quote:Op maandag 30 maart 2009 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
kom laten we met zijn allen boos worden op de idioot die jou dat idee heeft gegeven
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik je lief vind?
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik volg ado en wil ook even vertellen hoe lief je bent
wat een beetje slijmen al niet opleverdquote:
dat heeft een ouwe zieke lelijke tang soms ook nodig!quote:Op maandag 30 maart 2009 11:40 schreef Adolecens het volgende:
nou, Duimelot heeft ook weer genoeg veren in haar zieke kontje gestopt gekregen
irl of virtueel geslijm???quote:Op maandag 30 maart 2009 11:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
[..]
wat een beetje slijmen al niet opleverd
Ik zou eerst van start gaan om te laten zien hoe het moestquote:Op maandag 30 maart 2009 11:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
toen ikke het gelezen heb stond er dat jij als eerste van start zou gaan vandaar!
[..]
jonge mooie leuke lieve meisjes die op straat al versierd worden en daar geen fok! take me out voor nodig hebben.
jullie moeten je richten op de lelijke ouwe tangen zoals ik enzo
Wat een zelfbeeld.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:41 schreef Duimelot het volgende:
dat heeft een ouwe zieke lelijke tang soms ook nodig!
Hej homo!quote:Op maandag 30 maart 2009 11:40 schreef Adolecens het volgende:
ik zou je niet lelijk noemenquote:Op maandag 30 maart 2009 11:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat heeft een ouwe zieke lelijke tang soms ook nodig!
begint ie weer over konten hoor, de homoquote:Op maandag 30 maart 2009 11:40 schreef Adolecens het volgende:
Dat ontbrak er nog maar aan ja...quote:
Ja, ik doe ook anaalquote:Op maandag 30 maart 2009 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
begint ie weer over konten hoor, de homo
Daarom, zonde om de IRL tijd die je hebt te besteden aan geslijm he!quote:
jij bent wel goed in latijn, lees mn onderschrift nog maar es een xtjequote:Op maandag 30 maart 2009 11:45 schreef Howl het volgende:
[..]
Wat een zelfbeeld.![]()
De buitenkant ziet er in ieder geval nog goed uit bij jou.
nee dat doe ik hier, voorwerk, dan kan irl t echte werk beginnenquote:Op maandag 30 maart 2009 11:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daarom, zonde om de IRL tijd die je hebt te besteden aan geslijm he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betekent toch iets van 'Soms is gek doen ook fijn' ?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij bent wel goed in latijn, lees mn onderschrift nog maar es een xtje
Tuurlijk.quote:
Idd dan zijn er wel andere dingen die je kan doen.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daarom, zonde om de IRL tijd die je hebt te besteden aan geslijm he!
"Soms is ook dwaas doen aangenaam."quote:Op maandag 30 maart 2009 11:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij bent wel goed in latijn, lees mn onderschrift nog maar es een xtje
inderdaadquote:Op maandag 30 maart 2009 11:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Betekent toch iets van 'Soms is gek doen ook fijn' ?
Ik ben er niet zo super goed in haha
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee dat doe ik hier, voorwerk, dan kan irl t echte werk beginnen@ spoiler: Wie is Ben??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Eetsmakelijkquote:
Sure, dat zou ik nu ook zeggen. Jij doet het met ene Ben dusquote:
Doei doei!quote:Op maandag 30 maart 2009 11:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk.
[..]
Idd dan zijn er wel andere dingen die je kan doen.![]()
Ben er weg van.![]()
ik heb vroeger wel eens 'verkering' gehad met ene benquote:Op maandag 30 maart 2009 12:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sure, dat zou ik nu ook zeggen. Jij doet het met ene Ben dus![]()
Kom, leuk voor de roddels!
Ah, zo liep ik laatst op de markt en daar liep een aardig vrouwtje, die kocht een paar appels en toen kreeg ze er eentje extra van de marktkoopman! Zo maar! Helemaal voor niks!!quote:Op maandag 30 maart 2009 12:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb vroeger wel eens 'verkering' gehad met ene ben
ik werd er op een fuif aan gekoppeld
we zagen elkaar altijd bij die vriendin van ons maar t was geen brandende liefde pure koppelarij waar wij maar in meegingen
een jaar later veranderde ik van school en zat ik opeens bij hem in de klas!
is toen een van mn beste maatjes geworden
nu spreken we elkaar afentoe via hyves, hij heeft net zn eerste dochtertje gekregen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op maandag 30 maart 2009 12:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, zo liep ik laatst op de markt en daar liep een aardig vrouwtje, die kocht een paar appels en toen kreeg ze er eentje extra van de marktkoopman! Zo maar! Helemaal voor niks!!![]()
dat denk jij dat ze die voor niks kreegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat jij gemist hebt is dat ze samen met het geld voor de andere appels een briefje met haar telefoonnummer meegaf en hem aankeek met een look van:
'geef me een extra appel en we gaan neuken!'
Jij denkt ook echt maar aan één ding he...quote:Op maandag 30 maart 2009 12:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat denk jij dat ze die voor niks kreeg
wat jij gemist hebt is dat ze samen met het geld voor de andere appels een briefje met haar telefoonnummer meegaf en hem aankeek met een look van:
'geef me een extra appel en we gaan neuken!'
tuurlijk nietquote:Op maandag 30 maart 2009 12:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij denkt ook echt maar aan één ding he...![]()
Niet iedereen is alleen maar bezig met scoren!
quote:Op maandag 30 maart 2009 12:25 schreef KudFokker het volgende:
Ik wilde het eerder niet zeggen omdat het waarschijnlijk weer over zou komen als een of ander mans verhaal
Maar ik vertel het toch, omdat ik het echt bruut vind
Ik heb het gisteravond gedaan met dat meisje van die date, in de auto nog wel
quote:Op maandag 30 maart 2009 12:25 schreef KudFokker het volgende:
Ik wilde het eerder niet zeggen omdat het waarschijnlijk weer over zou komen als een of ander mans verhaal
Uuhm... "mans" ? Eerder puberaalquote:Op maandag 30 maart 2009 12:25 schreef KudFokker het volgende:
Ik was 20inuten bezig met het condoom, en na 2 minuten kwam ik al klaarquote:Op maandag 30 maart 2009 12:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Uuhm... "mans" ? Eerder puberaal
Hoe was je ontmaagding?? Kwam je niet te snel klaar?![]()
Vond je het zo vervelend dat er niemand verder op door vroeg in het vorige topic?
quote:Op maandag 30 maart 2009 12:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik was 20inuten bezig met het condoom, en na 2 minuten kwam ik al klaar
Zit jij dan te wachten op een klein KudFokkertjequote:Op maandag 30 maart 2009 12:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt een condoom gebruikt, ben trots op je
jij bent gewoon schattig...quote:Op maandag 30 maart 2009 12:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 maart 2009 12:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zit jij dan te wachten op een klein KudFokkertje?
kf is ontmaagd!quote:Op maandag 30 maart 2009 12:34 schreef Kuwaro het volgende:
Zo ben ik weer![]()
![]()
En nog wat interessants gebeurd?
Ik was sarcastischquote:Op maandag 30 maart 2009 12:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
jij bent gewoon schattig...![]()
Er komt een tijd dat je het langer volhoud en de dames niet meer teleurgesteld raken van je![]()
volgende keer eerst ff afrukken van te voren, of aan je oma denken
Jij bent toch niet de enigste met een baarmoederquote:Op maandag 30 maart 2009 12:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wil je dit even beter formuleren
nu zouden mensen de indruk kunnen krijgen dat ik bij je in die auto zat.....
heb je het lang volgehouden?quote:Op maandag 30 maart 2009 12:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
enige!quote:Op maandag 30 maart 2009 12:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jij bent toch niet de enigste met een baarmoeder?
oh was je dat?quote:
Ik had eerste enige getyped, twijfeld, en maakte er toen nog enigste vanquote:
moet ik dit nog echt gaan uitleggen waarom anderen dit zouden kunnen denken!?!?quote:Op maandag 30 maart 2009 12:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jij bent toch niet de enigste met een baarmoeder?
hint voor de volgende keer: je kan niet alleener zijn dan een anderquote:Op maandag 30 maart 2009 12:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik had eerste enige getyped, twijfeld, en maakte er toen nog enigste van
quote:Op maandag 30 maart 2009 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
heb je het lang volgehouden?
ja hoor, 22 minuten in totaal
lunch was weer goed! (altijd hierquote:
Hoezo is de lunch daar altijd goedquote:Op maandag 30 maart 2009 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
lunch was weer goed! (altijd hier)
En dan hoef ik nog maar 3 uurtjes!
en nu ga ik eens doen wat ik anderen steeds zie doen
ik wil naar bed
ah 3 uurtjes moet je gaan lukken!quote:Op maandag 30 maart 2009 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
ik wil naar bed
Dat moet ik ook maar heb geen zin vandaag... heb beetje moeite met opstarten vandaagquote:Op maandag 30 maart 2009 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
ik wil naar bed
Jep, en ze hebben zga allesquote:Op maandag 30 maart 2009 12:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoezo is de lunch daar altijd goed?
Een kantine ofzo ?
dan ga je men lekker pm-enquote:Op maandag 30 maart 2009 12:49 schreef Duimelot het volgende:
hier zou je alleen maar continue op F5 zitten te drukken zonder leuk resulaat
ik ben ook goed moe!quote:Op maandag 30 maart 2009 12:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat moet ik ook maar heb geen zin vandaag... heb beetje moeite met opstarten vandaag
Jaa ik heb ook wel ergens zin in maar ja..... denk nie dat ik dat hier ga krijgen hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben ook goed moe!
maar heb altijd zin
zoiets bedoelde je?quote:Op maandag 30 maart 2009 12:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa ik heb ook zin in m`n collega maar ja..... denk nie dat ik dat hier ga krijgen hoor
Als mijn bed net zo ligt als vannacht, dan liever nietquote:Op maandag 30 maart 2009 12:56 schreef Belsezar het volgende:
Zo te zien wil iedereen weer onder hun dekentje kruipen
Ik ook trouwens
Ik kom er net uit!quote:Op maandag 30 maart 2009 12:56 schreef Belsezar het volgende:
Zo te zien wil iedereen weer onder hun dekentje kruipen
Ik ook trouwens
Kutquote:
Wat is een ONSje ?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:05 schreef Murmeli het volgende:
Hey tally, hoe gaat ie?
en hoi de rest... het is weer lekker ranzig hier op de vroege maandagmiddag
KF wel jammer dat het met take me out niet zo opschiet.maar idd wel logisch, meestal zijn de jongere jongetjes zoekende en de vrouwen juist als we wat ouder zijn (28+ ofzo)
maargoed voor een ONSje niet zo erg natuurlijk
nee dat is een one night stand schatjequote:Op maandag 30 maart 2009 13:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat is een ONSje ?
Bedoel je ONZ van onzin?
One Night stand.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat is een ONSje ?
Bedoel je ONZ van onzin?
En ja. Uithuilen en weer opnieuw beginnen he.quote:
Dat wat je gisteren had. Een One Night Stand..quote:Op maandag 30 maart 2009 13:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat is een ONSje ?
Bedoel je ONZ van onzin?
waar heb je zin in dan>?quote:Op maandag 30 maart 2009 12:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa ik heb ook wel ergens zin in maar ja..... denk nie dat ik dat hier ga krijgen hoor
ik heb wel zin om heel veel geld te krijgen, ervan op reis te gaan en mijn huis af te laten klussen en te laten inrichtenquote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb wel zin om heel veel geld te krijgen, ervan op reis te gaan en mijn huis af te laten klussen en te laten inrichtendat lijkt me nou eens ideaal!
(ja ik weet het, de vraag was niet voor mij bedoeld...)
haha nou nie speciaal me collega hoorquote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
ik doe het inrichten liever zelf, als ik dan toch genoeg geld heb
Ik zie haar nog wel hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 13:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat wat je gisteren had. Een One Night Stand..
wat moet er nog meer van je lijstje af?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zie haar nog wel hoor
Maar dat is ook iets wat ik nog een keer moet doen, een ONS...
Ook nog nooit gedaan...
Maar dat betekent nog niets..quote:Op maandag 30 maart 2009 13:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zie haar nog wel hoor
Ook nog nooit gedaan...
Als sex in de auto er sinds gisteren af is, dan kun je beter vragen; wat niet?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
wat moet er nog meer van je lijstje af?
haar gewoon niet meer doen en je hebt je ONS gehad!quote:Op maandag 30 maart 2009 13:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zie haar nog wel hoor
Ook nog nooit gedaan...
we hebben nu dus, 2 minuten ontmaagding in een auto!quote:Op maandag 30 maart 2009 13:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als sex in de auto er sinds gisteren af is, dan kun je beter vragen; wat niet?
Nee, dit was gewoon een leuke datequote:Op maandag 30 maart 2009 13:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
haar gewoon niet meer doen en je hebt je ONS gehad!
Je weet het niet, of je wilt het niet vertellen?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:23 schreef Rauw. het volgende:
ik voel me nog steeds fcked, vraag me niet waarom
3 minuten ontmaagding in autoquote:Op maandag 30 maart 2009 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
we hebben nu dus, 2 minuten ontmaagding in een auto!
dan zou er bij mij nog een hele lijst over zijn hoor
Ik weet niet waarom ik me fucked voel.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je weet het niet, of je wilt het niet vertellen?
je kan toch maar 1 x ontmaagd worden?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:27 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
3 minuten ontmaagding in auto
4 minuten ontmaagding in auto
5 minuten ontmaagding in auto
enz... ?![]()
Is er ook, maar doelde er dus op dat sex in de auto niet zo bijzonder isquote:Op maandag 30 maart 2009 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Het gaat om het aantal minutenquote:Op maandag 30 maart 2009 13:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
je kan toch maar 1 x ontmaagd worden?
En ik heb iemand een hand geschud zondag, dat was bijzonder joh!quote:Op maandag 30 maart 2009 13:28 schreef KudFokker het volgende:
Zaterdag in de HMH moesten 2 meisjes 'giegelen' om mijn (lichte) Amsterdams accent, terwijl ze zelf vol Limburgs praate
Waarom dacht ik zo ongeveer hetzelfdequote:Op maandag 30 maart 2009 13:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En ik heb iemand een hand geschud zondag, dat was bijzonder joh!
hmm dan is het wel een heeeeeeel lang lijsje danquote:
Gaan we samen weer terug?quote:
Lijkt me heerlijk!quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
je kan toch maar 1 x ontmaagd worden?
vind ik wel.. zeker voor een zondagquote:Op maandag 30 maart 2009 13:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En ik heb iemand een hand geschud zondag, dat was bijzonder joh!
Ja dat vind ik zelf ook beter...quote:Op maandag 30 maart 2009 13:31 schreef Rauw. het volgende:
Sex in de auto is sowieso overrated.
Beter sex je gewoon in huis
Die zal iedereen met een auto wel kunnen afvinken jaquote:Op maandag 30 maart 2009 13:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is er ook, maar doelde er dus op dat sex in de auto niet zo bijzonder is
hij kent die lijst nietquote:Op maandag 30 maart 2009 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sex in de auto gehad. Wel een keer half er inquote:Op maandag 30 maart 2009 13:31 schreef Rauw. het volgende:
Sex in de auto is sowieso overrated.
Beter sex je gewoon in huis
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja dat vind ik zelf ook beter...
Maar vond het wel grappig om eens te proberen
Maar wie van de vrouwen heeft het ook wel eens in een auto gedaan ?
En hoe zit dat bij de heren ?
Want ik denk zelf dat mannen er minder problemen mee hebben dan vrouwen...
Hoezo ben ik hélemaal onder de indruk ?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hij kent die lijst niet
voor hem gebeurde dit al onverwachts en is hier geheel van onder de indruk, dat er nog andere mogelijkheden zijn dat komt niet in hem op!
ja of erop is ook altijd wel lachenquote:Op maandag 30 maart 2009 13:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sex in de auto gehad. Wel een keer half er in![]()
Ik heb het alleen van jou en Nouk gehoord...quote:Op maandag 30 maart 2009 13:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb je de reacties wel gelezen
bijna elke vrouw hier gaf al aan dat het niets voorstelde (en het wel meegemaakt hebben)
heb je nu werkelijk nog zo'n overduidelijk man/ vrouw oordeel!?!?
alles al afgevinktquote:Op maandag 30 maart 2009 13:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat staat er nog allemaal op jullie sex-to-do lijstje ?
Ik heb nog geen enkele dame gehad die wel over de motorkap heen wou....quote:Op maandag 30 maart 2009 13:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja of erop is ook altijd wel lachen![]()
enne wel eerst de motor laten afkoelen als je een eindje op weg was..... anders doet het beetje auw auw![]()
elke vrouw heeft dat gedaan!quote:Op maandag 30 maart 2009 13:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb het alleen van jou en Nouk gehoord...
wrm niet??quote:Op maandag 30 maart 2009 13:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele dame gehad die wel over de motorkap heen wou....
Hoe snel kan je in bed liggen? Ik schat met een halfuurtje voor mezelf, dat moet te halen zijnquote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
elke vrouw heeft dat gedaan!
en niet alleen savonds in het donker op een afgelegen parkeerterrein!
vrouwen zijn gek
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele dame gehad die wel over de motorkap heen wou....
Je vond het écht bruutquote:Op maandag 30 maart 2009 13:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoezo ben ik hélemaal onder de indruk ?
Ik zei alleen dat ik het wel spannend vond
ja in de auto vind ik ook niks, veelste krap johquote:Op maandag 30 maart 2009 13:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb nog nooit seks gehad in een auto, en het staat ook niet echt op mijn to-do lijstje
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
elke vrouw heeft dat gedaan!
en niet alleen savonds in het donker op een afgelegen parkeerterrein!
vrouwen zijn gek
Nja weer eens verkeerd verwoord danquote:
ik dacht altijd dat vrouwen een beetje braaf waren, en dat wij mannen ze weleens gekke dingen lieten doen.quote:
Daar gáán we weer..........quote:Op maandag 30 maart 2009 13:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja weer eens verkeerd verwoord dan
1x was het te koud (had ze ook groot gelijk aan trouwensquote:
Kwam jij ff van een koude kermis thuisquote:Op maandag 30 maart 2009 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat vrouwen een beetje braaf waren, en dat wij mannen ze weleens gekke dingen lieten doen.
dat was vroeger
niet alle vrouwen natuurlijkquote:Op maandag 30 maart 2009 13:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ook al klopt t stiekem dan nog hoef je dat niet te zeggen
Nope, had hem voor we weg gingen nog gewassenquote:Op maandag 30 maart 2009 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
en dan later beseffen dat je motorkap vol zat met dode beestjes e.d.
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kwam jij ff van een koudebloedhete kermis thuis
jij was vroeger dus een kudfokkerquote:Op maandag 30 maart 2009 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat vrouwen een beetje braaf waren, en dat wij mannen ze weleens gekke dingen lieten doen.
dat was vroeger
NOOITquote:Op maandag 30 maart 2009 13:45 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Beste plaats is in de badkamer met ligbad.
quote:
True truequote:Op maandag 30 maart 2009 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
dat was vroeger
jij welquote:Op maandag 30 maart 2009 13:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nope, had hem voor we weg gingen nog gewassen
Ach het is leuk voor keertje maar veel te weinig ruimte, of je moet een groot ligbad hebben. Die in de huisjes van center parcs is niks in iedergevalquote:Op maandag 30 maart 2009 13:45 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
NOOIT![]()
geef mij maar een bed! klinkt saai, maar alle ruimte voor... ja euh.. alles
Dat is ook zo'n geklooi heh...quote:Op maandag 30 maart 2009 13:45 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
nah echt niet, in t water gaat toch minder fijn en je gooit elkaar minder makkelijk in een ander standje of de een verzuipt de ander bijna enzo. De kans op uitglijden en je hoofd tegen de kraan stoten maakt ook dat je voorzichtiger bent, nope absoluut niet de beste plaats!quote:Op maandag 30 maart 2009 13:45 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Dat heb ik dan weer niet gedaan maar vind ik ook niet nodigquote:Op maandag 30 maart 2009 13:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja of erop is ook altijd wel lachen![]()
enne wel eerst de motor laten afkoelen als je een eindje op weg was..... anders doet het beetje auw auw![]()
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
alles al afgevinkt
ik heb nu sex-to-do-with.... lijstjes
Een minuutquote:Op maandag 30 maart 2009 13:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe snel kan je in bed liggen? Ik schat met een halfuurtje voor mezelf, dat moet te halen zijn
I'm with herquote:Op maandag 30 maart 2009 13:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah echt niet, in t water gaat toch minder fijn en je gooit elkaar minder makkelijk in een ander standje of de een verzuipt de ander bijna enzo. De kans op uitglijden en je hoofd tegen de kraan stoten maakt ook dat je voorzichtiger bent, nope absoluut niet de beste plaats!
Dat geklooi is best leukquote:
Oh, jullie kennen ander ligbaden dan ik in heb meegemaakt.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah echt niet, in t water gaat toch minder fijn en je gooit elkaar minder makkelijk in een ander standje of de een verzuipt de ander bijna enzo. De kans op uitglijden en je hoofd tegen de kraan stoten maakt ook dat je voorzichtiger bent, nope absoluut niet de beste plaats!
Niet gevraagd later!quote:
Dat heeft een grasveld ookquote:Op maandag 30 maart 2009 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
NOOIT![]()
geef mij maar een bed! klinkt saai, maar alle ruimte voor... ja euh.. alles
Ik ben ook een waterrat, maar als je een paar keer goed hard op je bek gaat als je het probeert, dan leer je het wel afquote:Op maandag 30 maart 2009 13:51 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oh, jullie kennen ander ligbaden dan ik in heb meegemaakt.![]()
(bubbeltjes enzo altijd plezier)
((nu ben ik dan van vroeger uit een waterrat))
Mijn fijnste was in de zomer, haar ouders waren al naar bed en ik en mn vriendinnetje zaten in een schommelbank lekker te knuffelen en te friemelen.... Mooie heldere nachtquote:Op maandag 30 maart 2009 13:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat geklooi is best leukMijn leukste en geilste (bijna allemaal) zijn die in de badkamer
Haha inderdaad. Zomersquote:Op maandag 30 maart 2009 13:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat heeft een grasveld ookstukken spannender
Ohhh, dus als ik er ben ben jij al helemaal omgekleed en is het bed al een beetje opgewarmdquote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
Niet gevraagd later!
weet allen dat ik 's ochtends naar mijn auto liep.. de afdruk en de beestjes zag en toen ging ik zo van![]()
ach
heerlijk, daar heb je die autocorrectie weerquote:Op maandag 30 maart 2009 13:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wanneer gaan wij es picknicken![]()
Jaaaa, buitensexquote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:56 schreef Rauw. het volgende:
Die had een stoffige BMW 320 oldie in de garage staan.
NPquote:Op maandag 30 maart 2009 13:56 schreef KudFokker het volgende:
Hmm grasveld
* Opschrijven op zijn things-to-do list en Bel bedanken doet *
Briljant hequote:Op maandag 30 maart 2009 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
heerlijk, daar heb je die autocorrectie weer
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Zodra het echt lekker weer is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wanneer gaan wij es picknicken
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
uhu zekers vroegerquote:Op maandag 30 maart 2009 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
dat was vroeger
Mijn fijnste was op huwelijksreis.. Als iemand het gefilmd had kon je het zo uitgeven als een pornofilm..quote:Op maandag 30 maart 2009 13:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Mijn fijnste was in de zomer, haar ouders waren al naar bed en ik en mn vriendinnetje zaten in een schommelbank lekker te knuffelen en te friemelen.... Mooie heldere nacht... Ruim anderhalf uur door het gras liggen te rollebollen
Omgekleed? Uitgekleed!quote:Op maandag 30 maart 2009 13:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ohhh, dus als ik er ben ben jij al helemaal omgekleed en is het bed al een beetje opgewarmd![]()
Tot zo!
haha ja hallooo ik probeer hier ook nog een beetje te werken hequote:Op maandag 30 maart 2009 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
hey spuit 11
ja die illusie is al een tijdje gevlogen
dan ben je niet de enigequote:Op maandag 30 maart 2009 14:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ja hallooo ik probeer hier ook nog een beetje te werken he![]()
Dan ga ik zeker haast maken!quote:
nou het lukt jou net zo goed geloof ik hequote:
ik was al vanaf half 8 hard aan het werkquote:Op maandag 30 maart 2009 14:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou het lukt jou net zo goed geloof ik he
haha
Jaa hallo ik ben ook al vanaf 9 uur heel hard aanwezig hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
ik was al vanaf half 8 hard aan het werk
Hard ahumquote:Op maandag 30 maart 2009 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
ik was al vanaf half 8 hard aan het werk
You lazy bastard!quote:
echt hoorquote:
ikkee wil ook uitslapen!! maar altijd als ik kan uitslapen ben ik vroeg wakker...quote:
Klinkt eerder "aanwezig" dan hard gewerkt hoor meneertjequote:Op maandag 30 maart 2009 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
echt hoor![]()
ben meestal pas rond 9 ofzo online....
nou dan heb ik toch al een hele tijd hard gewerkt
dat is wel 1 nadeel van ouder worden, dan gaan ze je meneer noemenquote:Op maandag 30 maart 2009 14:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Klinkt eerder "aanwezig" dan hard gewerkt hoor meneertje
Ohw jaaaa moet jou nog een jochie noemen hequote:Op maandag 30 maart 2009 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
dat is wel 1 nadeel van ouder worden, dan gaan ze je meneer noemen
1981, broekiequote:Op maandag 30 maart 2009 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
dat is wel 1 nadeel van ouder worden, dan gaan ze je meneer noemen
hebbie teveel met dequote:
Denk het... Al moet ik bukken of iets oppakken ofzoquote:Op maandag 30 maart 2009 14:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hebbie teveel met degehad Sedan
![]()
quote:Op maandag 30 maart 2009 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
vergeleken bij sommige fossielen hier wel ja
quote:Op maandag 30 maart 2009 14:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hebbie teveel met degehad Sedan
![]()
Watch it boy, show some respect!quote:Op maandag 30 maart 2009 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
vergeleken bij sommige fossielen hier wel ja
Ik zal donderdag eens kijken wat voor fossiel jij bentquote:
Waar hangt die camera?quote:
quote:
Mij is eens vertelt, als mensen zich aangesproken voelen door dat soort opmerkingen, dan is het einde in zichtquote:
halve woordenquote:
Haha, I knowquote:Op maandag 30 maart 2009 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
halve woorden
Je bent thuis.
Je bent rot
Vandaag is bed je vriend niet.
Er hoort een dekentje bij.
Je bent online.
1+1=2![]()
You are treading on very thin ice. Very, very thin indeed.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
[..]
Mij is eens vertelt, als mensen zich aangesproken voelen door dat soort opmerkingen, dan is het einde in zicht
als je zo doet mag je niet meer mee hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 14:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zal donderdag eens kijken wat voor fossiel jij bent
het einde van ons leven?quote:Op maandag 30 maart 2009 14:40 schreef rival het volgende:
Mij is eens vertelt, als mensen zich aangesproken voelen door dat soort opmerkingen, dan is het einde in zicht
Ik bedoelde dus om daarna te kunnen zeggen wat een ongelovelijk lekker wijf je bentquote:Op maandag 30 maart 2009 14:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als je zo doet mag je niet meer mee hoor
ik neem kwaak wel mee die is veul ouderder
Goed zo... luisteren jijquote:
Je zit toch geen ruzie te zoeken met Rotterdammers hequote:Op maandag 30 maart 2009 14:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus om daarna te kunnen zeggen wat een ongelovelijk lekker wijf je bent
Ik?!?!quote:Op maandag 30 maart 2009 14:48 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Je zit toch geen ruzie te zoeken met Rotterdammers he
I laugh at the face of dangerquote:Op maandag 30 maart 2009 14:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
You are treading on very thin ice. Very, very thin indeed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou niet durven, agressieve Rotterdammersquote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
I laugh at the face of danger
Look who's talkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Hoeveelste jaar?quote:Op maandag 30 maart 2009 14:54 schreef Duimelot het volgende:
wat voel ik me heerlijk jong met mijn 28
Oh nee dan is het goed. Was gewoon even een vraagje. Anders kunnen we flink aggressief worden ja. En dan helpt het helemaal niet dat je in de omgeving van 020 woontquote:Op maandag 30 maart 2009 14:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, agressieve Rotterdammers
quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 14:51 schreef KudFokker het volgende:
Dat nieuwe liedje van The Killers - Spaceman is relaxed
mensen uit 010 zouden echt relaxed zijn als ze niet zo 020 jaloers waren, dat kloptquote:Op maandag 30 maart 2009 14:56 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oh nee dan is het goed. Was gewoon even een vraagje. Anders kunnen we flink aggressief worden ja. En dan helpt het helemaal niet dat je in de omgeving van 020 woont
Dat dacht ik al!quote:Op maandag 30 maart 2009 14:56 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oh nee dan is het goed. Was gewoon even een vraagje. Anders kunnen we flink aggressief worden ja. En dan helpt het helemaal niet dat je in de omgeving van 020 woont
M'n halve familie woont daar..quote:
leuke mensen vast en zekerquote:
Heel Nederland kakt op 020 en dan zouden de Rotterdammers jaloers zijn. Zelfs wij als kakkerlakken moeten daar niks van hebbenquote:Op maandag 30 maart 2009 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
mensen uit 010 zouden echt relaxed zijn als ze niet zo 020 jaloers waren, dat klopt
Ze zijn best leuk, maar ik zie ze nooit en ik kan niet zeggen dat ik daar veel behoefte aan hebquote:Op maandag 30 maart 2009 14:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
leuke mensen vast en zeker
als je op bezoek gaat kom je ook maar ffies hier aanwaaien
(of ga je nu zeggen dat je er geen contact mee hebt omdat t sukkels zijn)
Laten we anders even allemaal de netnummers gaan noemen! Ik heb geen huistelefoonquote:
Gelukkig denkt de rest van de wereld als eerste aan "020" als je Nederland noemtquote:Op maandag 30 maart 2009 14:59 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Heel Nederland kakt op 020 en dan zouden de Rotterdammers jaloers zijn. Zelfs wij als kakkerlakken moeten daar niks van hebben
06!quote:Op maandag 30 maart 2009 15:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Laten we anders even allemaal de netnummers gaan noemen! Ik heb geen huistelefoon
quote:Op maandag 30 maart 2009 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
I laugh at the face of danger
You insolent little man, you dare say that to me? I will have your soul burn in Hell for all eternity! Your mind will experience pain beyond your wildest imaginations! Your body will be ripped to shreds en will be fed upon by a hundreds of hungry wolves! When i am done with you, you will regret those words!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Of je er trots op moet zijn, waar ze dan aan denken is een volgende. Maargoedquote:Op maandag 30 maart 2009 15:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gelukkig denkt de rest van de wereld als eerste aan "020" als je Nederland noemt
Hypocriet!quote:Op maandag 30 maart 2009 15:08 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Of je er trots op moet zijn, waar ze dan aan denken is een volgende. Maargoed![]()
gister was het leuk in 020![]()
oeh spannend werd er spontaan nat vanquote:Op maandag 30 maart 2009 15:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
You insolent little man, you dare say that to me? I will have your soul burn in Hell for all eternity! Your mind will experience pain beyond your wildest imaginations! Your body will be ripped to shreds en will be fed upon by a hundreds of hungry wolves! When i am done with you, you will regret those words!
of nietquote:Op maandag 30 maart 2009 15:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gelukkig denkt de rest van de wereld als eerste aan "020" als je Nederland noemt
quote:Op maandag 30 maart 2009 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
of niet
where you from my friend?![]()
holland!![]()
what ireland?![]()
the netherlands![]()
what in your pants?![]()
amsterdam?![]()
HEY GUYS GET OVER HERE, THIS DUDE IS FROM AMSTERDAM
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 maart 2009 15:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
You insolent little man, you dare say that to me? I will have your soul burn in Hell for all eternity! Your mind will experience pain beyond your wildest imaginations! Your body will be ripped to shreds en will be fed upon by a hundreds of hungry wolves! When i am done with you, you will regret those words!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
que? no hablo inglés![]()
![]()
Pas maar op, zo krijg je het hele verhaal in het Spaansquote:
dan is het goedquote:Op maandag 30 maart 2009 14:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus om daarna te kunnen zeggen wat een ongelovelijk lekker wijf je bent
Portugees denk ik...quote:Op maandag 30 maart 2009 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Pas maar op, zo krijg je het hele verhaal in het Spaans
Portugees tochquote:Op maandag 30 maart 2009 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik dacht alleen dat een satanist of seriemoordenaar dat zou woorden van die woorden. Heb je ons iets te vertellen Duim?quote:Op maandag 30 maart 2009 15:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oeh spannend werd er spontaan nat van
ga door talk dirty baby
quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik spreek 5 talenquote:Op maandag 30 maart 2009 15:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Portugees denk ik...
Dat spreken ze in Brazilië iig.
ja jezus zeg, voor dit stukje moest ik al naar babelfishquote:Op maandag 30 maart 2009 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
0900 tochquote:Op maandag 30 maart 2009 15:22 schreef Murmeli het volgende:
mijn netnummer...haha dat was al wel bekend dacht ik zo
Ik 3, Duits, engels en nederlandsquote:Op maandag 30 maart 2009 15:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik spreek 5 talenWaaronder portugees en spaans.
Talenquote:Op maandag 30 maart 2009 15:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik spreek 5 talenWaaronder portugees en spaans.
Ik vond het ook behoorlijk sadomasogistisch klinkenquote:Op maandag 30 maart 2009 15:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht alleen dat een satanist of seriemoordenaar dat zou woorden van die woorden. Heb je ons iets te vertellen Duim?
Het lichaam van Rivalquote:Op maandag 30 maart 2009 15:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vond het ook behoorlijk sadomasogistisch klinken
En je lichaam laten op eten door 100 hongerige wolven, dan krijgt iedereen wolf zo'n super klein hapje
Vast wel, anders hadden loempia's niet bestaan toch?quote:Op maandag 30 maart 2009 15:27 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga vanavond proberen om zelf loempia's te maken
heeft iemand dat wel eens geprobeerd ?
ik begon nat te worden bij die meer pijn dan in je wildste dromenquote:Op maandag 30 maart 2009 15:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht alleen dat een satanist of seriemoordenaar dat zou woorden van die woorden. Heb je ons iets te vertellen Duim?
Dankje voor een glimlach hehe. Zo droog gewoonquote:Op maandag 30 maart 2009 15:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Vast wel, anders hadden loempia's niet bestaan toch?
Einsteinquote:Op maandag 30 maart 2009 15:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Oequote:Op maandag 30 maart 2009 15:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik begon nat te worden bij die meer pijn dan in je wildste dromen
en toen die wolven kwamen voelde ik een natte klodder langs mn benen afdruipen
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
ik zei toch al sorryquote:Op maandag 30 maart 2009 15:26 schreef Belsezar het volgende:
Hij was even brutaal en ik moest even mijn macht laten gelden
Je hebt je terrein afgebakend en er overheen gezeken?quote:Op maandag 30 maart 2009 15:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij was even brutaal en ik moest even mijn macht laten gelden
quote:Op maandag 30 maart 2009 15:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oe![]()
wil je mij eronder gaan zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 30 maart 2009 15:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Einstein
Ik vraag het aan jullie, toch niet aan de originele Asiaten die het verzonnen hebben...
oke jij krijgt van mij dequote:Op maandag 30 maart 2009 15:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 maart 2009 15:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dankje voor een glimlach hehe. Zo droog gewoon
Thnx, ik vond hem zelf ook wel scherpquote:
Dat is waar, je ziel is veilig.quote:
als ze gelukt zijn kom je er dan een paar bij me brengen vanavond? lijkt me wel lekkerquote:Op maandag 30 maart 2009 15:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Einstein
Ik vraag het aan jullie, toch niet aan de originele Asiaten die het verzonnen hebben...
Dan krijgen we een stoomdouche natuurlijkquote:
Daar heb ik toch die wolven voorquote:Op maandag 30 maart 2009 15:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Je hebt je terrein afgebakend en er overheen gezeken?
Ik ga me best doenquote:Op maandag 30 maart 2009 15:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als ze gelukt zijn kom je er dan een paar bij me brengen vanavond? lijkt me wel lekker
die loempia's he
Ja goede Adoquote:
Weet ik veel wat jij met die wolven doetquote:
Timing is everythingquote:Op maandag 30 maart 2009 15:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja goede Ado
Just in the nick of time
die reacties eronder, was er geen eikel in de buurt?quote:Op maandag 30 maart 2009 15:52 schreef KudFokker het volgende:
Maar Murm, het weekend Ardenne was dus niet zo geslaagd?
http://www.spitsnieuws.nl(...)_klem_in_vagina.html
Grrrr, ik kan nog niet naar huis, omdat de andere systeem beheerder al naar huis isquote:Op maandag 30 maart 2009 15:56 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga lekker al mijn trein halen
Succes nog even allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |