Al wil je nooit meer ongesteld worden en doorblijven slikken dat is echt geen probleem.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, ook niet, maar het leek me minder erg dan helemaal niet ongesteld laten worden![]()
Van de OP krijg ik het gevoel dat TS al tijden niet meer ongesteld is geweest..
Ik had dus laatst een test gehaald maar die kun je pas doen op de 1e dag van je geplande menstruatie.. Of dat de dag is dat je met een nieuwe strip pillen begint (als je dus doorslikt), of dat je echt moet stoppen even is me nog steeds een raadsel trouwens. Ik ben toen maar gestopt voor de zekerheid.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:12 schreef As_33 het volgende:
Gewoon iedere 2 maanden een zwangerschapstestje doen, die koop je voor een prikkie per 2 stuks bij het kruidvat. Leg dat ding in verpakking op het toilet samen met een bekertje (om in te plassen, je moet die hele goedkope van het kruidvat 10 seconden of zo in een bekertje urine houden), schrijf er de datum op dat je de test doet en hopelijk word je er zo regelmatig genoeg aan herinnerd om na 2 maanden weer opnieuw een testje te doen. Het kost je 5 minuutjes per keer en je hebt gewoon zekerheid, vind ik zelf altijd erg prettig, maar ik heb dan ook een extreem sterke anti-kinderwens.
Dat dus inderdaad. Dus gewoon lekker doorslikken en testje doen. En door iedere 2 maanden een test te doen is het zo dat als je de ene nog net te vroeg hebt getest om het hormoon te kunnen meten, je er volgende keer alsnog op tijd bij bent en nog steeds binnen de 12 weken grens.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:58 schreef Loveisintheair het volgende:
Waarom zou je moeten stoppen voor die test? Je kan toch gewoon de pil doorslikken en dan testen? Het gaat erom dat het zwangerschapshormoon de 1e maand niet zichtbaar is voor de test..
Ohh zo. Nou mooi, weet ik datquote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:58 schreef Loveisintheair het volgende:
Waarom zou je moeten stoppen voor die test? Je kan toch gewoon de pil doorslikken en dan testen? Het gaat erom dat het zwangerschapshormoon de 1e maand niet zichtbaar is voor de test..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |