abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67607521
quote:
Op woensdag 1 april 2009 11:50 schreef stevengerrard het volgende:
Steven Gerrard is in hoger beroep toch veroordeeld in zijn aandeel in een vechtpartij waarbij een DJ gewond raakte en heeft een gevangenisstraf opgelegd gekregen van 6 maanden waarvan 3 maanden voorwaardelijk.

Gerrard zal dus 3 maanden moeten brommen, Steve heeft wel de mogelijkheid om zijn straf na de laatste competitie wedstrijd uit te mogen zitten.

Omdat deze straf door het hoogste Britse rechts orgaan is opgelegd is het aantekenen van hoger beroep niet mogelijk
Als hij serieus veroordeeld zou worden, dan zal een rechtbank echt niet zeggen dat hij het seizoen af mag maken
pi_67608637
quote:
Toni toont intieme delen bij CL-winst

Als Bayern München erin slaagt de Champions League te winnen, loopt aanvaller Luca Toni naakt een rondje in de Beierse hoofdstad. Die belofte deed de Bayern-spits woensdag in het Duitse tijdschrift Sport Bild.

"Ik train elke dag en voetbal om de Champions League te winnen", vertelde Toni. "Indien we de trofee naar München kunnen nemen, beloof ik naakt op de Marienplatz te lopen."

Bayern speelt in de kwartfinale van de Europese competitie tegen FC Barcelona. Mochten de Duitsers de halve finale bereiken, dan wacht de winnaar van het duel tussen Liverpool en Chelsea.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_67609147
quote:
Vriendendienst Aad de Mos aan OJC
Rosmalen, 01 April 2009

De oplettende OJC'er zal het ongetwijfeld niet ontgaan zijn. Aad de Mos is de afgelopen weken al meerdere malen langs de lijn op ons sportcomplex gesignaleerd. De tegenvallende prestaties van ons eerste elftal gaan hem aan het hart en mede hierdoor verliepen de gesprekken met het OJC-bestuur zeer positief.

Gisteravond werd, na afloop van de wedstrijd tussen Nederland onder 19 en de leeftijdsgenoten van Roemenië (2-2), de definitieve handtekening gezet. Aad de Mos zal de rest van het seizoen de hoofdtrainer/coach zijn van OJC ROSMALEN. Er wordt gehoopt op een schokeffect, waardoor in de laatste zes wedstrijden de nodige punten vergaard kunnen worden. Nico Koningstein zal zijn plaats als assistent-trainer hiermee weer innemen.

Op de foto ziet u Aad de Mos en penningmeester Bernard Brouwer in het sponsorhome van OJC ROSMALEN bij het ondertekenen van de overeenkomst. Deze is geldig tot het einde van het lopende seizoen. In het nieuwe seizoen zal huidig Technisch Voetbal Coördinator Gerrit Willems, zoals reeds eerder gemeld, de eindverantwoordelijkheid krijgen.
  woensdag 1 april 2009 @ 12:58:12 #54
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_67609277
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 11:44 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Toch heb ik het idee dat 1 april alleen maar gebruikt wordt om het plan meer bekendheid mee te geven en enthousiasme te kweken, kan me niet voorstellen dat een architectenbureau honderden uren in een grap gaat steken. Ze hebben wel wat beters te doen lijkt mij.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_67609444
Dat van De Mos is echt geen 1 april-grap .
pi_67609497
quote:
Shearer to become Newcastle boss

Alan Shearer is set to be appointed as Newcastle manager until the end of the season, BBC Sport understands. The former Magpies striker, 38, has often been linked with a return to St James' Park but in the past has been critical of its management structure. Shearer would be owner Mike Ashley's fourth managerial appointment this season as the club fights relegation. Kevin Keegan was replaced by Joe Kinnear, who then had heart surgery, with Chris Hughton taking over as boss.
http://news.bbc.co.uk/spo(...)e_united/7975700.stm
pi_67609599
Het lijkt trouwens wel redelijk waar te zijn .

http://www.independent.co(...)wcastle-1659077.html

Als zij het ook melden... Ik weet het niet eigenlijk

De reacties op de BBC site zijn wel prachtig om te lezen .
pi_67609606
quote:
Op woensdag 1 april 2009 13:04 schreef Yeahinho het volgende:
Dat van De Mos is echt geen 1 april-grap .
Gisteravond trapte ik wel in. Na 20 bier
pi_67609618
quote:
Op woensdag 1 april 2009 13:09 schreef BliksemSchigt het volgende:

whehe
pi_67609674
Als het een 1 grap is van Shearer zou je niet eens weten van wie die grap nou eigenlijk is
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_67609711
quote:
Barnsley wil meer beschaving in de voetballerij. Spelers en coaches krijgen een microfoon omgehangen en die worden aangesloten op de speakers van het stadion. Volgens de club is de maatregel onderdeel van een campagne tegen onnodig vloeken.
pi_67611408
Witschge en zn gescheurde achillespees zou er ook zomaar eentje kunnen zijn.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_67612546
quote:
SBS-topman: "Champions League niet op Nederlandse tv"
01 april 2009

Algemeen directeur Eric van Stade van SBS verwacht dat de uitzendingen van de Champions League met ingang van volgend seizoen niet op een Nederlandse tv-zender te zien zijn. Dat zei hij op de internationale mediabeurs MipTV in het Franse Cannes.

"Deze voetbalbeelden kunnen van de Nederlandse markt verdwijnen en in handen komen van een buitenlandse partij", aldus Van Stade, die bij SBS Broadcasting de eindverantwoordelijkheid heeft over de commerciële tv-zenders SBS6, NET5 en Veronica.

Terwijl de verschillende tv-zenders bijtijds moeten weten of ze de uitzendrechten wel of niet krijgen, heeft rechtenhouder TEAM nog geen beslissing genomen omdat de biedingen in Nederland door deze organisatie als te laag werden beoordeeld. TEAM heeft daarom een tweede biedingronde voorgeschreven, die nog zijn beslag moet krijgen.
http://www.fcupdate.nl/ni(...)derlandse-tv_117180/
  woensdag 1 april 2009 @ 14:47:58 #65
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_67612693
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_67612929
quote:
Zoiets heb ik wel eens eerder gehoord. Maargoed, kan nog steeds een grap zjn natuurlijk.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_67614423
Ik mag toch hopen dat dit ook een 1 april grap is:

http://www.nusport.nl/200(...)an-met-vroege-tattoo
pi_67614588
Lijkt me wel, dat was drie jaar gelkeden toch al gebeurt. Gewoon onorigineel grapje.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 1 april 2009 @ 15:40:44 #70
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_67614717
quote:
Feyenoord moet nieuwe stadion delen met Sparta

Als het aan de gemeente Rotterdam ligt spelen Feyenoord en Sparta in de toekomst in één nieuw te bouwen stadion. Volgens wethouder Bolsius is dit onvermijdelijk omdat de economische recessie voor financieringsproblemen zou zorgen. Welke locatie de gemeente Rotterdam in gedachten heeft is onbekend.

De clubs zijn verontwaardigd: “Sparta is een kleine club met traditioneel een knusse sfeer, wij wensen niet in een half leeg stadion te spelen” aldus algemeen directeur Peter Bonthuis.

Financieel directeur Onno Jacobs laat namens Feyenoord weten het voorstel van de gemeente “onaanvaardbaar voor club en supporters” te vinden.

Het delen van één stadion is niet nieuw. Het bekendste voorbeeld is de voetbaltempel in Milaan dat door AC en Inter Milaan gedeeld wordt.
bron
  woensdag 1 april 2009 @ 15:53:38 #71
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_67615273
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 1 april 2009 @ 15:59:18 #72
52871 Blight
Supersized.
pi_67615478
quote:
Op woensdag 1 april 2009 13:09 schreef BliksemSchigt het volgende:

Het was net ook op BBC News Northern Ireland. Inclusief reacties van enthousiaste fans. .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_67615510
Cantona assistent van Hughes bij City is ook genoemd trouwens
pi_67618922
http://www.hsvhoek.nl/news.asp?newsid=5724

Lijkt me er ook één. Anders vanavond de site van Cercle maar eens checken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')