Ik ben gisteren anderhalf uur bezig geweest om genoeg aftrekposten te vindenquote:Op maandag 30 maart 2009 17:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik krijg dit jaar weer geld terug van de belastingdienst zo te zien, tijd voor een nieuwe Mac weer d8 ik zo...
Als student krijg je nooit zo heel veel terugquote:Op maandag 30 maart 2009 17:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik ben gisteren anderhalf uur bezig geweest om genoeg aftrekposten te vinden
300 ofzoafhankelijk van het geheugen dat er in zit....quote:Op maandag 30 maart 2009 17:41 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Over nieuwe Macs gesproken, wat zou een half jaar oude Mac mini (1,83 GHz, combo-drive) nog opleveren als ik hem verkoop?
Bevalt mij wel goed. Alhoewel het bereik soms weleens te wensen overlaat.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:55 schreef broer het volgende:
Is iemand van jullie overgestapt naar T-Mobile voor de iPhone? En hoe bevalt het daar qua service, dekking, enzovoort? (Ik heb nu Hi, maar overweeg de overstap...)
En ja: ik weet dat dit in het iPhone-topic moet. Maar ik lees liever hier mee dan daar.
Wat nelisb zegt...quote:Op maandag 30 maart 2009 17:55 schreef broer het volgende:
Is iemand van jullie overgestapt naar T-Mobile voor de iPhone? En hoe bevalt het daar qua service, dekking, enzovoort? (Ik heb nu Hi, maar overweeg de overstap...)
En ja: ik weet dat dit in het iPhone-topic moet. Maar ik lees liever hier mee dan daar.
Relativiteitsprincipe enzoquote:Op maandag 30 maart 2009 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou, zo spannend is 400 euro nou ook weer niet.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:07 schreef flashermx het volgende:
Zijn er meer mensen die deze adapter ook graag willen hebben??
mischien is dit iets?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:07 schreef flashermx het volgende:
Zijn er meer mensen die deze adapter ook graag willen hebben??
[ afbeelding ]
Mini Display Port to HDMI Adapter link
Ik zou deze ook graag willen hebben, maar de verzendkosten zijn cker 30 dollar en dat is voor een adapter wel erg duur..
Is het misschien een idee om een inkoopactie te houden??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |