Lijkt me wel makkelijk jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:58 schreef Professional het volgende:
[..]
Die ja. Heb er naast gestaan en ik heb hem toch maar niet gekocht.
Eerst maar eens die HDTV aanschaffen.
Gelukkig niet mee geweestquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:28 schreef Professional het volgende:
Na een megadruk weekend en het bezoeken van een slechte uitwedstrijd zijn we weer op het werk beland.
Pfff, zo geen zin!
True dat ze `m vaak uitzenden, maar ik blijf `m geniaal vindenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:53 schreef Professional het volgende:
Zo vaak gezien en die wordt zo vaak uitgezonden dat je op een gegeven moment een beetje de schijt krijgt van die film.
Maar ja, SBS verneukt zoveel films door ze 10x per jaar uit te zenden.
Terug gaanquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:54 schreef Shogo het volgende:
Tijd geen schijfjes gekocht en ik denk vandaag laat ik eens de 24 seizoen 7 blu-ray meenemen bij de FRS. Ik was alleen even vergeten waarom ik ook al nooit meer kocht bij de FRS en daar kwam ik dus vandaag achter dat dat is omdat ze gesealde items (waarom is een goede vraag als je het toch beschadigt) graag met stanleymes openmaken en dat gaat niet goed samen met karton...Gevolg heerlijke kras in de zijkant.
Leer voor de volgende keer, geen FRS meer.
Ik heb nog nooit iets via amazon.com besteld.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:07 schreef Timo20 het volgende:
Mooie aanbieding voor de nieuwe complete Friends box, met extended afleveringen.
klik
Ja hoor hele goede en betrouwbare site. M`n bestelling is vanochtend al verzondenquote:Op donderdag 5 november 2009 23:27 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets via amazon.com besteld.
Betrouwbaar en goede service?
En hoeveel is 40 pond ongeveer tegenwoordig in euros?
Echt he. Als je daar op gaat letten erger je jezelf er echt kapot aanquote:Op maandag 4 januari 2010 05:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Hebben ze nogsteeds debiele Franse titels op de FRS covers. Zoiets als "L'empire contre attaque" ?
Te debiel..
Hoe duur zijn die dingen tegenwoordig?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:46 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag dan eindelijk een blu-ray speler besteld![]()
![]()
![]()
Engelse importquote:Op maandag 4 januari 2010 05:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Hebben ze nogsteeds debiele Franse titels op de FRS covers. Zoiets als "L'empire contre attaque" ?
Te debiel..
Die had ik destijds voor ¤ 209,- maar het model dat ik heb is inmiddels alweer iets afgeprijsd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe duur zijn die dingen tegenwoordig?
Had ik ook gelezen, is wel slilmquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:59 schreef Hulkio het volgende:
Hoesjes van UK dvd's zijn vaak ook spuuglelijk. Staan vaak helemaal vol met sterren en meningen van elk tijdschrift in de UK. Ze weten altijd wel vijf personen te vinden die de film goed vinden, bij sommige films vraag ik me af of die personen wel echt bestaan. Heb ooit wel eens ergens gelezen dat er een grote studio was die zelf een recensie had geschreven onder een valse naam om een film te promoten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |