Termignoni klinkt lekker hequote:Op maandag 30 maart 2009 15:37 schreef BRooster het volgende:
Kawasaki ZX6r 1998
Heb geen foto van mijn eigen motor, maar dit model is het dus:
[ afbeelding ]
Maar dan met open Termignoni demper
Erg nice. Wie rijdt er wel op?quote:Op maandag 30 maart 2009 15:57 schreef BroesWillems het volgende:
Ik heb deze in de garage staan:
[ afbeelding ]
maar ik rij er niet op....
Ruilen?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:44 schreef -En4Cer- het volgende:
Mooie R6 hoor. Heb ik destijds ook nog naar gekeken.
Nee sorry, Ducati heeft mijn hart gestolenquote:
Ook de mijne, maar iemand anders heeft m'n beurs gestolenquote:Op maandag 30 maart 2009 18:14 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Nee sorry, Ducati heeft mijn hart gestolen
Da's nog geen 2000 per jaarquote:Op maandag 30 maart 2009 19:56 schreef Lennox het volgende:
Eind van de week wordt stuk beter, maar nog steeds koud 's ochtends. Studeer ook nog en heb het geluk dat ik er een goedkoop auto'tje bij kan rijden. SRAD is al 12 jaar oud, maar net 23k gelopen. Kreeg bij laatste onderhoudsbeurt ook nog complimenten dat je ze zelden in deze staat aantreft.
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:17 schreef retuow82 het volgende:
Aprilia RSV Mille:
[ afbeelding ]
Titanium open uitlaat, claxon heb je niet meer nodig en gassen maar.
quote:Op maandag 30 maart 2009 15:46 schreef nerd4sale het volgende:
BMW R1100GS.
disclaimer: maar ik ben dan ook een ouwe lul
He niet kwijlen op mijn motor, ik heb hem pas nog helemaal in de was gezet!quote:
Vette YZF! Ik heb namelijk precies dezelfde! Die van mij is alleen duitse import. Zonder restricties nu.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:31 schreef IJsblock het volgende:
Mag ik even spammen?
Yamaha YZF750R, uit 1993 in de mooiste kleurencombi.
(hij is te koop, reden:zie 2de foto)
[ afbeelding ]
En hier ben ik voor aan het rondkijken:
[ afbeelding ]
Mijn vader heeft er precies zo eentje, met een titanium BOS demper.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:17 schreef retuow82 het volgende:
Aprilia RSV Mille:
[ afbeelding ]
Titanium open uitlaat, claxon heb je niet meer nodig en gassen maar.
In het zwart met rode velgen vind ik het de mooiste motor ooit gemaakt.quote:
Het merk van mijn uitlaat is me niet bekend en de uitlaat lag er al op toen ik hem kocht, als ik het zo bekijk zal het een Akrapovic zijn maar het staat er niet op. Niet dat het me wat uitmaakt welk merk het is want het geluid is meesterlijk! Ik was gelijk verkocht toen de dealer de motor starte, er een vlam uit de uitlaat sloeg en hij zo hard begon te brullen dat de fietsers op straat 15 meter verderop begonnen te kijken waar die herrie vandaan kwamquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:12 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Mijn vader heeft er precies zo eentje, met een titanium BOS demper.
1 Liter op 5000 km, dus bijna geen olieverbruik.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:59 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Vette YZF! Ik heb namelijk precies dezelfde! Die van mij is alleen duitse import. Zonder restricties nu.
Wat doet ie van jou met olieverbruik? Die van mij momenteel 1 liter op 900 kilometer en naar horen zeggen is dat wel redelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |