quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
HEY hey HEY!!! Wat insinueer jij!?!?!?![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:05 schreef muay-toy het volgende:
hoi negerinnen stinken vaak naar bruine dingen. vaak niet allemaal natuurlijk1111![]()
![]()
![]()
ten eerste, ik vind echt bijna alle rassen'soorten mooie mannen hebben, en vroeger (14, jong en onbezonnen) viel ik echt op van die bling- gevalletjes (vooral negers en marokanen) maar nu ik wat ouder ben, val ik op een één of andere manier er niet zo meer op. Mischien ook omdat meer blanke mannen wat succesvoller in et leven staan, en het is weer wat andersquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:29 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Wat is voor jou dan de reden dat je liever een blanke man hebt?
verder wel eens dat interracial dating gewoon hoort
niet te veel praten, straks valt je skelethoofdje nog uitelkaar ..quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:29 schreef katerwater het volgende:
tvp,
misschien vind ik tips om dat leuke donkere meisje van eerder deze week voor me te kunnen winnen
Hier in België zijn er geen Surinamers of Antillianen. Volgens mij is ze half-Congolese.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
, nou wat je iedergeval ''niet! '' moet doen, is je gedragen als een wannabee-neger, verder gewoon jezelf blijven en doe alsof je geintereseerd bent in haar çultuur en dat ook respecteerd. Vraag haar mee uit naar de Surinamer of de Antiliaan
Je post een topic, ik geef een mening.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:30 schreef aychelle het volgende:
[..]
niet te veel praten, straks valt je skelethoofdje nog uitelkaar ..
echt niet!quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:37 schreef katerwater het volgende:
[..]
Hier in België zijn er geen Surinamers of Antillianen. Volgens mij is ze half-Congolese.![]()
Verder weet ik niks. Maar dat zal hopelijk veranderen!
maar met zwart bedoel je een ''zwarte huid?'' of gewoon negerinnen over het algemeen die ook bruin kunnen zijn?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:53 schreef Metro2005 het volgende:
Huidskleur maakt mij niet zoveel uit. Zolang het maar niet zwart is ofzo. Getint ed vind ik niet erg. Wat ik wel een groot probleem vind zijn culturele en religieuze verschillen die er soms zijn.
Ja hoor, verliefd is verliefd. Daarbij vallen alle verschillen in wát dan ook wegquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:20 schreef Bob-B het volgende:
Misschien zijn ze bang voor het cultuurverschil, wat eigenlijk vierkant gelul is. Ik zou er geen problemen mee hebben, dat zeker niet. Verliefd is verliefd.
Them white hoes be stealin all our good men! Filthy trophy bitches!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:13 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Als je naar de NBA-spelers kijkt (basketballers), vooral dus donkere mannen en dan hun vrouwen. over het algemeen van die blonde dames die of model of actrice of iets dergelijks zijn.
Aan het begin van hun carriere waarin ze niet veel verdienen blijven ze trouw aan de zwarte vrouw maar zodra wat geld binnen is dumpen en een blonde nemen. Dat is iets wat heerst in de NBA.
Waarom? Wij bijten niet.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:59 schreef Mysterion het volgende:
Ik vind getinte/donkere meisjes vaak erg mooi.
Jammer genoeg vind ik het vrij moeilijk om met ze in contact te komen. Als je ze kent van studie of werk gaat het nog wel, maar tijdens het uitgaan bijvoorbeeld vind ik het vaak nogal lastig.
Hoe eloquent en creatiefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, I can take you far away, with my mind
Idealen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:06 schreef Min-e het volgende:
Goed topic, ben er eens op gaan letten.
Je ziet relatief veel Nederlandse, oudere mannen met een klein Aziatisch vrouwtje of een donkere dame. Maar verhoudingsgewijs zijn er veel minder heren van dergelijke komaf en leeftijd met een Nederlandse vrouw.
Waar zou dat idd aan liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |