quote:
Heerlijk, ik hoef mijn bed niet te delen!quote:
Elk nadeel heb ze voordeel?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heerlijk, ik hoef mijn bed niet te delen!
En daar ga je de fout in, ik zie geen nadeelquote:
Het is wat je er zelf van maaktquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
En ik heb me weer een beseft wat een goed leven ik heb
Geen seks ?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En daar ga je de fout in, ik zie geen nadeel
Klopt, maar gisteren was ik even niet zo positief als normaalquote:
La, la, la I can't hear you! I don't careeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Geen seks ?
Niemand om knuffelend tegen aan in slaap te vallen ?
Niemand om naast wakker te worden ?
Wie, wie, wie?!?!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:08 schreef zbbrox het volgende:
@KF meet denk ik.. moet elkaar eerst leren kennen wil het een date zijn toch?
welkom backquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, maar gisteren was ik even niet zo positief als normaal
Maar wel met een dame dusquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:08 schreef zbbrox het volgende:
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Geen seks ?
Niemand om knuffelend tegen aan in slaap te vallen ?
Niemand om naast wakker te worden ?
Nooit van een blind date gehoord?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:08 schreef zbbrox het volgende:
Negeren?quote:
Ik weet wie jij gaat daten!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:08 schreef zbbrox het volgende:
Chick!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:11 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb redelijk goed geslapen
Ik wil het ook wetenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet wie jij gaat daten!![]()
want ik weet alles![]()
![]()
wakker worden is alleen een bitch hequote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:11 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb redelijk goed geslapen
Ahhh, maar ik roddel nietquote:
Ja, pas op hč!quote:
Ik werd één minuut voor mijn wekker wakker, dus daar kan ik wel mee levenquote:
It's good to be backquote:
Geen PMs meer voor mij?quote:
wie had het over PM's!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen PMs meer voor mij?
ik deel natuurlijk niet alles he! jeweettoch!
een meet met potentie is een datequote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:21 schreef zbbrox het volgende:
Met een vrouwtje ja.
Blind date zou je het ook kunnen noemen, maar ik ben van aard meer van het meet woord dan het date woord. Eerst meeten, dan daten. Veel logischer.
Automatic weet het ja. Die was er echt heel snel bij.
Ik ben gewoon goedquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:21 schreef zbbrox het volgende:
Met een vrouwtje ja.
Blind date zou je het ook kunnen noemen, maar ik ben van aard meer van het meet woord dan het date woord. Eerst meeten, dan daten. Veel logischer.
Ik!quote:
nicequote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, pas op hč!
[..]
Ik werd één minuut voor mijn wekker wakker, dus daar kan ik wel mee leven
True truequote:
Klopt, maar soms is het makkelijker het een date te noemen. Behalve hier, hier snappen we het allemaalquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:21 schreef zbbrox het volgende:
Met een vrouwtje ja.
Ik meet niet ķedereenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:23 schreef rival het volgende:
Fok 10-jaarsmeet animo check
is wel wat voor jou nouk
Dan kan ze niet! Ik ben dan bijna jarig, dus moet ze dat geld besparen voor een cadeautje voor mij!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:23 schreef rival het volgende:
Fok 10-jaarsmeet animo check
is wel wat voor jou nouk
Dan lig ik nog bij te komen van mijn eigen verjaardagquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan kan ze niet! Ik ben dan bijna jarig, dus moet ze dat geld besparen voor een cadeautje voor mij!
Ik vond mijn reden beterquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan lig ik nog bij te komen van mijn eigen verjaardag
Dit jaar ga ik het heul goed aanpakken met mijn verjaardagquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vond mijn reden beter
Jemie... Dan heb je wel een hevige verjaardag gehad als je dan nog bijkomt
maar goed.. 25 is wel een feestje
Ik heb tot nu toe alleen een feest gegeven toen ik 18 en 21 werdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dit jaar ga ik het heul goed aanpakken met mijn verjaardag![]()
25 jaarHeerlijk jong broekie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |