Joh!?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:05 schreef Ole het volgende:
Raar mens die Astrid.
Hoe kun je dat nou zeggen?quote:
ho hoquote:Op woensdag 1 april 2009 15:07 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Joh!?
Overduidelijk niet gewenst zijn op een begrafenis en dan de Politie erbij halen.
Hoe fucked-up ben je dan?
Ok okquote:Op woensdag 1 april 2009 15:30 schreef JaneDoe het volgende:
ho ho
de politie is door hans gebeld vanwege die douwtjes
maar die beveiligers waren ook onprofessioneel
Ze had actrice moeten worden!quote:Op woensdag 1 april 2009 15:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen?![]()
[ afbeelding ]
quote:Ex-minnares Martin Brozius meldt zich
Daarom was ex vriendin Martin Brozius niet welkom.
Zo had Martin Brozius het nooit gewild. Zijn afscheid...
AMSTERDAM - Paulina de Greeuw, de ex-minnares van de onlangs overleden Martin Brozius, klapt uit de school... Zij noemt Astrid Collé, de vrouw die zich de toegang tot zijn uitvaart probeerde te forceren, 'gevaarlijk'. 'Ze vervalste bankpassen en kocht zelfs zijn pensioen af.'
Volgens Paulina, die van '81 tot '83 met Martin samenwoonde, was hij erg vredelievend. "Hij lijkt in niets op de man die Astrid beschreef in de krant. Ik kan niet geloven dat hij haar probeerde te wurgen. Ik heb zelf gezien hoe zij fraudeerde. Hij zei altijd dat ze hem jaren van zijn leven heeft gekost. Ik heb tot nu toe gezwegen, maar dat doe ik niet meer."
Paulina was zelf gast op de begrafenis en heeft goed contact met de kinderen van Martin. Astrid Collé was vanmiddag niet bereikbaar voor commentaar.
Wordt vervolgd....
Bron.
So much for Astrid Colle.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
Zometeen in RTL-Boulevard meer over Astrid Collé.
Zou best kunnen, staat ze toch weer in de schijnwerpersquote:Op donderdag 2 april 2009 19:00 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
So much for Astrid Colle.
Die is hard afgeserveerd door Albert. Nu eens kijken of ze het nog steeds zo gezellig vindt in showbizzland.
Morgen: 'Colle spant rechtzaak aan tegen Boulevard'
Nou, mijn moeder is laatst gecremeerd en die heeft ook duidelijk aangegeven dat er twee personen niet welkom waren. En dat kan ik heel goed begrijpen, als mensen willens en wetens op je hart stampen, meerdere malen zelfs, dan hoeven ze ook niet komen staan huichelen op je uitvaart.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:05 schreef Hephaistos. het volgende:
Dit is wel een prachtig plaatje zeg...
[ afbeelding ]
Wel heel sneu om iemand te toegang tot een begrafenis te ontzeggen trouwens. Ongeacht wat er gebeurd is in het verleden, geef iemand gewoon de kans om afscheid te nemen van degene waar je een groot deel van je leven mee hebt gedeeld. Desnoods op de achterste rij ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |