudFokker het volgende:
Heeft iemand nog een goede 1 april grap voor op me werk ?
Die dus uitvoerbaar is door ICT?
Kon het niet meer inhouden. Ben zo enthousiast.quote:
Utrecht 9 meiquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:24 schreef Murmeli het volgende:
doe maar Utrecht ja...
terras is goedergens de week van hemelvaart ga ik misschien wel een weekie weg. en 8 mei kan ik niet. 9 mei???
Volgens mij vond jij mij eerst vet irritant bij die dancetour meet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch niet meer dan normaalsommige liggen je en die meet je en mocht je dan eens naar een grotere meet gaan kan je soms ook aangenaam verrast worden
Wat ook alweerquote:
een 1 april grap uitgevoert.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat ook alweer?
Mijn geheugen is als een zeef...
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Kon het niet meer inhouden. Ben zo enthousiast.
* zbbrox kwispelt
Die 12 mil (?) mailtjes?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat ook alweer?
Mijn geheugen is als een zeef...
ik heb collegas eens een mail gestuurd heel netjes enzoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:36 schreef KudFokker het volgende:
Vanaf het adres van de directeur mailen dat er een x aantal mensen ontslagen gaan worden door de crisis of door een vertrouwensbreuk ofzo.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:36 schreef KudFokker het volgende:
amenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:18 schreef Kluts het volgende:
Ojaquote:
Hmm als ik dat flik wordt er zeker 1 iemand ontslagen, en dat zal de KudFokkert zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:41 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Vanaf het adres van de directeur mailen dat er een x aantal mensen ontslagen gaan worden door de crisis of door een vertrouwensbreuk ofzo.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm als ik dat flik wordt er zeker 1 iemand ontslagen, en dat zal de KudFokkert zijn
Vet irritant viel denk ik ook wel mee maar voelde me gewoon niet op mijn gemakquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens mij vond jij mij eerst vet irritant bij die dancetour meet.
Hij pakt Bill even terug door Hillary's klamme tostie te ketsenquote:
Tsja, bij de laatste RP meet had ik me ook niet echt van mijn beste kant laten zien.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:32 schreef mrbox het volgende:
Hoi D_Hquote:
How come?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vet irritant viel denk ik ook wel mee maar voelde me gewoon niet op mijn gemak![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |