Ik kan het me bijna niet voorstellen, maar dat was wel waar het uiteindelijk op neer kwam ja...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:36 schreef Gijs_ het volgende:
Even voor de duidelijkheid nog, na aanleiding van wat opmerkingen van Realbizkit vorige week...
Als ik net een speler heb gekocht die nog een goede vorm heeft, dan kan ik hem beter niet dan wel laten spelen om er zeker van te zijn dat ie zondag nog een goede vorm heeft ?
* Koekje is benieuwd op het antwoord. Kijken of de rest heeft geleerd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:36 schreef Gijs_ het volgende:
Even voor de duidelijkheid nog, na aanleiding van wat opmerkingen van Realbizkit vorige week...
Als ik net een speler heb gekocht die nog een goede vorm heeft, dan kan ik hem beter niet dan wel laten spelen om er zeker van te zijn dat ie zondag nog een goede vorm heeft ?
Volgens mij maakte het geen reet uit.. maar ik twijfelquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:36 schreef Gijs_ het volgende:
Of naar hoe goed en overtuigend je het kan brengen en uitleggenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
* Koekje is benieuwd op het antwoord. Kijken of de rest heeft geleerd.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
Tip: Voorgrondvorm en achtergrondvorm.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oja, dat gezeik .... toen je daarover begon ben ik gestopt met erover na willen denken, en heb ik mn speler gewoon opgesteld. Zonder voorgrondvormverandering tot gevolg, overigens
De achtergrond wordt negatief beïnvloed, maar de voorgrond vorm krijgt geen update wanneer ik hem niet opstel ?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
Tip: Voorgrondvorm en achtergrondvorm.
Als je nou eens je vraag opnieuw stelt, of een linkje naar de exacte post plaats kunnen we er misschien iets mee, maar aan de hand van dit linkje weet ik niet wat je vraag is...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:46 schreef Lyzio het volgende:
Toch nog effe terugkomend op mijn vraag:
Hattrick #321: Omdat elby1988 het nog niet durft!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
De achtergrond wordt negatief beïnvloed, maar de voorgrond vorm krijgt geen update wanneer ik hem niet opstel ?
Hattrick #322: Omdat Lyzio geen TT wistquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:07 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Als je nou eens je vraag opnieuw stelt, of een linkje naar de exacte post plaats kunnen we er misschien iets mee, maar aan de hand van dit linkje weet ik niet wat je vraag is...
Oke... dan stel ik hem toch maar op! Waarschijnlijk met als gevolg dat ie vrijdag 2 levels zakt, gezien de gemiddelde TU's die ik krijg, maar dat scheelt volgende week weer!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
![]()
Mocht het anders zijn, dan horen we dat graag.
Deze is beter.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:10 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Oke... dan stel ik hem toch maar op! Waarschijnlijk met als gevolg dat ie vrijdag 2 levels zakt, gezien de gemiddelde TU's die ik krijg, maar dat scheelt volgende week weer!
Dan kunnen we nu weer ontopic:
[ afbeelding ]
Zo wel ja...quote:
Slecht/Goed...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
Nee, sowieso een goed trainer kopen. Neem een slecht/goed en ga daarna kijken voor een FC met goed leiderschap.
Heb ik nu.quote:Een redelijk trainer die aanvallend is ingesteld.
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider.
Dat zal wel moeten. Want een slecht trainer kun je niet kopen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:35 schreef Lyzio het volgende:
Hij bedoeld slecht leiderschap en goede trainersvaardigheid neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |