abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67720264
Hecker had thuis mogen blijven, en Aphex ook wat mij betreft. 't Was een halve schranz set pfff, nou sorry hoor maar ik kom niet naar Aphex om daar naar te luisteren. Hecker voegde niets toe, wat willekeurige noise en dan nog niet eens een beetje synchroon met Aphex

Ik ben een beetje teleurgesteld
pi_67721515
Ik vond het wel vet, maar niet echt geweldig of zo. Heb een groot deel in het lab gekeken omdat het mij iets te heet werd hehe. Ik herkende wel een paar nummertjes, de visuele effecten hadden ook wel wat leuker gekund ipv wat willekeurige gezichten en ronddraaiende logo's.
pi_67721646
quote:
Op zondag 5 april 2009 03:31 schreef seadarius het volgende:
De eerste drie kwatier van Aphex Twin en Hecker vond ik eigenlijk best wel tegenvallen. Het klonk allemaal iets te gewoontjes, maar daarna kwamen ze echt los (helaas met maar weinig klassiekers). Mooi waren de surround geluidseffecten, dit voegde zeker iets extra's toe.

Alleen het laatste kwartier
Volgens mij was Aphex Twin vorig jaar een keer in Nijmegen of zoiets en heeft 'ie toen ook zoiets geflikt. Eerst allemaal bagger, totdat er wat mensen weglopen. Zodra die de deur dicht deden begon 'ie met echt goed spul.

Heb 'm vorig jaar op Oxegen gezien en dat was echt zo ontzettend gaaf.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_67727218
Die laatste beelden verpestte het einde nogal voor mij bij aphex twin

Verder wel een aardig setje
Squarepusher en luke vibert waren ook vet!
  zondag 5 april 2009 @ 14:03:14 #55
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_67727730
Dusss, heeft iemand al een soundboard opname?

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_67729377
Niet echt veel van meegekregen i.v.m met de drukte maar ik vind 't toch wel tof even gezien te hebben. Opzich klonk de set wel hard, iets te hard voor mij om dik 2 uur te blijven plakken. Dus dat heb ik dan ook niet gedaan.

Hij draaide btw wel een ambient nummer van I Care Because You Do (ben ff de naam kwijt), dat was wel chill.
pi_67729718
quote:
Op zondag 5 april 2009 14:49 schreef overworld het volgende:
Niet echt veel van meegekregen i.v.m met de drukte maar ik vind 't toch wel tof even gezien te hebben. Opzich klonk de set wel hard, iets te hard voor mij om dik 2 uur te blijven plakken. Dus dat heb ik dan ook niet gedaan.

Hij draaide btw wel een ambient nummer van I Care Because You Do (ben ff de naam kwijt), dat was wel chill.
Het enige nummer van hem dat ik herkende was fenix funk 5
pi_67729962
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:01 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Het enige nummer van hem dat ik herkende was fenix funk 5
Hmm nee die heb ik niet herkend maar ik weet zeker dat 'ie een nummer van I Care Because You Do heeft gedraaid. Ik geloof 'Wet tip hen ax' of anders 'next heap with'. Kan iemand dit bevestigen ik heb de CD even niet bij de hand?
pi_67730426
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:11 schreef overworld het volgende:

[..]

Hmm nee die heb ik niet herkend maar ik weet zeker dat 'ie een nummer van I Care Because You Do heeft gedraaid. Ik geloof 'Wet tip hen ax' of anders 'next heap with'. Kan iemand dit bevestigen ik heb de CD even niet bij de hand?
Hmm, zit nu even te luisteren, maar ik vind het nogal lastig om zijn nummers uit de set de destilleren. Next Heap With zat er sowieso niet in, Wet Tip Hen Ax herken ik ook niet direct. Wax The Nip van datzelfde album zou best nog kunnen, ze hadden namelijk wel van die IDM-momenten waarbij je de breaks hoorde knallen over de ambient-like synths.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2009 15:37:30 ]
pi_67731463
TVP

Ik moet wel zeggen dat ik bang voor sommige hun geestelijke gesteldheid wanneer meneer James plotseling komt te overlijden of er gewoon mee stopt

*ziet Take That taferelen voor zich*
pi_67734355
Het was Wet Tip Hen Ax.

Verder speelde hij nog een track van de Classics CD (We have arrived (Aphex Twin QQT Mix) geloof ik) en Fenix Funk 5.

Ik vond Aphex Twin tegenvallen. Zeker in vergelijking met State X New Forms anderhalf jaar geleden. Het laatste kwartier vond ik ziekmakend
pi_67735189
Hoppa het hele optreden staat al op youtube, goeie kwaliteit.
  zondag 5 april 2009 @ 18:39:38 #63
166557 LennartCM
He's lost control
pi_67735690
quote:
Op zondag 5 april 2009 17:46 schreef ProdigalSon het volgende:

Ik vond Aphex Twin tegenvallen. Zeker in vergelijking met State X New Forms anderhalf jaar geleden. Het laatste kwartier vond ik ziekmakend
Ik had meer het idee dat ze ons op de proef stelde met dat einde. Daar is James sowieso niet vies van volgens mij, zijn publiek fokken. Ik deed mn ogen gewoon dicht en ging loos op de muziek
pi_67736102
Ja, volgens mij hebben Aphex Twin en Hecker zich kapot gelachen. Gore sadisten

Ik vond het einde goedkoop, maar het was jammer genoeg wel effectief

Ik zal dit optreden iig nooit meer vergeten
pi_67737984
Was het nou zo dat achterin Hecker beter te horen was, en voorin Aphex? Ik hoorde af en toe wat vage noisegeluiden achterin en mensen boe roepen . Wel een enorm gave nacht gehad.
pi_67738129
Ik vond het wel tof. Eigenlijk.
pi_67738421
quote:
Op zondag 5 april 2009 17:46 schreef ProdigalSon het volgende:
Het was Wet Tip Hen Ax.

Verder speelde hij nog een track van de Classics CD (We have arrived (Aphex Twin QQT Mix) geloof ik) en Fenix Funk 5.

Het was trouwens Mookid hoor...
pi_67738480
autopies en poepsex!
pi_67740983
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:13 schreef On het volgende:
autopies en poepsex!
en bloedsex nog volgens mij
pi_67767631
Mookid, ja.

Verkeerd op het hoesje gekeken.
  maandag 6 april 2009 @ 19:08:58 #71
166557 LennartCM
He's lost control
pi_67768816
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:58 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Was het nou zo dat achterin Hecker beter te horen was, en voorin Aphex? Ik hoorde af en toe wat vage noisegeluiden achterin en mensen boe roepen . Wel een enorm gave nacht gehad.
Ja volgens mij was Hecker achterin beter te horen. Ik stond gelukkig in het midden, dus ik kreeg een mooie mix
pi_67806163
Ik stond bijna vooraan tijdens aphex twin en ben wel goed losgegaan ondanks dat het meer schranz was. Heb echt genoten toen Mookid gedraaid werd en die kerel met die enorme luidsprekers die later door het publiek liep
pi_67806492
quote:
Op zondag 5 april 2009 18:39 schreef LennartCM het volgende:

[..]

Ik had meer het idee dat ze ons op de proef stelde met dat einde. Daar is James sowieso niet vies van volgens mij, zijn publiek fokken. Ik deed mn ogen gewoon dicht en ging loos op de muziek
Ik had meer geluk dat ik afgeschermd werd door ruggen van mensen waardoor ik het niet de hele tijd zag.
Die reactie van het publiek aan het einde echt alsof ze verraden waren door hun held.
pi_67808665
Wat een drama allemaal om die beelden zeg.
  dinsdag 7 april 2009 @ 21:39:57 #75
166557 LennartCM
He's lost control
pi_67808952
Ja ik vond het wel humor eigenlijk, hoe vies ook. Ik had trouwens wel zoiets onhoor- of onzienbaar verwacht bij Afx en Hecker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')