Volgens mij was Aphex Twin vorig jaar een keer in Nijmegen of zoiets en heeft 'ie toen ook zoiets geflikt. Eerst allemaal bagger, totdat er wat mensen weglopen. Zodra die de deur dicht deden begon 'ie met echt goed spul.quote:Op zondag 5 april 2009 03:31 schreef seadarius het volgende:
De eerste drie kwatier van Aphex Twin en Hecker vond ik eigenlijk best wel tegenvallen. Het klonk allemaal iets te gewoontjes, maar daarna kwamen ze echt los (helaas met maar weinig klassiekers). Mooi waren de surround geluidseffecten, dit voegde zeker iets extra's toe.
Alleen het laatste kwartier![]()
![]()
Het enige nummer van hem dat ik herkende was fenix funk 5quote:Op zondag 5 april 2009 14:49 schreef overworld het volgende:
Niet echt veel van meegekregen i.v.m met de drukte maar ik vind 't toch wel tof even gezien te hebben. Opzich klonk de set wel hard, iets te hard voor mij om dik 2 uur te blijven plakken. Dus dat heb ik dan ook niet gedaan.
Hij draaide btw wel een ambient nummer van I Care Because You Do (ben ff de naam kwijt), dat was wel chill.
Hmm nee die heb ik niet herkend maar ik weet zeker dat 'ie een nummer van I Care Because You Do heeft gedraaid. Ik geloof 'Wet tip hen ax' of anders 'next heap with'. Kan iemand dit bevestigen ik heb de CD even niet bij de hand?quote:Op zondag 5 april 2009 15:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het enige nummer van hem dat ik herkende was fenix funk 5
Hmm, zit nu even te luisteren, maar ik vind het nogal lastig om zijn nummers uit de set de destilleren. Next Heap With zat er sowieso niet in, Wet Tip Hen Ax herken ik ook niet direct. Wax The Nip van datzelfde album zou best nog kunnen, ze hadden namelijk wel van die IDM-momenten waarbij je de breaks hoorde knallen over de ambient-like synths.quote:Op zondag 5 april 2009 15:11 schreef overworld het volgende:
[..]
Hmm nee die heb ik niet herkend maar ik weet zeker dat 'ie een nummer van I Care Because You Do heeft gedraaid. Ik geloof 'Wet tip hen ax' of anders 'next heap with'. Kan iemand dit bevestigen ik heb de CD even niet bij de hand?
Ik had meer het idee dat ze ons op de proef stelde met dat einde. Daar is James sowieso niet vies van volgens mij, zijn publiek fokken. Ik deed mn ogen gewoon dicht en ging loos op de muziekquote:Op zondag 5 april 2009 17:46 schreef ProdigalSon het volgende:
Ik vond Aphex Twin tegenvallen. Zeker in vergelijking met State X New Forms anderhalf jaar geleden. Het laatste kwartier vond ik ziekmakend
Het was trouwens Mookid hoor...quote:Op zondag 5 april 2009 17:46 schreef ProdigalSon het volgende:
Het was Wet Tip Hen Ax.
Verder speelde hij nog een track van de Classics CD (We have arrived (Aphex Twin QQT Mix) geloof ik) en Fenix Funk 5.
Ik vond Aphex Twin tegenvallen. Zeker in vergelijking met State X New Forms anderhalf jaar geleden. Het laatste kwartier vond ik ziekmakend
Ja volgens mij was Hecker achterin beter te horen. Ik stond gelukkig in het midden, dus ik kreeg een mooie mixquote:Op zondag 5 april 2009 19:58 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Was het nou zo dat achterin Hecker beter te horen was, en voorin Aphex? Ik hoorde af en toe wat vage noisegeluiden achterin en mensen boe roepen. Wel een enorm gave nacht gehad.
Ik had meer geluk dat ik afgeschermd werd door ruggen van mensen waardoor ik het niet de hele tijd zag.quote:Op zondag 5 april 2009 18:39 schreef LennartCM het volgende:
[..]
Ik had meer het idee dat ze ons op de proef stelde met dat einde. Daar is James sowieso niet vies van volgens mij, zijn publiek fokken. Ik deed mn ogen gewoon dicht en ging loos op de muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |