quote:Op maandag 30 maart 2009 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
kom laten we met zijn allen boos worden op de idioot die jou dat idee heeft gegeven
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik je lief vind?
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik volg ado en wil ook even vertellen hoe lief je bent
wat een beetje slijmen al niet opleverdquote:
dat heeft een ouwe zieke lelijke tang soms ook nodig!quote:Op maandag 30 maart 2009 11:40 schreef Adolecens het volgende:
nou, Duimelot heeft ook weer genoeg veren in haar zieke kontje gestopt gekregen
irl of virtueel geslijm???quote:Op maandag 30 maart 2009 11:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
[..]
wat een beetje slijmen al niet opleverd
Ik zou eerst van start gaan om te laten zien hoe het moestquote:Op maandag 30 maart 2009 11:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
toen ikke het gelezen heb stond er dat jij als eerste van start zou gaan vandaar!
[..]
jonge mooie leuke lieve meisjes die op straat al versierd worden en daar geen fok! take me out voor nodig hebben.
jullie moeten je richten op de lelijke ouwe tangen zoals ik enzo
Wat een zelfbeeld.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:41 schreef Duimelot het volgende:
dat heeft een ouwe zieke lelijke tang soms ook nodig!
Hej homo!quote:Op maandag 30 maart 2009 11:40 schreef Adolecens het volgende:
ik zou je niet lelijk noemenquote:Op maandag 30 maart 2009 11:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat heeft een ouwe zieke lelijke tang soms ook nodig!
begint ie weer over konten hoor, de homoquote:Op maandag 30 maart 2009 11:40 schreef Adolecens het volgende:
Dat ontbrak er nog maar aan ja...quote:
Ja, ik doe ook anaalquote:Op maandag 30 maart 2009 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
begint ie weer over konten hoor, de homo
Daarom, zonde om de IRL tijd die je hebt te besteden aan geslijm he!quote:
jij bent wel goed in latijn, lees mn onderschrift nog maar es een xtjequote:Op maandag 30 maart 2009 11:45 schreef Howl het volgende:
[..]
Wat een zelfbeeld.![]()
De buitenkant ziet er in ieder geval nog goed uit bij jou.
nee dat doe ik hier, voorwerk, dan kan irl t echte werk beginnenquote:Op maandag 30 maart 2009 11:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daarom, zonde om de IRL tijd die je hebt te besteden aan geslijm he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betekent toch iets van 'Soms is gek doen ook fijn' ?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij bent wel goed in latijn, lees mn onderschrift nog maar es een xtje
Tuurlijk.quote:
Idd dan zijn er wel andere dingen die je kan doen.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daarom, zonde om de IRL tijd die je hebt te besteden aan geslijm he!
"Soms is ook dwaas doen aangenaam."quote:Op maandag 30 maart 2009 11:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij bent wel goed in latijn, lees mn onderschrift nog maar es een xtje
inderdaadquote:Op maandag 30 maart 2009 11:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Betekent toch iets van 'Soms is gek doen ook fijn' ?
Ik ben er niet zo super goed in haha
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee dat doe ik hier, voorwerk, dan kan irl t echte werk beginnen@ spoiler: Wie is Ben??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Eetsmakelijkquote:
Sure, dat zou ik nu ook zeggen. Jij doet het met ene Ben dusquote:
Doei doei!quote:Op maandag 30 maart 2009 11:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk.
[..]
Idd dan zijn er wel andere dingen die je kan doen.![]()
Ben er weg van.![]()
ik heb vroeger wel eens 'verkering' gehad met ene benquote:Op maandag 30 maart 2009 12:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sure, dat zou ik nu ook zeggen. Jij doet het met ene Ben dus![]()
Kom, leuk voor de roddels!
Ah, zo liep ik laatst op de markt en daar liep een aardig vrouwtje, die kocht een paar appels en toen kreeg ze er eentje extra van de marktkoopman! Zo maar! Helemaal voor niks!!quote:Op maandag 30 maart 2009 12:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb vroeger wel eens 'verkering' gehad met ene ben
ik werd er op een fuif aan gekoppeld
we zagen elkaar altijd bij die vriendin van ons maar t was geen brandende liefde pure koppelarij waar wij maar in meegingen
een jaar later veranderde ik van school en zat ik opeens bij hem in de klas!
is toen een van mn beste maatjes geworden
nu spreken we elkaar afentoe via hyves, hij heeft net zn eerste dochtertje gekregen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op maandag 30 maart 2009 12:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, zo liep ik laatst op de markt en daar liep een aardig vrouwtje, die kocht een paar appels en toen kreeg ze er eentje extra van de marktkoopman! Zo maar! Helemaal voor niks!!![]()
dat denk jij dat ze die voor niks kreegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat jij gemist hebt is dat ze samen met het geld voor de andere appels een briefje met haar telefoonnummer meegaf en hem aankeek met een look van:
'geef me een extra appel en we gaan neuken!'
Jij denkt ook echt maar aan één ding he...quote:Op maandag 30 maart 2009 12:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat denk jij dat ze die voor niks kreeg
wat jij gemist hebt is dat ze samen met het geld voor de andere appels een briefje met haar telefoonnummer meegaf en hem aankeek met een look van:
'geef me een extra appel en we gaan neuken!'
tuurlijk nietquote:Op maandag 30 maart 2009 12:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij denkt ook echt maar aan één ding he...![]()
Niet iedereen is alleen maar bezig met scoren!
quote:Op maandag 30 maart 2009 12:25 schreef KudFokker het volgende:
Ik wilde het eerder niet zeggen omdat het waarschijnlijk weer over zou komen als een of ander mans verhaal
Maar ik vertel het toch, omdat ik het echt bruut vind
Ik heb het gisteravond gedaan met dat meisje van die date, in de auto nog wel
quote:Op maandag 30 maart 2009 12:25 schreef KudFokker het volgende:
Ik wilde het eerder niet zeggen omdat het waarschijnlijk weer over zou komen als een of ander mans verhaal
Uuhm... "mans" ? Eerder puberaalquote:Op maandag 30 maart 2009 12:25 schreef KudFokker het volgende:
Ik was 20inuten bezig met het condoom, en na 2 minuten kwam ik al klaarquote:Op maandag 30 maart 2009 12:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Uuhm... "mans" ? Eerder puberaal
Hoe was je ontmaagding?? Kwam je niet te snel klaar?![]()
Vond je het zo vervelend dat er niemand verder op door vroeg in het vorige topic?
quote:Op maandag 30 maart 2009 12:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik was 20inuten bezig met het condoom, en na 2 minuten kwam ik al klaar
Zit jij dan te wachten op een klein KudFokkertjequote:Op maandag 30 maart 2009 12:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt een condoom gebruikt, ben trots op je
jij bent gewoon schattig...quote:Op maandag 30 maart 2009 12:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik was 20inuten bezig met het condoom, en na 2 minuten kwam ik al klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |