Oliifanten trappen zelden op een mijn, die hebben soort 6e zintuig daarvoor.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:50 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
in negertjesland jah. 14 maanden zelfs? toch niet in landmijnenland?
wat een onzin
Ja ja dat zeggen ze er altijd zo overduidelijk erbij.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 02:03 schreef golfer het volgende:
Overigens werd bij Radio2 door de woordvoerder van de dierentuin bij hoog en bij laag ontkent dat het een 1 Aprilgrap zou zijn.
Wat een drama weer met die klote beesten die halve oerwoud slopen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 03:03 schreef Joana het volgende:
[..]
Ja ja dat zeggen ze er altijd zo overduidelijk erbij.
Ts mag terug naar de basisschool en even vanaf groep drie alle grammaticalessen over doen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:39 schreef Dagonet het volgende:
Ik ben gestopt met mijnenveger totdat windows een olifantenpijltje heeft gemaakt
Wij ookquote:Op donderdag 2 april 2009 10:23 schreef Chantel75 het volgende:
http://eal.mambapoint.tv/
En bedankt voor de medewerking mensen! Groeten van een mambapoint.tv medewerker die heel veel lol heeft gehad de afgelopen dagen...
Gelukkig zit er eenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gelukkig was het niet al te doorzichtig.
Sterf trouwens met je kutspam.[ afbeelding ].
Elke keer dat jij post sterft er een olifant. Wil je dat op je geweten hebben?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:23 schreef Chantel75 het volgende:
En bedankt voor de medewerking mensen! Groeten van een mambapoint.tv medewerker die heel veel lol heeft gehad de afgelopen dagen...
op FOK! trapten we er ook wel massaal in jaquote:Op donderdag 2 april 2009 10:23 schreef Chantel75 het volgende:
ik niet. vond het meteen al onzin. slechte grapquote:Op donderdag 2 april 2009 12:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
op FOK! trapten we er ook wel massaal in ja
Op zich geen slecht idee, paarden oogsten weinig respect meer misschien dat 't met olifanten beter gaat.quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:11 schreef WammesWaggel het volgende:
De ME zou olifanten moeten inzetten met ruiters ipv paarden tijdens rellen
de ME moet de rellen laten voor wat het is, zonder ME geen rellen. geen provocatie. bloed vaneigens dood.quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:11 schreef WammesWaggel het volgende:
De ME zou olifanten moeten inzetten met ruiters ipv paarden tijdens rellen
quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:17 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
de ME moet de rellen laten voor wat het is, zonder ME geen rellen. geen provocatie. bloed vaneigens dood.
Dus de prijzen van olifanten stijgen, maar da's logisch.quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:19 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
De economie zit nu in 't slop dan nemen de rellen toe.
retardquote:Op maandag 30 maart 2009 16:44 schreef Chantel75 het volgende:
DIT ZAG IK NET OP MAMBAPOINT.TV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SCHANDALIG!!!!!!!!!!
Ze gaan olifanten gebruiken om mijnen op te sporen, en die kunnen hierbij ernstig gewond raken of doodgaan. Olifanten zijn hele intilligente dieren, ze hebben verdriet net als mensen, dus dit vindt ik echt niet kunnen!!! Waarom gebruiken mensen dieren om hun eigen oorlogsellende op te ruimen?!?!? Beste dierenvrienden ik hoop dat jullie hierdoor ook verontwaardigt zijn en dit aan al jullie vrienden door willen geven. Hier staat het filmpje: www.mambapoint.tv
En ik hoorde het net ook op radio 1, toen zeiden ze dat het beter is als dieren dit doen en risico lopen dood te gaan als mensen, nou daar ben ik het niet mee eens, dieren kunnen zelf niet kiezen, en hun hebben toch nooit mijnen gelegd of oorlog gevoerd?!?! Net als in het circus, ook zo zielig!!
zie ook: http://www.rtl.nl/(/actue(...)anten_landmijnen.xml
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben daartegen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dus de prijzen van olifanten stijgen, maar da's logisch.
Zwaar zijn ze sowieso.quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat snap ik, als je vaak en veel olifanten koopt is een hogere prijs een zware dobber.
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:44 schreef Chantel75 het volgende:
Olifanten zijn hele intilligente dieren, ze hebben verdriet net als mensen, dus dit vindt ik echt niet kunnen!!!
Da's waar, van dat lullige staartje moeten ze het niet hebbenquote:Op vrijdag 3 april 2009 02:30 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Die slurf maakt ze zo bijzonder net zoals het gewicht.
Kijk jij snapt 't.quote:Op vrijdag 3 april 2009 02:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Da's waar, van dat lullige staartje moeten ze het niet hebben
Het begrip 'sarcasme' is u volledig vreemd?quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:08 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
ik niet. vond het meteen al onzin. slechte grap
Sarcasme is een begrip wat op velerlei manieren uitgelegt kan worden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:20 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Het begrip 'sarcasme' is u volledig vreemd?
Tering.
Eh, wat is dat voor kutpost?quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:26 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Sarcasme is een begrip wat op velerlei manieren uitgelegt kan worden.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:37 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Eh, wat is dat voor kutpost?
Op wat voor manier je sarcasme ook interpreteert, in die post waar ik naar refereer is het zo duidelijk dat een geestelijk gehandicapte het nog zou herkennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |