mja dat was eigenlijk toch ook al duidelijk?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De joker was voor het FOK!-hattrick lid met de minst on-topic posts toch?
Daar maakte Realbizkit destijds ook nog wel kans op!!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja dat was eigenlijk toch ook al duidelijk?
Eg niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:59 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Daar maakte Realbizkit destijds ook nog wel kans op!!
Heel unaniem was het anders ook nietquote:
Maar we kunnen er wel een sport van maken Outpost elke keer een award aan te naaien...quote:ArcturusMengsk
Emperor of the Terran Dominion [] donderdag 15 januari 2009 @ 13:48 (#14)
# De the Joker- award!!
Ik verkies zowel Outpost als RealBizkit666, zie de laatste 3 topics.. dit heeft geen verdere uitleg nodig.
En zo was de Suárez-Award geboren.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:04 schreef Gijs_ het volgende:
Maar we kunnen er wel een sport van maken Outpost elke keer een award aan te naaien...
ach hij wordt toch het hele seizoen al genaaid.. dus dat is ie wel gewendquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Heel unaniem was het anders ook niet![]()
Zo werd Superweber ook verscheidene malen gekozen...
[..]
Maar we kunnen er wel een sport van maken Outpost elke keer een award aan te naaien...
So close...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach hij wordt toch het hele seizoen al genaaid.. dus dat is ie wel gewend
De Outpost76-award..
voor de persoon die Outpost76 als username heeft![]()
quote:
Wordt gecorrigeerd.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:40 schreef Lyzio het volgende:
Spelers met bekende namen zijn ook echte moneymakers. Een vriend van me (ook actief op FOK! onder de naam x3rius) had een speler gekocht of uit zijn jeugd getrokken die Marco van Basten heette. Waardeloze stats, maar wel mooi 650K aan verdiend
Mag dat eigenlijk wel?
quote:
stukken beter in ieder gevalquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:02 schreef rompompom het volgende:
Ah, de TT is aangepast op mijn verzoek..
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:02 schreef rompompom het volgende:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:02 schreef rompompom het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |