Jij bent snelquote:
Hoezo? Is er dan iets mis met de TT?quote:Op maandag 30 maart 2009 10:44 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Jij bent snel![]()
ff kijken of deze TT ook aangepast gaat worden
Tot nu toe zijn alle topics hier nog aangepastquote:
quote:
Welnee, alleen die van AQuila.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:45 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn alle topics hier nog aangepast
Ja, inderdaad. Ik denk dat ik de OP maar even in deze OP plak.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]cider ook!
Maar ik moet wel zeggen, ondanks dat mn topic bal na 1 post dicht was, het was wel een tip-top topic!!
nietquote:Dit zijn enkel de mensen die zich de afgelopen drie topics meer dan 1 keer hebben laten zien. Langer terugzoeken voor de icon's was teveel moeite. SB en anderen, jullie mogen er het volgende topic dus ook gewoon bij!
Waar zie jij dat staan danquote:Op maandag 30 maart 2009 11:07 schreef SummerBreeze het volgende:
OP klopt nog steeds niet. En dan met name
[..]
niet
Of ik ben het vergeten te kopieeren of hij is net verwijderdquote:
Nee, is niet de nieuwe OP. Alleen dit topic hebben we speciaal een thema-OP.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Of ik ben het vergeten te kopieeren of hij is net verwijderd
maar die nieuwe ziet er niet uit sorry. Maar als dat de OP word blijf ik weg
Dat had ik een paar topics terug ook al gedaan! I should get credit for thatquote:Op maandag 30 maart 2009 11:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, is niet de nieuwe OP. Alleen dit topic hebben we speciaal een thema-OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |