Goed/Slecht is goedkoper dan Goed/Zwak...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:42 schreef Lyzio het volgende:
Dan zou ik al voor een trainer met zwak leiderschap en goede trainingsvaardigheid moeten gaan. Is het enige wat mijn budget op het moment toelaat. Even laten varen nog maar lijkt me, toch?
Hattrick #322: Omdat Lyzio geen TT wistquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:47 schreef Lyzio het volgende:
Ja, maar dat betekend dus (like d0h) dat ik een trainer heb met slecht leiderschap. Maakt dat niet toch wat uit? Zeker met het oog op promotie dit seizoen.
En dus een klasse hoger volgend seizoen.
Alleen de Goed/Slecht zal op lange termijn een seizoen minder snel dalen in trainersskill...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Goed/Slecht is goedkoper dan Goed/Zwak...
Niet geheel onlogisch, vind ik.quote:We have not really made it a habit of ours to adjust the shop prices. Actually it has happened only once since we launched our first Supporter version back in 2001, and that was three years ago. Since then the Supporter package has been heavily improved with many new features (last big update was just two weeks ago), our server park has got many new family members and we are twice as many working with Hattrick nowadays. While it is never popular to raise the prices, it is unfortunately necessary to compensate for inflation and increased costs (personnel, traffic, hardware, etc).
The price adjustment will not take place right now, but on April 14th, giving those of you who want to extend your membership (or become a Supporter) for the current price a fair chance. The price for three months Supporter will be raised from ¤7.70 to ¤9.70, and one year from ¤24.80 to ¤29.70. 100 Hattrick Credits: ¤27.90.
nee, maar ik ben erg blij dat ik vorige week net mn supporter met een jaar verlengd hebquote:
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee, maar ik ben erg blij dat ik vorige week net mn supporter met een jaar verlengd heb
¤2,50 per maand, je krijgt best veel extra's ervoor. Ze hebben het hele pakket flink uitgebreid de laatste tijd; ik vind het het nog steeds waard.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:52 schreef Lyzio het volgende:
Toch vind ik 't best duur eigenlijk. Maar goed, niemand is dan ook verplicht om 'supporter' te zijn.
quote:nee, maar ik ben erg blij dat ik vorige week net mn supporter met een jaar verlengd heb
quote:Moet nu wachten tot de financiële update![]()
man ik zou echt niet meer zonder de bookmarks kunnen.. die is echt zoooo ideaal.. alleen daarom al zou ik het doen..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
¤2,50 per maand, je krijgt best veel extra's ervoor. Ze hebben het hele pakket flink uitgebreid de laatste tijd; ik vind het het nog steeds waard.
Ik vind het werkelijk fuckin' briljant dat je die linkjes helemaal rechtsboven kunt editen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
man ik zou echt niet meer zonder de bookmarks kunnen.. die is echt zoooo ideaal.. alleen daarom al zou ik het doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |