Dat is ook wat vind als ik google, maar die bedoel ik niet: die is misschien van een tijdje geledenquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:25 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Damien Rice - 9 crimes
www.youtube.com/watch?v=nDe2zJRJhP8
Liquido - Narcotic?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:24 schreef Nijmegen17 het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een liedje maar kan het niet vinden
hoop dat jullie me kunnen helpen
Het is een liedje van een jaar of 10 geleden alweer(volgens mij) gezongen
door een mannenstem/band en het is een pop/rock liedje en het refrein is zo:
Tudutututututu tudututututututu tudututututututudutututu tu tu tudutu enz.
Het is geen Chelsea Dagger van the Frattelis![]()
Alvast hartstike bedankt, groetjes Pepijn
dees misschien?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:05 schreef schaap001 het volgende:
Gisteren op RTL4 gezien: promo van (ik meen) de combinatie CSI-Bones voor maandagavond as. Een duet tussen een man en een vrouw. De man begint (een soort Eddie Vedder-achtig stemgeluid) en de vrouw valt bij in het refrein.
Weet niet hoe ik het beter kan omschrijven: zat midden in een gesprek en hoorde het op de achtergrond. Zegt het iemand iets?
Poltergeist Theme - Jerry Goldsmithquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:48 schreef Roppenzo het volgende:
iemand deze:
http://www.vkmag.com/videos/videos_schildpad_eet_duif/
?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:05 schreef schaap001 het volgende:
Gisteren op RTL4 gezien: promo van (ik meen) de combinatie CSI-Bones voor maandagavond as. Een duet tussen een man en een vrouw. De man begint (een soort Eddie Vedder-achtig stemgeluid) en de vrouw valt bij in het refrein.
Weet niet hoe ik het beter kan omschrijven: zat midden in een gesprek en hoorde het op de achtergrond. Zegt het iemand iets?
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:25 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Damien Rice - 9 crimes
www.youtube.com/watch?v=nDe2zJRJhP8
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:46 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Dat is ook wat vind als ik google, maar die bedoel ik niet: die is misschien van een tijdje geleden
quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:48 schreef semafok het volgende:
en volgens bekenden van mij komt het uit een ziekenserie.
oeh ja, het liedje heet starlight, ff de artiest zoekenquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:10 schreef Floriz87 het volgende:
Ok, volgende probleem.
Clip in mn hoofd, leuk nummer, maar kan muziek niet meer voor me krijgen en artiest/titel al helemaal niet. Clip weet ik dus nog wel een klein beetje.
Nummer is uit ongeveer 2002 ofzo.
De clip is geanimeerd, met onder andere een muis (draagt een muts) en een soort beer ofzo. Die allebei relaxen op de muziek en DJ uithangen. Op een gegeven moment gaan ze allemaal platenmaatschappijen langs maar niemand wil hun nummer. Het speelt zich ergens af in de ruimte.
Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |