"leefbare ruimte" vanaf 00:00 is het rust.... heb ik een hele vervelende zoemer voor die dit aan gaat geven....quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat je bedoelt met leefbare ruimte begrijp ik niet, maar ik maak eruit op dat er iig beeld en geluid is.
Dat is mooi.
jij bent niet liefquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 03:26 schreef Peter6000 het volgende:
Bram, is dat onzalige plan om van 0000 tot 0800 uur geen streams uit te zenden omdat de bewoners rust nodig hebben al definitief van de baan?
Een dagelijkse streamlock van 8 uur lijkt me helemaal niet leuk.
Als ik nog een mede-nachtrat heb, dan zal ik m'n best doen voor je. Laatste keer dat ik om 12 uur ging tukken hadden we het over 12 uur 's middags...quote:Op zondag 26 april 2009 13:03 schreef Peter6000 het volgende:
Het oorspronkelijk plan van Bram was tussen 00.00 en 08.00 geen streams uit te zenden, toen kwam er het plan van de 'leefbare ruimte: zoveel mogelijk rust, maar als er `s nachts toch wat zou zijn: wordt er heus wel geschakeld.
Ik denk dat hoe het dit weekend ging, volgens het oorspronkelijk plan was: de dag is voorbij, de bewoners gaan slapen en krijgen zoveel mogelijk rust: dus er zijn geen beelden.
Nu hoop ik dus wel dat zo`n geforceerd gezamenlijk dageinde vanaf maandag voorbij zal zijn.
Het kan namelijk best zijn dat 2 overlevers niet kunnen slapen, en dan ergens in een hoekje wat dingen gaan bespreken, om half 4 `s nachts.
quote:Op woensdag 1 april 2009 23:40 schreef enjoybram het volgende:
niet over hummers praten... is gevoelig... was je er ook bij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |