niet echt gepast deze grap...als je weet dat de wedstrijd een soort benefiet was voor de keeper die vorig seizoen met z'n auto een ongeluk heeft gehad en daardoor de rest van z'n leven in een rolstoel moet doorbrengen !quote:Op maandag 30 maart 2009 23:27 schreef M0NTANA het volgende:
Hebben ze in ieder geval weer een keer gescoord. Al had de tegenstander wel een verlamde doelman, toch?
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:42 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Theo Koomen (1929-1984) 25 jaar dood
Bij Kraay moet ik altijd denken aan een klein knulletje dat met de grote jongens mee mag doen. Kraay is nep. Zie hem altijd maar met een schuin oog naar Derksen kijken als hij wat zegt.quote:
OMGquote:
Het staat meestal vlak na de uitzending al op rtlgemistquote:Op maandag 6 april 2009 20:07 schreef koemleit het volgende:
ja scheisse heb vanavond vergadering dus moet het missen...
is dit ergens online terug te bekijken? of sowieso een herhaling morgenmiddag ofzo (dan ben ik wel vrijhoe krom)
Als je dat hier op het forum doet om de blessure van Leonardo dan krijg je een banquote:Op maandag 6 april 2009 19:59 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
En dan zich ook helemaal kapotlachen om hoe die schot zich blesseert
ja ik zag het staan net, goeie zaakquote:Op maandag 6 april 2009 20:09 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Het staat meestal vlak na de uitzending al op rtlgemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |