SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:18 schreef Treces het volgende:tsss ff spoiler tags gebruiken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik snap het niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm not living, i'm just killing time
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:23 schreef Ravage het volgende:
Antwoord: Hij heeft er nie genoeg geld voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:24 schreef powerlite het volgende:
[garp] Waarom rijdt bert geen auto? <<<
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:29 schreef Quir het volgende:
Huahhuahhuahhuahuah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
hey dat kun je ook wel gewoon direct zeggen!quote:Op maandag 30 maart 2009 16:34 schreef Repeat het volgende:
Wat een treurig figuur is die Bosbeetle zeg
[ afbeelding ]
beter goed gejat danquote:Op maandag 30 maart 2009 16:37 schreef Trashcanman het volgende:
Goed topic!
Eensch.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:34 schreef Repeat het volgende:
Wat een treurig figuur is die Bosbeetle zeg
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
beter goed gejat danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
beter goed gejat danYou have chosen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
quote:Op maandag 30 maart 2009 19:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee.Gooi de steen, gooi de steen erop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
quote:Op maandag 30 maart 2009 19:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]Gooi je nu je eigen ramen in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gooi je nu je eigen ramen in?misschien wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarja één vogel maakt nog geenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
weer zo'n autist met een paardenstaart die garpig probeelt te zijn
je moet een gegeven paard niet in de bek staren![]()
TS doet z'n ondertitel eer aanTe Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')![]()
jamaar jamaarquote:Op maandag 30 maart 2009 20:35 schreef muay-toy het volgende:
weer zo'n autist met een paardenstaart die garpig probeelt te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wijs me de wegquote:Op maandag 30 maart 2009 20:39 schreef Sgele het volgende:
TS doet z'n ondertitel eer aanEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Laatst stond ie er wel, op weg naar het concert van Bruce Springquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ik heb alle stenen van mijn huis ook een naam gegeven, kan ik met ze praten.Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.![]()
Ze heten allemaal Bert? Behalve Karel, die heb je zeker Piet genoemd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:42 schreef sezten het volgende:
Ik heb alle stenen van mijn huis ook een naam gegeven, kan ik met ze praten.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze heten allemaal Bert? Behalve Karel, die heb je zeker Piet genoemd.een steen die piet heet, alleen het idee al
Jan Steen dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]een steen die piet heet, alleen het idee al
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Bert 1, Bert Steen, Bert Voeg, Bert Schoorsteen, Bert Bier, Bert Bodemput.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze heten allemaal Bert? Behalve Karel, die heb je zeker Piet genoemd.Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.![]()
Als je steenrijk bent, heb je dat probleem niet. Maar goed, je kan wel steen en been klagen, je kan ook je eigen steentje bijdragen in het huishouden.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ja haha, zo'n steen zou je toch snel gaan omdopen tot Hans iddquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]een steen die piet heet, alleen het idee al
![]()
Piet![]()
![]()
hans is toch geenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:45 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja haha, zo'n steen zou je toch snel gaan omdopen tot Hans idd![]()
PietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.manEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hans is toch geenAltijd nog 5 meer dan PietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.man
![]()
![]()
dat is waarquote:
5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
had ik trouwens al gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
![]()
hihiquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: