Wat je ook doet, probeer zo min mogelijk naar de externe hardeschijf weg te schrijven. Daarmee verklein je de kans op herstel.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:39 schreef super-muffin het volgende:
Ik wou een externe harde schijf formatteren naar FAT32, maar heb toen perongeluk de verkeerde hardeschijf gekozen () Heb het toen snel geannuleerd, maar alsnog mijn series en film schijf leeg
Nu geloof ik nooit dat al die bestanden echt weg zijn, dus ben ik opzoek naar een goed data recovery programmaWil er best wel voor betalen, maar niet te veel. Hebben jullie suggesties?
Sinds wanneer is Adium verwarrend? Ik durf zelfs te zeggen dat het veruit de beste MSN Client is die beschikbaar is, alhoewel je er niet mee kan videochatten. Maar daarvoor heb je Skypequote:Op donderdag 2 april 2009 19:26 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
![]()
verwarrende programma's hoef ik niet, daarvoor ben ik niet naar Mac overgestapt.
De camera werkt nu al na 15 seconden?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:17 schreef nelisb het volgende:
Firmware 3.0 Beta 2 draait een stuk beter als beta 1. Aanrader!!
Wat was het bestandssysteem voordat je hem wilde formatteren?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:39 schreef super-muffin het volgende:
Ik wou een externe harde schijf formatteren naar FAT32, maar heb toen perongeluk de verkeerde hardeschijf gekozen () Heb het toen snel geannuleerd, maar alsnog mijn series en film schijf leeg
Nu geloof ik nooit dat al die bestanden echt weg zijn, dus ben ik opzoek naar een goed data recovery programmaWil er best wel voor betalen, maar niet te veel. Hebben jullie suggesties?
3.0 lijkt issues te hebben met het repainten van views als hij op standby heeft gestaan. iig bij mij.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:42 schreef nelisb het volgende:
10 seconden denk ik nu!
Maar bijna alles is sneller en stabieler!
Ik denk de zomer net als 2.0? Ik denk niet dat hij eerder beschikbaar komt daar zullen ze wel een vastgelegde timetable voor hebben, misschien wel meer bugfixes omdat er meerdere beta's voor 'het publiek' getest wordenquote:Op donderdag 2 april 2009 20:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Helaas...geen 3.0 testmogelijkheden hier. Maar mooi dat ze vrij snel beta's blijven vrijgeven; des te eerder is ie beschikbaar.
Safari Beta geïnstalleerd zeker?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:17 schreef Banzaiaap het volgende:
Hmm, wat problemen met mijn Messenger for Mac.. Draai de nieuwste versie hier en als ik een bericht verstuur en alvast een nieuw bericht probeer te typen, dan staat de cursor niet automatisch in dat vakje te knipperen. Tot een tijdje terug werkte dit wel gewoon?
Ja weet ikquote:Op donderdag 2 april 2009 20:14 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Wat je ook doet, probeer zo min mogelijk naar de externe hardeschijf weg te schrijven. Daarmee verklein je de kans op herstel.
HFS+. Daar kan Active Recovery niet mee overweg zeker? Heb net Data Rescue II gedownload en die is nu bezig met volledige scan, duurt nog zo'n 7,5 uurquote:Op donderdag 2 april 2009 20:45 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Wat was het bestandssysteem voordat je hem wilde formatteren?
Ik weet alleen Active recovery voor windows
Maar je bent wel naar Mac overgestapt om Microsoft software te draaien?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:26 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
![]()
verwarrende programma's hoef ik niet, daarvoor ben ik niet naar Mac overgestapt.
Adium is the solution.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:55 schreef VeerMans het volgende:
Mijn MS messenger verliest elke keer als je op enter drukt de focus uit je textfield, dus als je meer dan 1 bericht wil typen dan moet je steeds in het textfield klikken omdat je cursor weg is
nog geïnteresseerden?? aangezien je er nu 5 p.p. kunt bestellen en ze weer in stock zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:07 schreef flashermx het volgende:
Zijn er meer mensen die deze adapter ook graag willen hebben??
[ afbeelding ]
Mini Display Port to HDMI Adapter link
Ik zou deze ook graag willen hebben, maar de verzendkosten zijn cker 30 dollar en dat is voor een adapter wel erg duur..
Is het misschien een idee om een inkoopactie te houden??
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:10 schreef portier het volgende:
Ik ben juist van Adium afgestapt en ben MSN Messenger weer gaan gebruiken omdat ik gek werd van alle spamberichten die door Adium blijkbaar niet worden tegengehouden. En ik vind het nog fijner werken ook eigenlijk.
Ik vind t wel handig eigenlijk dat je meerdere accounts in 1 app hebt, maar ik gebruik t ook al 30minquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:41 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Inderdaad.
En ik ben niet overgestapt omdat ik zo'n ontzettende hekel heb aan microsoft producten, eerder voor de gemakkelijke en snelle interface.
Adium is gewoon het omgekeerde van Messenger for Mac. Super veel opties (die niet nodig zijn) en bovendien staat die eend mij niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |