haal je haar ook van de borst als ze nog wil zuigen?quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:38 schreef Zweefvliegje het volgende:
Omrollen, wat knap! En wat leuk heh, als ze ineens meer kunnen!
Die maten van kleding blijven lastig! Lianne is nu uit de meeste 50-56 kleertjes gegroeid.. Bij het CB was ze op 19 maart 5090 gram en 55,6 cm. Ze past nu nog in een aantal rompertjes van 50-56, maar de truitjes en broekjes hoef je niet meer te proberen, daar draagt ze nu maat 62 van.
Maar is het normaal dat je kind met 6 weken nog eens gaat bedenken dat ze ineens toch wel zuigbehoefte heeft en een speen wil? Gisteren was ze namelijk 6 weken en ik dacht dat er +/- dan een regeldag aan zou komen, maar nee, Lianne lacht voor het eerst echt om alles en ze wil ineens de speen.. haha!!
En nog iets, laatst las ik dat het over reflux ging. Even dacht ik Lianne daar ook in te herkennen, maar ik twijfel.
Als ze de borst heeft gehad komt er eerst een dikke boer, gevolgd door evt. wat melk. Geen probleem dus. Maar vervolgens blijft ze wat huilen en overstrekken en dan kom er soms na een kwartier nog wat dik spuug naar buiten. Ze heeft er duidelijk wel last van want in de tussentijd zit ze te zuigen terwijl ze toch echt al vol zit.
Maar het gekke is, het is eigenlijk alleen 's avonds, want overdag heeft ze nergens last van. Ook is ze dan echt uren wakker nog, voordat ze daadwerkelijk in slaap valt. Haar in haar bed leggen heeft geen zin, want ze blijft dan huilen.
Zo ver ben ik nog niet, gisteravond wilde ze ineens die speen, bij de voedingen die ik vandaag heb gegeven had ze nergens "last" van. Maar dat zal ik gaan proberenquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:24 schreef Dakota het volgende:
en als je haar gelijk daarna een speentje geeft? terwijl ze nog tegen je aan ligt?
wat goed!!quote:
Ze heeft nog niks gehad om jaloers op te zijn, de prinses. Ze plast overigens ook bovenop de kattenbak en in de wasbak in de bijkeukenquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:57 schreef freecell het volgende:
Hoppa Stella!
En Estrys wat balenIs de poes vaker jaloers aangelegd? Of is dit nieuw voor je?
Ulkquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:00 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ze heeft nog niks gehad om jaloers op te zijn, de prinses. Ze plast overigens ook bovenop de kattenbak en in de wasbak in de bijkeuken
's avonds werkt de spijsvertering langzamer volgens mij. Zou dat de verklaring kunnen zijn? Het klinkt niet echt als reflux klachten.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:38 schreef Zweefvliegje het volgende:
Omrollen, wat knap! En wat leuk heh, als ze ineens meer kunnen!
Die maten van kleding blijven lastig! Lianne is nu uit de meeste 50-56 kleertjes gegroeid.. Bij het CB was ze op 19 maart 5090 gram en 55,6 cm. Ze past nu nog in een aantal rompertjes van 50-56, maar de truitjes en broekjes hoef je niet meer te proberen, daar draagt ze nu maat 62 van.
Maar is het normaal dat je kind met 6 weken nog eens gaat bedenken dat ze ineens toch wel zuigbehoefte heeft en een speen wil? Gisteren was ze namelijk 6 weken en ik dacht dat er +/- dan een regeldag aan zou komen, maar nee, Lianne lacht voor het eerst echt om alles en ze wil ineens de speen.. haha!!
En nog iets, laatst las ik dat het over reflux ging. Even dacht ik Lianne daar ook in te herkennen, maar ik twijfel.
Als ze de borst heeft gehad komt er eerst een dikke boer, gevolgd door evt. wat melk. Geen probleem dus. Maar vervolgens blijft ze wat huilen en overstrekken en dan kom er soms na een kwartier nog wat dik spuug naar buiten. Ze heeft er duidelijk wel last van want in de tussentijd zit ze te zuigen terwijl ze toch echt al vol zit.
Maar het gekke is, het is eigenlijk alleen 's avonds, want overdag heeft ze nergens last van. Ook is ze dan echt uren wakker nog, voordat ze daadwerkelijk in slaap valt. Haar in haar bed leggen heeft geen zin, want ze blijft dan huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |