Jaren geleden was ik pizzabezorger en moest ik er wel eens heen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wauw, goed verstopt. Wat een apart hoekje, zo net buiten de stad. Ik had er nog nooit eerder van gehoord (of gezien)
Als je het scherm even met rust laat verdwijnen de straatnamen en zo .. Dan kun je PrntSCr doenquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:20 schreef laforest het volgende:
Hoe maak je een foto van google street view zonder de straatnaam?
Print screen is niet goed genoeg omdat de straat naam er nog staat.
Heel goedquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:56 schreef laforest het volgende:
Het is een klein zijstraatje van het hoendiep en het heet ook hoendiep.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Iepenlaan, stuk vanaf de Selwerderhof naar het Van Starkenborghkanaal
Dat moet em zijn jaquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:18 schreef JufMariska het volgende:
Het Roege Bos?
JufMariska 39quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:18 schreef JufMariska het volgende:
Het Roege Bos?
Had ik het toch goed gezien. Maar de naam verkeerd, en dat wist ik bij voorbaat..quote:
Het was de Gideonweg en niet het Winschoterdiep...quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Had ik het toch goed gezien. Maar de naam verkeerd, en dat wist ik bij voorbaat..
Oh kut had ik 't toch fout..quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:46 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Het was de Gideonweg en niet het Winschoterdiep...
Plaatje uploaden bij bijv. tinypic.com, dat werkt altijd wel. Ik zie ze ook wel, maar moet eerst de URL uit de paginabron vissen; misschien dat Google moeilijk doet met referers. Maar als ik de enige ben die er last van heeft, laat maar zoquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:44 schreef JufMariska het volgende:
Wat kan ik er aan doen mijn plaatjes wel zichtbaar te maken? Al mijn straten worden wel geraden, dus het lijkt meestal toch goed te gaan
Dat lijkt me correctquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:26 schreef JufMariska het volgende:
Dat lijkt me de R. Vosstraat
En die is het.. Normaal gesproken had ik natuurlijk al eerder gezegd dat de Tweede (van TARA dus) niet juist was, maar ik was internetloos vandaag..quote:Op woensdag 8 april 2009 15:27 schreef SuperWeber het volgende:
Volgens mij is het de Eerste spoorstraat...
JufMariska 42quote:Op woensdag 8 april 2009 19:23 schreef JufMariska het volgende:
Is het de Boraxstraat?
Nope...quote:Op donderdag 9 april 2009 14:29 schreef laforest het volgende:
Groningerweg?
Ook niet...quote:Op donderdag 9 april 2009 14:51 schreef laforest het volgende:
Bovenstreek?
JufMariska 42quote:Op donderdag 9 april 2009 15:02 schreef Cassius het volgende:
Smirnoffstraat
JufMariska 42quote:
..traat, is helemaal goed.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:59 schreef JufMariska het volgende:
Jozef Israels?
Deze is het!quote:
Oh, was deze al geweestquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:01 schreef JufMariska het volgende:
Dit lijkt me nogmaals de Hyacinthstraat, maar dan het oude deel.
Makkie (denk ik), Laan Corpus den Hoorn?quote:
JufMariska 46quote:Op woensdag 15 april 2009 02:07 schreef Mysterion het volgende:
Gerard Doustraat?
quote:
Da's juistquote:
JufMariska 49quote:Op donderdag 16 april 2009 13:05 schreef JufMariska het volgende:
Donderslaan
Dat lijkt me inmiddels wel echt tijd wordenquote:Op donderdag 9 april 2009 06:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Volgens mij mogen we de prijs voor de winnaar nu maar eens nader gaan bepalen
quote:
JufMariska 1quote:Op donderdag 16 april 2009 19:33 schreef JufMariska het volgende:
Is het de Paddepoelsterweg?
Bingoooquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:30 schreef JufMariska het volgende:
Toch gevonden: Gijzelaarslaan, fietser rijdt op de Illegaliteitslaan.
Da's juist!quote:
JufMariska 5quote:
Het gebouw links is een kinderdagverblijf.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:45 schreef JufMariska het volgende:
Hm, wordt 't wellicht eens tijd voor een hintje..?
Volgens streetview heet het net anders (Crouwelstraat), maar ik reken 'm goed.quote:
Goed punt, ik wist alleen niet of de straat 'essen' niet ook deels in gemeente Groningen ligtquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nee, daarbij is Essen gemeente Haren
Zal ook nietquote:Op zondag 26 april 2009 21:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goede vriend van me heeft daar jarenlang gewoond, Damsport
JufMariska 8quote:Op woensdag 29 april 2009 18:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Helperwestsingel
Friesestraatweg...quote:
Net even gekeken, op deze positie noemt hij het bij mij nog steeds Friesestraatweg...quote:Op maandag 4 mei 2009 18:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Is het op dat punt niet al de Hoogeweg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |