Sorry ik ben wat traag.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 04:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dan had je op moeten schieten
F5de me suf joh
Nee, hoewel ik ooit eens bij een bakker in Praag een blond meisje met donkerbruine ogen tegenkwam waar ik meteen verliefd op werdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 04:31 schreef Isabeau het volgende:
Hey MeMo, ook wakker!
Je houdt niet van blond, Remlof?
Je went d'r maar aanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 04:34 schreef remlof het volgende:
Nee, hoewel ik ooit eens bij een bakker in Praag een blond meisje met donkerbruine ogen tegenkwam waar ik meteen verliefd op werd
Zulke dingen moet je vasthouden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 04:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, hoewel ik ooit eens bij een bakker in Praag een blond meisje met donkerbruine ogen tegenkwam waar ik meteen verliefd op werd
Trustequote:Op dinsdag 31 maart 2009 04:37 schreef FANN het volgende:
[..]
met gebroken hart ga ik nu slapen
doei
Jij heb t me ook nooit aangekeken zoals zij deedquote:Op dinsdag 31 maart 2009 04:37 schreef FANN het volgende:
[..]
met gebroken hart ga ik nu slapen
doei
Ik ken de helft van de mensen die er in posten niet, hoe bedoel je incrowdquote:
De andere helft ken je wel dus?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 04:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken de helft van de mensen die er in posten niet, hoe bedoel je incrowd
Ja net zoals de rest elkaar vaag van FOK! kentquote:Op dinsdag 31 maart 2009 04:48 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
De andere helft ken je wel dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |