Ik denk dat we allemaal dezelfde voor ogen hebben.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog één in de hoge hoed zitten.
En ik hoop, BID werkelijk dat die er nog even in blijft...
Ik ben er ook bang voorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal dezelfde voor ogen hebben.
Ik het meest, want ik mag bijna als laatst in deze ronde.quote:
Ik moet anders ook nog 18 schietgebedjes slaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik het meest, want ik mag bijna als laatst in deze ronde.
Gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:09 schreef leroytje het volgende:
Nou kom jongens (en eventueel dames) ik wil voor ik ga slapen ook nog
Dat gaat niet lukkenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:09 schreef leroytje het volgende:
Nou kom jongens (en eventueel dames) ik wil voor ik ga slapen ook nog
Kan MM niet gewoon even wat namen door pm-en naar iemand anders want het ligt elke keer een dag stil als hij aan de beurt is...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nu zal het zo'n 15 uur stil liggen.
Nee, doe eerst maar je volgende pick.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:21 schreef Prosac het volgende:
Oei.. net een topper gevonden, mijn volgende pick gaat even naar de volgende ronde. Eerst deze beste man.
Gaan we nu dus ook een formatie voor bij balbezit en zonder balbezit maken?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nog nooit een ploeg met een open rechterflank zien spelen?![]()
Volgens mij heeft het Nederlands Elftal ook regelmatig zonder rechtsbuiten gespeeld, Ronald de Boer dook dan vaak die ruimte in. Bij mijn formatie duikt Luis Enrique (of de back) die ruimte regelmatig in, de linkshalf schuift in dat geval naar het midden centraal naast de controlerende middenvelder. In dat geval is het dus in balbezit een 4-2-3-1 formatie.![]()
Waarom zou dat niet mogen? Een formatie is in het echt ook niet zo statisch.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:33 schreef sezten het volgende:
[..]
Gaan we nu dus ook een formatie voor bij balbezit en zonder balbezit maken?
Dan ga ik op de counter spelen, met heel veel pressie van het middenveld en aanval. Kort op de bal.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen? Een formatie is in het echt ook niet zo statisch.
Hoe ik het in balbezit wil gaan spelen is nu wel duidelijk denk ik he?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:45 schreef mcyodogg het volgende:
Maar wat ik mij dan afvraag: wie vangt dat een aanvallende back als Cole of Carlos op? Want meestal heeft zo'n rechtshalf wel andere zorgen aan het hoofd bij de omschakeling.
Balverlies verhaal staat hierboven.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:33 schreef sezten het volgende:
[..]
Gaan we nu dus ook een formatie voor bij balbezit en zonder balbezit maken?
Dat komt eigenlijk pas in een later stadium, als je je complete elftal hebt en gaat promoten in het stemtopic.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:28 schreef sezten het volgende:
Ik dacht dat het alleen maar om de spelers in je team ging en dat ze een beetje op hun eigen positie staan joh, blijkt dat je ook nog tactieken moet gaan verzinnen.
De spelers van mij staan toch op hun eigen positie? Jij noemt het een nepformatie, ik ontkracht dat het een nepformatie is en geef antwoord op de vraag van mcyodogg.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:28 schreef sezten het volgende:
Ik dacht dat het alleen maar om de spelers in je team ging en dat ze een beetje op hun eigen positie staan joh, blijkt dat je ook nog tactieken moet gaan verzinnen.
Sorry, dat was een constatering voor mijzelf.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
De spelers van mij staan toch op hun eigen positie? Jij noemt het een nepformatie, ik ontkracht dat het een nepformatie is en geef antwoord op de vraag van mcyodogg.
Ik ga spelers niet puur op kwaliteit kiezen, maar meer ook op persoonlijkheid en mijn persoonlijke 'band/relatie/etc' met die speler. Rivaldo had ik echt nooit gekozen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:09 schreef tha_dark het volgende:
Rivaldo was de geniale speler die ik bedoelde. Die had ik echt al in de 2e ronde gekozen. Hij is imho stukken beter dan sommige andere spelers die al veel eerder gekozen zijn. En ook Figo, Luis Enrique en Suker bleven er erg lang in!
Nu heb ik nog maar twee geniale spelers over die nog niet gekozen zijn.(niet dat ik meedoe maar ik denk toch mee
)
Het is fijn als het snel gaat en lekker achterelkaar door loopt, maar die 24 uur is er niet voor niets, en ik had er ook niet direct op gerekend als MM zijnde dat je dezelfde avond weer aan de beurt bent. Je weet van iedereen wel ongeveer wie wanneer online is, dus dat hij dan maar een standaard lijst moet PM'en omdat hij de boel ophaalt is naar mijn mening lichtelijk overdreven.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:21 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Erg jammer ja, het zou handig als hij gewoon een lijstje naar een mod stuurt.
Een hele lijst is ook weer overdreven. Gewoon de volgende pick, is die tegen die tijd al gekozen gaat de 24uur in werking.quote:Op woensdag 1 april 2009 03:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is fijn als het snel gaat en lekker achterelkaar door loopt, maar die 24 uur is er niet voor niets, en ik had er ook niet direct op gerekend als MM zijnde dat je dezelfde avond weer aan de beurt bent. Je weet van iedereen wel ongeveer wie wanneer online is, dus dat hij dan maar een standaard lijst moet PM'en omdat hij de boel ophaalt is naar mijn mening lichtelijk overdreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |