quote:Op maandag 30 maart 2009 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
kom laten we met zijn allen boos worden op de idioot die jou dat idee heeft gegeven
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik je lief vind?
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik volg ado en wil ook even vertellen hoe lief je bent
wat een beetje slijmen al niet opleverdquote:
dat heeft een ouwe zieke lelijke tang soms ook nodig!quote:Op maandag 30 maart 2009 11:40 schreef Adolecens het volgende:
nou, Duimelot heeft ook weer genoeg veren in haar zieke kontje gestopt gekregen
irl of virtueel geslijm???quote:Op maandag 30 maart 2009 11:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
[..]
wat een beetje slijmen al niet opleverd
Ik zou eerst van start gaan om te laten zien hoe het moestquote:Op maandag 30 maart 2009 11:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
toen ikke het gelezen heb stond er dat jij als eerste van start zou gaan vandaar!
[..]
jonge mooie leuke lieve meisjes die op straat al versierd worden en daar geen fok! take me out voor nodig hebben.
jullie moeten je richten op de lelijke ouwe tangen zoals ik enzo
Wat een zelfbeeld.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:41 schreef Duimelot het volgende:
dat heeft een ouwe zieke lelijke tang soms ook nodig!
Hej homo!quote:Op maandag 30 maart 2009 11:40 schreef Adolecens het volgende:
ik zou je niet lelijk noemenquote:Op maandag 30 maart 2009 11:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat heeft een ouwe zieke lelijke tang soms ook nodig!
begint ie weer over konten hoor, de homoquote:Op maandag 30 maart 2009 11:40 schreef Adolecens het volgende:
Dat ontbrak er nog maar aan ja...quote:
Ja, ik doe ook anaalquote:Op maandag 30 maart 2009 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
begint ie weer over konten hoor, de homo
Daarom, zonde om de IRL tijd die je hebt te besteden aan geslijm he!quote:
jij bent wel goed in latijn, lees mn onderschrift nog maar es een xtjequote:Op maandag 30 maart 2009 11:45 schreef Howl het volgende:
[..]
Wat een zelfbeeld.![]()
De buitenkant ziet er in ieder geval nog goed uit bij jou.
nee dat doe ik hier, voorwerk, dan kan irl t echte werk beginnenquote:Op maandag 30 maart 2009 11:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daarom, zonde om de IRL tijd die je hebt te besteden aan geslijm he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betekent toch iets van 'Soms is gek doen ook fijn' ?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij bent wel goed in latijn, lees mn onderschrift nog maar es een xtje
Tuurlijk.quote:
Idd dan zijn er wel andere dingen die je kan doen.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daarom, zonde om de IRL tijd die je hebt te besteden aan geslijm he!
"Soms is ook dwaas doen aangenaam."quote:Op maandag 30 maart 2009 11:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij bent wel goed in latijn, lees mn onderschrift nog maar es een xtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |