Nee, de deurwaarde neemt je plasma, laptop en jaccuzi direct mee.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:24 schreef graviton het volgende:
Wat gebeurt er als de deurwaarder op de stoep staat, maar het geld wel op de rekening staat voor de belasting? Kijkt een deurwaarder daar wel naar?
Is dat serieus bedoeld? (Heb namelijk geen Jaccuzi)quote:Op maandag 30 maart 2009 19:31 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Nee, de deurwaarde neemt je plasma, laptop en jaccuzi direct mee.
quote:Op maandag 30 maart 2009 19:33 schreef graviton het volgende:
Is dat serieus bedoeld? (Heb namelijk geen Jaccuzi)
quote:Op maandag 30 maart 2009 19:33 schreef graviton het volgende:
[..]
..alleen dat was niet de boete, maar een ambsthalve vastgestelde aanslag.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:02 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
Als je niet heel snel bent, krijg je een boete en mag je hopen dat die later verrekend wordt met de rest wat je moet betalen. Vorig jaar was ik iets te laat met mijn BTW en kreeg een beschikking van 1500 euro.
Oftewel: voortaan op tijd zelf betalen.
Geen Jaccuzi he? Hmm's, dan neemt de deurwaarder je sauna of badkuip mee denk ik. Want dingen meenemen zal hij!quote:Op maandag 30 maart 2009 19:33 schreef graviton het volgende:
Ja, vandaar ook dat ik niet de term boete gebruikte, maar beschikking.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:10 schreef DonJames het volgende:
[..]
..alleen dat was niet de boete, maar een ambsthalve vastgestelde aanslag.
De boete is een beschikking, en de aanslag ook één.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:57 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
[..]
Ja, vandaar ook dat ik niet de term boete gebruikte, maar beschikking.
Dacht iets van 2 of 3 keer, waar vaak enkele dagen tussen zit.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:51 schreef Billy_daKid het volgende:
Met een beetje geluk wordt er gerevolveerd; bij een mislukte incasso vanwege te weinig saldo, enkele uren later nog een poging. Aantal pogingen is beperkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |