Damn, nog maar 12 pakketten ofzo en dan zitten we op 400k!quote:Op zondag 5 april 2009 12:01 schreef De_Hertog het volgende:
Toch nog even de Macheist Bundle onder de aandacht brengen. Er zijn inmiddels wat extra Apps bij gekomen, zoals het erg leuke Delicious Library, waarbij je met je iSight je boeken en dvds kan catalogiseren, en Times een RSS-lezer die vormgegeven is als een krant. Voor DL moet je overigens wel een Twitter account gebruiken.
Mijn referral is al 'opgebruikt', maar als je besluit te kopen, gebruik dan de referral van iemand anders, bijvoorbeeld op http://www.macheist.com/forums/viewtopic.php?id=14157 of http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1342623. Dan krijgt weer iemand een extra appje erbij
En de volgende unlock komt op $500.000, dat moet ook nog wel lukken.quote:
En weer zo'n pauper HP.quote:
quote:
Ik denk het wel. Er komen iedere keer meer verkopen zodra een Unlock is bereikt (de teller staat nu al weer op $406.000 terwijl de laatste 6.000 vóór de unlock zo'n beetje de hele dag duurde) en bovendien waren een hoop mensen nog even aan het afwachten omdat ze bang waren dat die Mega-Unlock veel hoger uit zou komen. En tot slot moet USA nog wakker wordenquote:Op zondag 5 april 2009 14:00 schreef Banzaiaap het volgende:
In 2 dagen?![]()
Ik hoop het, ik wil Espresso en The Hitlist.
Ik heb 'm. Dan wel de 1.8 GHz versie. Ervaringen zijn zeer goed. Té mooi. En over de snelheid kan ik niet klagen. Superding.quote:Op zondag 5 april 2009 16:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik zie de MBA Rev A her en der voorbij komen voor zo'n 1000 euro (de 1.6Ghz, 80Gb, Intel GMA X3100) en dat vind ik wel een erg prima prijsje om een erg portable laptopje te hebben.
Wie van de heren/dames hier heeft al 's gewerkt met zo'n MBA en wat zijn zijn/haar ervaringen?
Ik zou dan eerder voor de MB unibody gaan eigenlijk. Wel full featured en nog steeds erg portable.quote:Op zondag 5 april 2009 16:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik zie de MBA Rev A her en der voorbij komen voor zo'n 1000 euro (de 1.6Ghz, 80Gb, Intel GMA X3100) en dat vind ik wel een erg prima prijsje om een erg portable laptopje te hebben.
Wie van de heren/dames hier heeft al 's gewerkt met zo'n MBA en wat zijn zijn/haar ervaringen?
Thanks! Heb jij die Rev A 1.8 Ghz, of de Rev B? Ik lees (buiten het terugklokken vd CPU) ook dat de grafische kaart in die Rev A eigenlijk niet erg veel voorstelt, zelfs met overgangen in Keynote-presentaties. De beperkte USB is ook wat lastig, want ik moet hem kantoor via ethernet verbinden: dan is ie al gelijk bezetquote:Op zondag 5 april 2009 16:36 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ik heb 'm. Dan wel de 1.8 GHz versie. Ervaringen zijn zeer goed. Té mooi. En over de snelheid kan ik niet klagen. Superding.![]()
Wat het met die Rev A 1.6 GHz gevallen wel is , is dat ze heel snel warm worden. 80 á 90 graden. Het jammere daarvan is dat de CPU gaat terugklokken naar 0.8 GHz. Zolang je van Flash afblijft moet het wel gaan.
Het enige nadeel wat je zou kunnen hebben is de opslag van 80 GB of 64 GB SSD. Maar voor mij persoonlijk is het zeker voldoende, te meer omdat mijn MP thuis meer dan voldoende opslag heeft. En ja misschien het USB poort gezeur. Maar goed ik gebruik de USB poort zelden. Immers gaat het meeste wireless.
Ohja , mijn tas is ook een stuk lichter en minder vol geworden sinds de overstap van MBP naar MBA.![]()
Al met al zou ik hem zeker aanraden.
Ja, die ging ook even door mijn gedachten. Maar de gadget-geilheid van een MBA vind ik ook belangrijkquote:Op zondag 5 april 2009 16:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou dan eerder voor de MB unibody gaan eigenlijk. Wel full featured en nog steeds erg portable.
Ik heb ook de X3100. Grafische kaart is prima. Keynote is geen enkel probleem. Ik gebruik zelfs 3D cadsoftware via Boot Camp en zelfs dat is geen probleem. Games ook niet. Je kunt er zeer prima presentaties mee geven. Bij de Rev A. zitten de adapters er al bij. Iets wat je bij de Rev. B lekker ernaast mag aanschaffen.quote:Op zondag 5 april 2009 17:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Thanks! Heb jij die Rev A 1.8 Ghz, of de Rev B? Ik lees (buiten het terugklokken vd CPU) ook dat de grafische kaart in die Rev A eigenlijk niet erg veel voorstelt, zelfs met overgangen in Keynote-presentaties. De beperkte USB is ook wat lastig, want ik moet hem kantoor via ethernet verbinden: dan is ie al gelijk bezet![]()
[..]
Ja, die ging ook even door mijn gedachten. Maar de gadget-geilheid van een MBA vind ik ook belangrijk
Hoe oud??quote:Op zondag 5 april 2009 17:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
De case van mijn MacBook is een beetje verschroeid waar de magsafe komt
[ afbeelding ]
Dit zal toch garantie zijn, of wat?
quote:Op zondag 5 april 2009 17:07 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ik heb ook de X3100. Grafische kaart is prima. Keynote is geen enkel probleem. Ik gebruik zelfs 3D cadsoftware via Boot Camp en zelfs dat is geen probleem. Games ook niet. Je kunt er zeer prima presentaties mee geven. Bij de Rev A. zitten de adapters er al bij. Iets wat je bij de Rev. B lekker ernaast mag aanschaffen.
Dus hij zoekt "portability, battery life en power".quote:
Mijn vader heeft er eentje hier, en dat moet haast wel de eerst mogelijke zijn aangezien hij 'm 4 weken na introductie gekocht heeft. En die is er super tevreden over. Keynote problemen heeft hij niet, en verder is het een prima ding. En de gadget factor is inderdaad super.quote:Op zondag 5 april 2009 16:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |