net als de gemiddelde fokvrouwquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
Greet (20) is een meisje dat voornamelijk achter haar computer zit. Qua looks en IQ moet ze niet onderdoen voor de mannelijke collega’s.
Die blikquote:
Ja ze ziet eruit alsof ze 35 is.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:47 schreef Teteteterek het volgende:
Alicia is 21 en net afgestudeerd aan de Showbizzschool. Ze leeft in haar eigen plastieken wereldje waarin ze zichzelf ziet als toekomstige succesvolle presentatrice.
Het product van een negerin die door een hengst genomen is.quote:
waarom stond daar daarstraks wat andersquote:
Omdat het bij nader inzien jammer is om de clou nu al te verklappen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:52 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
waarom stond daar daarstraks wat anders
Als jij zin hebt om je een paar weken lang op te laten sluiten met een verzameling WoW-nerds en arrogante dozen, en dan ook nog allerlei onnozele dingen moet gaan doen voor de camera, veel plezier.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat nou als je je bij het opgeven voordoet als ubernerd en dan op het eiland een beetje gaat zitten playen.
Leuk toch eens een keer andere mensen dan normaal. En ook arrogante dozen kunnen fascinerend zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:03 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als jij zin hebt om je een paar weken lang op te laten sluiten met een verzameling WoW-nerds en arrogante dozen, en dan ook nog allerlei onnozele dingen moet gaan doen voor de camera, veel plezier.
Zou ze op FOK zitten?quote:Greet (20) is een meisje dat voornamelijk achter haar computer zit. Qua looks en IQ moet ze niet onderdoen voor de mannelijke collega’s.
Greet omschrijft zichzelf als koppig en nieuwsgierig. Meteen de reden van haar deelname aan Beauty & de Nerd. Ze wil winnen en wil daar graag voor strijden: “Ik win graag en ik heb graag gelijk”. Greet ergert zich aan “opzettelijke onwetendheid”, incorrect taalgebruik, pretentie, onverdraagzaamheid, traagheid en conservatieve denkpatronen. Kortom, dit meisje ergert zich aan domheid.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 03:49 schreef MASD het volgende:
Ik zou haar doen. Men, ik moet mijn smaak aanpassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |