Inmiddels gepre-orderedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:00 schreef Timo20 het volgende:
Ein-de-lijk!
http://www.dvdactive.com/(...)ml?page=1#post176563![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh... ja nou ik kijk het toch niet meer en zoquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:53 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom doe je je X-Files box weg DizerDie is toch helemaal niet op Blu-Ray?
Omdat `t buiten nog warmer isquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom zit ik eigenlijk achter mijn computer. Ik zwem zowat weg hier.
Kan het altijd proberen. Eventueel wat aanbevelingen of eisen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:00 schreef Timo20 het volgende:
Wie heeft zin om een nieuw deel + plaatje te fotoshoppen voor het dvd aangeschaft topic? Nu nog Inglorious DVD`s maar die is bijna vol. Wie maakt de nieuwe?
Dan moet daar maar gauw wat verandering in komen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:09 schreef Shogo het volgende:
Wow dat topic loopt al 1 jaar en 3 maanden.
Nope, geen eisen. Surprise usquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan het altijd proberen. Eventueel wat aanbevelingen of eisen?
Zal morgen eens wat proberen dan.
Ja belachelijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:09 schreef Shogo het volgende:
Wow dat topic loopt al 1 jaar en 3 maanden.
Dat valt toch echt mee: in oktober en november komen oa Kick-Ass, Back to the future, Alien Anthology, Apocalypse Now (+ Redux) en The Excorcist op blu-ray uit. In september en oktober komen er genoeg interessante blu-ray`s van Criterion en Masters Of Cinema uit (waaronder de nieuwe versie van Metropolis).quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan moet daar maar gauw wat verandering in komen.![]()
Weinig aankomende releases die het waard zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |