Dankje, 1,5 uur voor gelegen, maar was het waard!quote:Op maandag 30 maart 2009 13:36 schreef mrsjaak2 het volgende:
die tekst op de ribbenkast is egt tof, ik zit ook aan zoiets te denken
ik ben idd al aan het wachten op de zonnige temperaturenquote:Op maandag 30 maart 2009 13:43 schreef MarMar het volgende:
en het mooie weer komt er weer aan dus we kunnen binnenkort weer met de tattoos bloot naar buiten
tevens tvp
Staat er mooi strak opquote:Op maandag 30 maart 2009 13:43 schreef boban het volgende:
[..]
Dankje, 1,5 uur voor gelegen, maar was het waard!
Eerst nog maar even goed nadenken over wat ik precies wil, deze staat er nu net 3 weken op. Heb wel al een paar ideetjes.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:51 schreef MarMar het volgende:
[..]
Staat er mooi strak op![]()
Wanneer doe je de volgende?
....
Dat linksboven is een logo van de site waar het vandaan komt héquote:Op maandag 30 maart 2009 15:15 schreef -Peach het volgende:
Zou balen zijn als die geboortedatum wel klopt en de tattoo niet
Had het hieroverquote:Op maandag 30 maart 2009 17:29 schreef sezten het volgende:
[..]
Dat linksboven is een logo van de site waar het vandaan komt hé
Het gaat zeg maar om het schild met de wimpels erbij. Die wil ik over een aantal jaartjes zelf ook
quote:Op maandag 30 maart 2009 01:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Leest: 17 8 90
[..]
Heb je een jaartje gelogen in je Fokprofiel?
Oh dat was me niet duidelijkquote:
Twee chinese tekens op m'n schouder:quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:33 schreef MarMar het volgende:
[..]
Oehsucces!
Wat ga je doen en waar op je lijf?
En die staan voor?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Twee chinese tekens op m'n schouder:
[ afbeelding ]
Kung Fu.quote:
Mooi verhaal er achter!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kung Fu.
Ik laat die tattoo zetten omdat ik 2 weekjes geleden m'n zwarte band heb gehaald, na 12 jaar hard trainen. Het heeft me letterlijk bloed, zweet en tranen gekost. Ik vind het wel een mooi aandenken en stimuleert me om nog verder te gaan.
Maar het betekent nog meer voor me ... het laat me er aan herinneren dat ik alles kan bereiken wat ik wil, met genoeg motivatie en doorzettingsvermogen.
Gefeliciteerd danquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kung Fu.
Ik laat die tattoo zetten omdat ik 2 weekjes geleden m'n zwarte band heb gehaald, na 12 jaar hard trainen. Het heeft me letterlijk bloed, zweet en tranen gekost. Ik vind het wel een mooi aandenken en stimuleert me om nog verder te gaan.
Maar het betekent nog meer voor me ... het laat me er aan herinneren dat ik alles kan bereiken wat ik wil, met genoeg motivatie en doorzettingsvermogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |