abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67594116
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:05 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik heb er ook nog één in de hoge hoed zitten.

En ik hoop, BID werkelijk dat die er nog even in blijft...
Ik denk dat we allemaal dezelfde voor ogen hebben.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_67594128
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:06 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik denk dat we allemaal dezelfde voor ogen hebben.
Ik ben er ook bang voor
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_67594155
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:06 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik ben er ook bang voor
Ik het meest, want ik mag bijna als laatst in deze ronde.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_67594246
Ik weet nog drie briljantjes. Maar ik kan niet kiezen, want ze zijn er zeker alle drie deze ronde uit.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_67594248
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:07 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik het meest, want ik mag bijna als laatst in deze ronde.
Ik moet anders ook nog 18 schietgebedjes slaan.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_67594278
Nou kom jongens (en eventueel dames) ik wil voor ik ga slapen ook nog
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_67594309
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:09 schreef leroytje het volgende:
Gaat niet gebeuren.
pi_67594312
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:09 schreef leroytje het volgende:
Dat gaat niet lukken
pi_67594662
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:03 schreef RayMania het volgende:

[..]

Nu zal het zo'n 15 uur stil liggen.
Kan MM niet gewoon even wat namen door pm-en naar iemand anders want het ligt elke keer een dag stil als hij aan de beurt is...
Koning.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 22:21:04 #110
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67594791
Oei.. net een topper gevonden, mijn volgende pick gaat even naar de volgende ronde. Eerst deze beste man.

MM nog verwacht? Ook geen lijstje achtergelaten?
pi_67594821
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:21 schreef Prosac het volgende:
Oei.. net een topper gevonden, mijn volgende pick gaat even naar de volgende ronde. Eerst deze beste man.
Nee, doe eerst maar je volgende pick.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 22:33:26 #112
234795 sezten
El genius
pi_67595301
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 21:37 schreef Blawh het volgende:

[..]

Nog nooit een ploeg met een open rechterflank zien spelen?

Volgens mij heeft het Nederlands Elftal ook regelmatig zonder rechtsbuiten gespeeld, Ronald de Boer dook dan vaak die ruimte in. Bij mijn formatie duikt Luis Enrique (of de back) die ruimte regelmatig in, de linkshalf schuift in dat geval naar het midden centraal naast de controlerende middenvelder. In dat geval is het dus in balbezit een 4-2-3-1 formatie.
Gaan we nu dus ook een formatie voor bij balbezit en zonder balbezit maken?
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_67595375
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:33 schreef sezten het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet mogen? Een formatie is in het echt ook niet zo statisch.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 22:40:42 #114
234795 sezten
El genius
pi_67595650
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:35 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet mogen? Een formatie is in het echt ook niet zo statisch.
Dan ga ik op de counter spelen, met heel veel pressie van het middenveld en aanval. Kort op de bal.
Oh en op mijn tactiek-formulier staat dat ik win
  dinsdag 31 maart 2009 @ 22:44:25 #115
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_67595820
dat gaat mooi snel zo
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_67595879
Zo, men lijst uitgebreid naar nog 10 mogelijke middenvelders voor mijzelf die ik graag zou willen, 5 verdedigers (daar moet ik dus nog ff voor doorspitten) en 11 mogelijke spitsen
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_67597482
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 21:45 schreef mcyodogg het volgende:
Maar wat ik mij dan afvraag: wie vangt dat een aanvallende back als Cole of Carlos op? Want meestal heeft zo'n rechtshalf wel andere zorgen aan het hoofd bij de omschakeling.
Hoe ik het in balbezit wil gaan spelen is nu wel duidelijk denk ik he?

Zal nu proberen uit te leggen hoe ik de organisatie na balverlies wil hebben. Als Luis Enrique op tijd kan omschakelen zijn er sowieso geen problemen, maar ik ga er bij deze vanuit dat Luis Enrique niet op tijd kan omschakelen. (Alhoewel hij juist vanwege zijn enorme loopvermogen, inzet en discipline is gekozen).

Tegenstander speelt 4-3-3 (De witte stippen zijn mijn spelers)

Baggio vangt de verdedigende middenvelder van de tegenstander op.

De 2 controlerende middenvelders komen samen centraal op het middenveld te staan, de linker controlerende middenvelder knijpt dus iets naar binnen.

De rechtsback vangt de linksback van de tegenstander op.

De 3 overige verdedigers spelen 1 op 1.

Als ik de bal verover heb ik natuurlijk wel weer een vrije man, namelijk Luis Enrique.

Tegenstander speelt 4-4-2 Witte stippen zijn wederom mijn spelers)

Als de linksback van de tegenstander opkomt en de linkshalf van hen zakt niet in, dan creëren ze 1 mannetje meer. Bij balverlies hebben ze dan alleen big problems, omdat Baggio tussen de linies vrij staat en Luis Enrique ook vrij is. Ik heb dan dus 2 man vrij, denk niet dat veel teams dat risico graag willen nemen met Baggio, Stoichkov en mijn diepe spits voorin (en in dat geval ook nog Luis Enrique).

Het kan zijn dat ze naast de linksback ook nog een centrale verdediger inschuiven, dan wordt die logischerwijs opgevangen door Baggio. Dan hebben ze wederom een mannetje meer op het middenveld, maar ik houd wel minimaal 4 man achterin. Als zij de bal dan verliezen staan ze maar met 2 man achterin, steekpass en Stoichkov, mijn spits of Luis Enrique is/ zijn weg.

(Als het echt nodig is kan Baggio ook nog centraal naar het middenveld zakken, de rechter controlerende middenvelder schuift dan naar rechts. Dan hebben ze ook geen mannetje over op het veld. De spits of Stoichkov kan dan eventueel de inschuivende central verdediger kunnen oppakken. Ik ga in het begin alleen uit van eigen kracht, de tegenstander kan het risico nemen om 1 mannetje meer te krijgen, maar dan komen ze in de counter 2 man tekort. )

[ Bericht 1% gewijzigd door Blawh op 31-03-2009 23:50:11 ]
pi_67597592
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:33 schreef sezten het volgende:

[..]

Balverlies verhaal staat hierboven.

Balbezit verhaal lijkt me duidelijk. Vrije rechtsbuitenpositie waar afwisselend de rechtsback, rechtshalf, schaduwspits of spits in kunnen duiken. Als je wilt kan ik daar morge of overmorgen ook wel iets van op papier zetten.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 23:28:47 #119
234795 sezten
El genius
pi_67597648
Ik dacht dat het alleen maar om de spelers in je team ging en dat ze een beetje op hun eigen positie staan joh, blijkt dat je ook nog tactieken moet gaan verzinnen.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 23:31:25 #120
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_67597742
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:28 schreef sezten het volgende:
Ik dacht dat het alleen maar om de spelers in je team ging en dat ze een beetje op hun eigen positie staan joh, blijkt dat je ook nog tactieken moet gaan verzinnen.
Dat komt eigenlijk pas in een later stadium, als je je complete elftal hebt en gaat promoten in het stemtopic.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_67597809
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:28 schreef sezten het volgende:
De spelers van mij staan toch op hun eigen positie? Jij noemt het een nepformatie, ik ontkracht dat het een nepformatie is en geef antwoord op de vraag van mcyodogg.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 23:33:57 #122
234795 sezten
El genius
pi_67597848
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:33 schreef Blawh het volgende:

[..]

De spelers van mij staan toch op hun eigen positie? Jij noemt het een nepformatie, ik ontkracht dat het een nepformatie is en geef antwoord op de vraag van mcyodogg.
Sorry, dat was een constatering voor mijzelf.
Mooie uitleg, dat wel al.
pi_67600918
Prachtig en goed verhaal, Blawh.

Ik zit er nog helemaal niet in qua spel, ik moet echt even structureel gaan denken. Het helpt niet dat er zoveel spelers weggeritst worden .
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 21:09 schreef tha_dark het volgende:
Rivaldo was de geniale speler die ik bedoelde. Die had ik echt al in de 2e ronde gekozen. Hij is imho stukken beter dan sommige andere spelers die al veel eerder gekozen zijn. En ook Figo, Luis Enrique en Suker bleven er erg lang in!
Nu heb ik nog maar twee geniale spelers over die nog niet gekozen zijn. (niet dat ik meedoe maar ik denk toch mee )
Ik ga spelers niet puur op kwaliteit kiezen, maar meer ook op persoonlijkheid en mijn persoonlijke 'band/relatie/etc' met die speler. Rivaldo had ik echt nooit gekozen.
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 20:21 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Erg jammer ja, het zou handig als hij gewoon een lijstje naar een mod stuurt.
Het is fijn als het snel gaat en lekker achterelkaar door loopt, maar die 24 uur is er niet voor niets, en ik had er ook niet direct op gerekend als MM zijnde dat je dezelfde avond weer aan de beurt bent. Je weet van iedereen wel ongeveer wie wanneer online is, dus dat hij dan maar een standaard lijst moet PM'en omdat hij de boel ophaalt is naar mijn mening lichtelijk overdreven.

Die pauzes kunnen ook ineens zorgen voor nog een ingeving of alleen maar meer frustratie en of hoop .
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 april 2009 @ 09:17:45 #124
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_67602672
M-M zal tegen het eind van de middag weer binnen vallen denk ik.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 1 april 2009 @ 12:36:29 #125
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_67608623
quote:
Op woensdag 1 april 2009 03:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is fijn als het snel gaat en lekker achterelkaar door loopt, maar die 24 uur is er niet voor niets, en ik had er ook niet direct op gerekend als MM zijnde dat je dezelfde avond weer aan de beurt bent. Je weet van iedereen wel ongeveer wie wanneer online is, dus dat hij dan maar een standaard lijst moet PM'en omdat hij de boel ophaalt is naar mijn mening lichtelijk overdreven.
Een hele lijst is ook weer overdreven. Gewoon de volgende pick, is die tegen die tijd al gekozen gaat de 24uur in werking.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')