quote:Fleur de Lis A1 (1248375)
Hattrick Youthclub heeft een opstellingsgenerator.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:51 schreef Lyzio het volgende:
Vandaag eens aan de opstelling van mijn jeugdteam gaan prutsen. Dat is echt puzzelwerk zeg. Waarom niet een applicatie maken in HO dat je daar ook je jeugdteam in kan knallen. Maar goed, dit zal dan ook wel weer de 'charme' van het jeugdteam zijn.
Hoeveel scouts hebben jullie eigenlijk bij je jeugdteam? Ik drie.. weet niet of dat teveel of te weinig is. Dit is trouwens mijn jeugdteam, mocht er ooit eens iemand tegen mijn jongens willen ballen
[..]
Maar 3 scouts? Dat is wel weinig, ik heb er 7 rondlopen...quote:Op woensdag 1 april 2009 10:51 schreef Lyzio het volgende:
Vandaag eens aan de opstelling van mijn jeugdteam gaan prutsen. Dat is echt puzzelwerk zeg. Waarom niet een applicatie maken in HO dat je daar ook je jeugdteam in kan knallen. Maar goed, dit zal dan ook wel weer de 'charme' van het jeugdteam zijn.
Hoeveel scouts hebben jullie eigenlijk bij je jeugdteam? Ik drie.. weet niet of dat teveel of te weinig is. Dit is trouwens mijn jeugdteam, mocht er ooit eens iemand tegen mijn jongens willen ballen
[..]
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hattrick Youthclub heeft een optellingsgenerator..
Nog even puzzelen dusquote:Er zijn niet genoeg wedstrijden gespeeld om voor deze formatie de perfecte opstelling te creëren
Hoe lang heb je je jeugdteam? Als het goed is krijg je trouwens wel suggesties voor bepaalde spelers.quote:
Vandaag heb ik mijn tweede wedstrijdquote:Op woensdag 1 april 2009 11:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoe lang heb je je jeugdteam? Als het goed is krijg je trouwens wel suggesties voor bepaalde spelers.
Tip: bovenin het opstellingsscherm kan je test posities kiezen in het pulldown menuutje, dan krijg je gauw een overzicht waar mensen nog niet gespeeld hebben.
quote:Persbericht
01-04-2009 Afscheidswedstrijd!
Teo Pinna zal vanavond in de vriendschappelijk wedstrijd thuis tegen Destron Elsloo zijn laatste wedstrijd voor Fleur de Lis spelen. De routinier, en aanvoerder, heeft in goed overleg met de clubleiding besloten nog een buitenlands avontuur aan te willen gaan.
Pinna speelde 29 wedstrijden voor Fleur de Lis en was een rots in de branding op het middenveld. Vanavond zal hij zijn 30e spelen. De bloemen en de champagne liggen al klaar.
Teo, namens de club en de supporters; het ga je goed!
Alles buiten Limburg is toch buitenland?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en dan gaat ie naar een andere Nederlandse club
ohw ja even vergetenquote:Op woensdag 1 april 2009 13:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alles buiten Limburg is toch buitenland?
Klopt, Limburg hoort er niet bij.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alles buiten Limburg is toch buitenland?
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
Mijn eerste speler gepromoveerd! 18j0 dagen en een werkelijk groeibriljantje!
Current skills
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 3/20 poor
Playmaking: 3/20 poor
Winger: 5/20 inadequate
Passing: 4/20 weak
Scoring: 2/20 wretched
Set pieces: 4/20 weak
![]()
![]()
![]()
zonder dollen--> hij speelt wel zometeen mee tegen FC Gokwerk als VLV
quote:Hoi! Je staat op het punt om je team orders te gaan geven. Gezien je laatste resultaten denk ik dat je mijn hulp wel kunt gebruiken.
De leeftijd loopt nu van 17 tot 25.. Behalve mijn keepert dan, die is bejaard. Zal zeker wel wat schelenquote:Op woensdag 1 april 2009 13:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hopelijk helpt dit ook voor je resultaten..
Ontzettend irritant jaquote:Op woensdag 1 april 2009 16:15 schreef Gijs_ het volgende:
Wil ik een opstelling maken, komt dat gekke mannetje met een voetbal op z'n hoofd in eens omhoog...
[..]
oke en de stats zijn ook verbeterd? Want daar gaat het uiteindelijk om..quote:Op woensdag 1 april 2009 16:16 schreef Puala het volgende:
[..]
De leeftijd loopt nu van 17 tot 25.. Behalve mijn keepert dan, die is bejaard. Zal zeker wel wat schelen
heel irritant idd, is hij ook uit te zetten oid?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:15 schreef Gijs_ het volgende:
Wil ik een opstelling maken, komt dat gekke mannetje met een voetbal op z'n hoofd in eens omhoog...
[..]
Ik kan het nergens vinden bij voorkeuren...quote:Op woensdag 1 april 2009 16:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
heel irritant idd, is hij ook uit te zetten oid?
of alleen voor supporter uitzetbaar maken..quote:Op woensdag 1 april 2009 16:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik kan het nergens vinden bij voorkeuren...
Maar dat zal vast één dezer dagen wel toegevoegd worden bij sitevoorkeuren of zo, aangezien het vast meer mensen zal irriteren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |