Jammer dat ik deze post nu pas zie. Ik heb maandag nog een Croque Monsieur gegeten aan de bar van Des 2 Moulins (erg leuk cafe trouwens), en had het wel even kunnen checken. Het is me iig niet opgevallen dat daar een deur/kelder/trap was.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:10 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoi, was een tijdje op zoek waar ik deze vraag kan stellen en probeer het hier.
Excuses voor wanneer ik hier fout zit of niet welkom ben met mijn eventuele vage vraag.![]()
Een fok-vriendin schoot een aantal foto's in een bar in Parijs en zit nu met een vraag.
Iets heel raars op een foto, maar jullie mogen best lachen als ik het vertel .
Nou .... in Parijs was ze in het cafe waar Amelie Poulain zich voornamelijk afspeelde en daar heeft
ze een foto gemaakt van de bar en nu staat er op die foto een man die er in het echt helemaal niet was .
En de houding van die man klopt niet met de plaats waar hij zich bevindt.
http://www.infotalia.com/(...).asp?detailitem=1801
[ afbeelding ]
Ze nam de foto, liep terug naar haar tafeltje (2 meter), keek naar het resultaat en ziet
die man en die was er in het echie niet en ook geen liftje of zoiets.
[ afbeelding ]
Ja nou, het klinkt allemaal zo stom, maar ze heeft er verder ook geen verklaring voor.
Ze snappen er niets van![]()
Ik geloof haar .
Toch zou ik heel graag willen weten of dat
-Iemand deze bar of eventueel medewerker kent.
-Zit er een keldertje onder het cafe waar die meneer misschien net uit kwam?
-Hoe zie jij de foto?
Waarom niet met de Thalys?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:19 schreef fristl het volgende:
Heee, ik was van plan om met de TGV te gaan.
Nu zie ik dat uit verschillende voorkeusplaatsen kan kiezen, Carré, Kiosk en Familie.
Iemand enig idee wat de verschillen zijn?
De Thalys behoort tot de `familie' van de TGV, net zoals bijvoorbeeld de Eurostar.quote:
Met het Thalys boeken heb ik nog nooit bovenstaande keuzes gehad?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:07 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
De Thalys behoort tot de `familie' van de TGV, net zoals bijvoorbeeld de Eurostar.
Zie http://www.hslzuid.nl/hsl/vervoer/treinen/tgv/index.jsp voor meer uitleg.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:40 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Met het Thalys boeken heb ik nog nooit bovenstaande keuzes gehad?
En met TGV bedoel ik de treinen die daadwerkelijk als TGV worden aangeduid(bijvoorbeeld brussel naar disney)
"weer"? Dat impliceert kennis van wat er in de nacht van 2009 op 2010 te doen isquote:Op maandag 14 september 2009 17:47 schreef Jabberwocky het volgende:
Met oud & nieuw weer naar Parijs, wordt de tweede keer dit jaar.
Ik heb je link bestudeerd, maar ik vrees dat je niet snapt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:33 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Zie http://www.hslzuid.nl/hsl/vervoer/treinen/tgv/index.jsp voor meer uitleg.
De Thalys is een TGV.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:17 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik heb je link bestudeerd, maar ik vrees dat je niet snapt wat ik bedoel.
Nouja, geeft ook niet.
Dat was mij al duidelijk hoor, maar bedankt.quote:
enquote:STANDING PLACES
62 standing places are available each evening at the Opéra Bastille: located at the rear of the stalls, these places go on sale when the doors open (approximately 90 minutes before curtain up) at the price of 5¤
Dus kan iemand me hierover advies geven, moet ik er uren van tevoren zijn. Hoe groot is de kans?quote:Last-minute places
On the evening of the performance, 15 minutes before curtain up, a special rate is available to the under-28s, senior citizens and the unemployed, within the limit of places available, upon presentation of appropriate ID.
Carré zijn die stoelen waar je tegenover 2 andere mensen zit, met een tafeltje ertussen;quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:19 schreef fristl het volgende:
Heee, ik was van plan om met de TGV te gaan.
Nu zie ik dat uit verschillende voorkeusplaatsen kan kiezen, Carré, Kiosk en Familie.
Iemand enig idee wat de verschillen zijn?
Dankje!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:07 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Carré zijn die stoelen waar je tegenover 2 andere mensen zit, met een tafeltje ertussen;
kiosk of familie (één van de twee) is waar je apart in een hok zit met je reisgroep, afgeschermd door schuifdeuren;
de 3e variant kan ik niet bedenken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |