quote:
welk filmpjequote:
Dat is in Slotervaart, de allochtone bewoners werken daar dus weer aan de goede naam van het stadsdeel.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:59 schreef Nembrionic het volgende:
Absurd: ik dacht: goh, dat lijkt op Maassluis.
Zie ik in het bericht "Traumahelikopter stijgt op vanaf de Maassluisstraat Amsterdam"
quote:Op maandag 30 maart 2009 19:55 schreef Meki het volgende:
niet geloven mensen,
dit is stemstekkerij van iiech tfoeee Wilders
Een veel slechtere naam kunnen ze toch niet meer krijgen.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:00 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat is in Slotervaart, de allochtone bewoners werken daar dus weer aan de goede naam van het stadsdeel.
Was het raak dan?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:02 schreef Fortune_Cookie het volgende:
het is geen kansjongere maar een behendigheidsjongere
Nee en dat hebben ze volledig aan zichzelf te danken of is het weer de schuld van de media en/of Wilders die hier (eventueel) aandacht aan besteden?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:02 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Een veel slechtere naam kunnen ze toch niet meer krijgen.
Ja, dat deden ze in Maassluis ook zo goed. Ze weten de naam wel goed te kiezenquote:Op maandag 30 maart 2009 20:00 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat is in Slotervaart, de allochtone bewoners werken daar dus weer aan de goede naam van het stadsdeel.
Waarom is dit eigenlijk nieuws? Dit is normaal gedrag en gebeurt dagelijks! Werkelijk iedereen in Slotervaart doet dit, deze jongen was de laatste die het nog niet had gedaan, vandaar dat het gefilmd werd.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:03 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Nee en dat hebben ze volledig aan zichzelf te danken of is het weer de schuld van de media en/of Wilders die hier (eventueel) aandacht aan besteden?
Ik snap het ook niet helemaal. Volkomen voorspelbaar gedrag. Waar mensen zich tegenwoordig al niet druk om maken.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:04 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Waarom is dit eigenlijk nieuws? Dit is normaal gedrag en gebeurt dagelijks! Werkelijk iedereen in Slotervaart doet dit, deze jongen was de laatste die het nog niet had gedaan, vandaar dat het gefilmd werd.
drie gulden achtquote:Op maandag 30 maart 2009 20:06 schreef Q. het volgende:
Een mooie actie, ik zou hem er een prijs voor geven.
Baksteen op z'n hoofd?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:06 schreef Q. het volgende:
Een publieke steniging!quote:Op maandag 30 maart 2009 20:06 schreef Q. het volgende:
Juist, het wordt van deze jongens verwacht dat ze dit gedrag vertonen, die zogenaamde verontwaardiging achteraf is niet te begrijpen.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:06 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal. Volkomen voorspelbaar gedrag. Waar mensen zich tegenwoordig al niet druk om maken.
Waarom zou men zich niet druk maken over bepaald voorspelbaar gedrag?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:06 schreef Lemmeb het volgende:
Ik snap het ook niet helemaal. Volkomen voorspelbaar gedrag. Waar mensen zich tegenwoordig al niet druk om maken.
Tja, ik vind het wel meevallen hoor. Volgens mij gooit hij een steen richting die heli en dat gedrag slaat uiteraard nergens op, maar doodsverwensingen vanwege dergelijke baldadigheid vind ik een hele grote stap terug in de beschaving.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Enkele reis richting land van herkomst?
quote:
iies kuhltuur moet jij respekt voor hebbenquote:Op maandag 30 maart 2009 20:32 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Het was een jongen met zwart haar en capuchon, in een groep, grote kans van wel dus.
De omstanders zijn van hetzelfde soort.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:36 schreef Shoombak het volgende:
De omstanders grijpen ook niet in ofzo, mag hopen dat dit bontkraagje een langzame dood sterft
Of als ie op sterven ligt gewoon laten liggenquote:Op maandag 30 maart 2009 21:36 schreef Shoombak het volgende:
De omstanders grijpen ook niet in ofzo, mag hopen dat dit bontkraagje een langzame dood sterft
Frisse gozer ben jij.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:39 schreef Provinciaal het volgende:
Ach ja, dat ze vooral zo doorgaan, dan komt de eindoplossing van zelf dichterbij...
quote:De Endlösung der Judenfrage (eindoplossing van het Jodenprobleem) is de in het Nederlands gebruikelijke term voor het Duitse plan om een systematische en veelomvattende genocide (ook wel de Holocaust of Shoa genoemd) op het Joodse volk in Europa te plegen. De term werd bedacht door Adolf Eichmann, een van de verantwoordelijken voor de uitvoering van het plan. Hiervoor werd hij in 1962 ter dood gebracht in Jeruzalem.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Endl%C3%B6sung_der_Judenfrage
Beetje weinig niet waarquote:Op maandag 30 maart 2009 22:00 schreef Kirov het volgende:
Gewoon meteen een halfjaar celstraf + tbs voor geven voor zulk soort incidenten.
Endlösung der Marokanerfrage.quote:
Schrijf er een boek over!quote:Op maandag 30 maart 2009 19:55 schreef Meki het volgende:
niet geloven mensen,
dit is stemstekkerij van iiech tfoeee Wilders
Ik kan niet uit de context afleiden dat het een grap is, omdat er geen context is.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:04 schreef waht het volgende:
[..]
Endlösung der Marokanerfrage.
grapjes over WOII mogen gewoon hoor...
Ja maar dat is anders.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:09 schreef Slappy het volgende:
Wilders met Hitler vergelijk mag natuurlijk wel
De context is dit topic.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:07 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik kan niet uit de context afleiden dat het een grap is, omdat er geen context is.
Gewelddadig gedrag tegen hulpverleners omdat het hulpverleners zijn is wat mij betreft een veelquote:Op maandag 30 maart 2009 20:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tja, ik vind het wel meevallen hoor. Volgens mij gooit hij een steen richting die heli en dat gedrag slaat uiteraard nergens op, maar doodsverwensingen vanwege dergelijke baldadigheid vind ik een hele grote stap terug in de beschaving.
Maar goed dat de meeste mensen dat beter kunnen inschatten dan kennelijk.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:18 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Daaruit kan ik niet afleiden dat je een grap maakt, eerder het tegenovergestelde.
Even een beetje extra context voor de rest:quote:Op maandag 30 maart 2009 22:20 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Maar goed dat de meeste mensen dat beter kunnen inschatten dan kennelijk.
Je punt?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:23 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Even een beetje extra context voor de rest:
Er worden weer Hitler schilderijen geveild
Mag je je kind nu ook weer Adolf noemen danquote:Op maandag 30 maart 2009 22:23 schreef Meh7 het volgende:
Even een beetje extra context voor de rest:
Er worden weer Hitler schilderijen geveild
Waarom zou dat eigenlijk niet mogen?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:39 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Mag je je kind nu ook weer Adolf noemen dan
Nee, je mag hem wel Mein Kampf noemen.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:39 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Mag je je kind nu ook weer Adolf noemen dan
Dat zijn geen grapjes, doch Stormfront geleuter. Genoeg erover; Jij hebt je aandacht weer gehad en denk nou niet dat ik je serieus neem de komende tijd.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:04 schreef waht het volgende:
[..]
Endlösung der Marokanerfrage.
grapjes over WOII mogen gewoon hoor...
Je snapt er niets van! Dit zijn de fatsoensrakkers die Nederland komen redden middels een keiharde aanpak!quote:Op maandag 30 maart 2009 20:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tja, ik vind het wel meevallen hoor. Volgens mij gooit hij een steen richting die heli en dat gedrag slaat uiteraard nergens op, maar doodsverwensingen vanwege dergelijke baldadigheid vind ik een hele grote stap terug in de beschaving.
Mwoa, dit is toch wel iets meer dan baldadigheid.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zou die ontsnapt zijn ?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:53 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Je snapt er niets van! Dit zijn de fatsoensrakkers die Nederland komen redden middels een keiharde aanpak!
Hetzelfde kan gezegd worden van 'grapjes' over de eindoplossing natuurlijk. Zou zomaar strafbaar kunnen zijn zelfs.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:54 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Mwoa, dit is toch wel iets meer dan baldadigheid.
internaten e.d. zijn idd een zegen voor de jeugdquote:Op maandag 30 maart 2009 22:57 schreef xenobinol het volgende:
Wat mij eigenlijk teleurgesteld is het gebrek aan toezicht door de ouders, waar zijn deze?
Ik zie soms piepjonge blagen nog om 10 uur 's avonds buiten lopen, dat is toch niet normaal![]()
Kan de wetgever deze ouders niet gaan beboeten en bij gebrek aan beterschap de kinderen onder brengen in een heropvoedingsinstituut. Beetje normen en waarden bijbrengen en de ouders een flinke financiele bijdrage laten betalen.
Grove grapjes of de levens van die inzittenden in gevaar brengen, toch een nuance verschil...quote:Op maandag 30 maart 2009 22:58 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Hetzelfde kan gezegd worden van 'grapjes' over de eindoplossing natuurlijk. Zou zomaar strafbaar kunnen zijn zelfs.
Weet alleen niet of jij en waht dan de sjaak zijn, of Danny. Want Fok zou Fok niet zijn als dergelijke 'grapjes' gewoon blijven staan. Puik werk ook van de mods
Ik weet niet of de levens van die mensen daadwerkelijk in gevaar waren, maar het is idd een nuance verschil.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:59 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Grove grapjes of de levens van die inzittenden in gevaar brengen, toch een nuance verschil...
Jij snapt niet dat een baksteen naar een opstijgende helicopter gooien de levens van de inzittenden in gevaar kan brengen?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:02 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik weet niet of de levens van die mensen daadwerkelijk in gevaar waren, maar het is idd een nuance verschil.
Goed excuus.
Ik weet niet zo zeker of het een baksteen was, vandaar.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:03 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Jij snapt niet dat een baksteen naar een opstijgende helicopter gooien de levens van de inzittenden in gevaar kan brengen?
Idd.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:03 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Jij snapt niet dat een baksteen naar een opstijgende helicopter gooien de levens van de inzittenden in gevaar kan brengen?
Waarschijnlijk was het de (lege) portemonnee van het slachtoffer in de helicopterquote:Op maandag 30 maart 2009 21:55 schreef Strooper het volgende:
Knap dat TS kan zien dat het een (bak)steen is
Voor een struisvogel valt het nog wel mee.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Wat zeg ik ook een malle dingen he?
Daarom, en ik vond het een leuk commentaar op de broeiende volkswoede die ook in dit topic duidelijk naar voren kwam. Excuses aan de tere zieltjes, maar het zal niet de laatste keer zijn dat ik zoiets doe.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:06 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik weet niet zo zeker of het een baksteen was, vandaar.
Maar als het een baksteen was dan is hinten naar de deportatie en vernietiging van de Marokkaanse gemeenschap wel een aardig gebbetje
In het huidige politieke klimaat is het belangrijk dat je je recht op vrijheid van meningsuiting uitoefent. If you got, flaunt it!
Ik ben om, laten we ze vergassenquote:Op maandag 30 maart 2009 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voor een struisvogel valt het nog wel mee.
Och.. ik ben wel erger gewend. Vind het alleen niet bijster verstandig.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:09 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Daarom, en ik vond het een leuk commentaar op de broeiende volkswoede die ook in dit topic duidelijk naar voren kwam. Excuses aan de tere zieltjes, maar het zal niet de laatste keer zijn dat ik zoiets doe.
pssst, nu doe je het zelf!quote:Op maandag 30 maart 2009 23:19 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik ben om, laten we ze vergassen![]()
[..]
Och.. ik ben wel erger gewend. Vind het alleen niet bijster verstandig.
Niks vergassen, dat past niet bij een beschaving.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:19 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik ben om, laten we ze vergassen![]()
Dus omdat iets voorspelbaar is mag je er niet verontwaardigd over zijn? Lekker dan...quote:Op maandag 30 maart 2009 20:06 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Wat zeg ik ook een malle dingen he?
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voor een struisvogel valt het nog wel mee.
En wie sturen we dan precies terug?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks vergassen, dat past niet bij een beschaving.
Terugsturen is een humane oplossing waar beide partijen profijt van hebben.
Ook dat was een grapje, gok ik gezien Lemmeb's andere posts. Hint: Wanneer je je afvraagt of iemand op het forum serieus is, zijn ze dat meestal niet, behalve Meki.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:21 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dus omdat iets voorspelbaar is mag je er niet verontwaardigd over zijn? Lekker dan...
Eerst terug laten krijgen wat iemand zelf doet, dus in dit geval, eerst een (bak)steen tegen z'n kop en dan enkeltje herkomst.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks vergassen, dat past niet bij een beschaving.
Terugsturen is een humane oplossing waar beide partijen profijt van hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |