abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67553406
Gewoon iedere 2 maanden een zwangerschapstestje doen, die koop je voor een prikkie per 2 stuks bij het kruidvat. Leg dat ding in verpakking op het toilet samen met een bekertje (om in te plassen, je moet die hele goedkope van het kruidvat 10 seconden of zo in een bekertje urine houden), schrijf er de datum op dat je de test doet en hopelijk word je er zo regelmatig genoeg aan herinnerd om na 2 maanden weer opnieuw een testje te doen. Het kost je 5 minuutjes per keer en je hebt gewoon zekerheid, vind ik zelf altijd erg prettig, maar ik heb dan ook een extreem sterke anti-kinderwens.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_67554403
Nou ooit mogen er best kids komen, maar nu nog niet Maar denk dat ik idd maar af en toe een test haal..
pi_67555252
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:47 schreef Nijns het volgende:

[..]

Nee, ook niet, maar het leek me minder erg dan helemaal niet ongesteld laten worden

Van de OP krijg ik het gevoel dat TS al tijden niet meer ongesteld is geweest..
Al wil je nooit meer ongesteld worden en doorblijven slikken dat is echt geen probleem.
Een kennis (werkt in het ziekenhuis) slikt al tijden door en slikt nu al meer dan 10 jaar jaar de pil.
Ze is nog steeds gezond. En bij de controles zijn er nog steeds geen complicaties ontdekt.
En de gynaecoloog in het ziekenhuis geeft ook aan dat het kan zolang als je wil.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 30 maart 2009 @ 23:14:34 #29
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_67563457
quote:
Op maandag 30 maart 2009 18:12 schreef As_33 het volgende:
Gewoon iedere 2 maanden een zwangerschapstestje doen, die koop je voor een prikkie per 2 stuks bij het kruidvat. Leg dat ding in verpakking op het toilet samen met een bekertje (om in te plassen, je moet die hele goedkope van het kruidvat 10 seconden of zo in een bekertje urine houden), schrijf er de datum op dat je de test doet en hopelijk word je er zo regelmatig genoeg aan herinnerd om na 2 maanden weer opnieuw een testje te doen. Het kost je 5 minuutjes per keer en je hebt gewoon zekerheid, vind ik zelf altijd erg prettig, maar ik heb dan ook een extreem sterke anti-kinderwens.
Ik had dus laatst een test gehaald maar die kun je pas doen op de 1e dag van je geplande menstruatie.. Of dat de dag is dat je met een nieuwe strip pillen begint (als je dus doorslikt), of dat je echt moet stoppen even is me nog steeds een raadsel trouwens. Ik ben toen maar gestopt voor de zekerheid.

Maar goed als je dus echt moet stoppen is elke 2 maanden zo'n test doen niet echt handig want dan wordt je alsnog ongesteld elke 2 maanden. Maar als je zo'n test niet kan doen tijdens het doorslikken werkt het ook weer niet.

Weet iemand of je die tests kunt doen terwijl je gewoon nog doorslikt of dat je echt moet stoppen willen ze een goede uitslag geven?

[ Bericht 48% gewijzigd door kwiwi op 30-03-2009 23:22:57 ]
pi_67567430
Waarom zou je moeten stoppen voor die test? Je kan toch gewoon de pil doorslikken en dan testen? Het gaat erom dat het zwangerschapshormoon de 1e maand niet zichtbaar is voor de test..
pi_67568934
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 07:58 schreef Loveisintheair het volgende:
Waarom zou je moeten stoppen voor die test? Je kan toch gewoon de pil doorslikken en dan testen? Het gaat erom dat het zwangerschapshormoon de 1e maand niet zichtbaar is voor de test..
Dat dus inderdaad. Dus gewoon lekker doorslikken en testje doen. En door iedere 2 maanden een test te doen is het zo dat als je de ene nog net te vroeg hebt getest om het hormoon te kunnen meten, je er volgende keer alsnog op tijd bij bent en nog steeds binnen de 12 weken grens.
Arseen (As), atoomnummer 33
  dinsdag 31 maart 2009 @ 18:08:24 #32
176740 101251
Make Love, Not War
pi_67585767
Ik ben laatst bij de dokter geweest en ik had ook wat vragen aan haar wat betreft de pil. Ik heb haar ook gevraagd hoe dat zit met het doorslikken, want het leek mij inderdaad ook dat het niet gezond voor je lijf is. Haar antwoord was dat het inderdaad tegenwoordig geen kwaad meer kan de pil vaker door te slikken, omdat het een hormoon is wat je lichaam zelf ook aanmaakt. MAAR, het is wel van belang dat je om de 3 maanden even stopt, anders raakt je lichaam een beetje ontregeld. En 4x per jaar ongesteld moet toch niet zo'n probleem zijn?
  dinsdag 31 maart 2009 @ 20:03:19 #33
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_67589273
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 07:58 schreef Loveisintheair het volgende:
Ohh zo. Nou mooi, weet ik dat

Dan wordt het inderdaad elke 2 maanden even een testje doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')