Hallo, ik ben Reus, Sinds vorige week woon ik bij al deze nieuwe ratten

![]()
Ze zijn best wel groot...En met zoveel... Als ik het een beetje eng vind, ga ik achter het toilet zitten.
![]()
Dit is ome Peppie, hij heeft een broer, ome Kokkie. Met hun kan ik lekker spelen. Nu even niet, ome Peppie is net wakker.
![]()
Oom Hiawata laat het zich smaken
![]()
En oom Hennep. Hij is heel zacht om tegen aan te liggen... Hij is de oudste in de kooi, maar niemand weet hoe oud hij eigenlijk is...
![]()
Al die grote meneren zitten zo te graaien in dat bord!! Geen manieren zeg, neem een voorbeeld aan mij...
![]()
Oom Kokkie eet gewoon zonder zn handen..
![]()
Kijk, nog twee broers. ze hebben wel rare namen vind ik, Hoff en Fonz.
![]()
Dit is oom Tjibbe, hij is n beetje vreemd. Gister was ik aan het rondrennen in de kooi, en botste perongeluk op hem. Hij werd heel boos en begon meteen te gillen. Alle anderen kwamen even kijken wat er aan de hand was. Hoff en Fonz vonden hem een aansteller, en hebben hem gekrabt...dat vind ik wel zielig voor oom Tjibbe...
![]()
Oh en oom Q. Daar kan je niet echt omheen. Hij is zo groot....Maar wel heel lief, hij heeft de hele nacht naast me gelegen toen ik sliep. Lekker warm zo n grote zachte meneer naast je...
![]()
Deze oom vind ik niet zo lief... Hij heeft me gister heel hard gebeten. Ik moest er van gillen... Gelukkig kwam oom Q hem meteen een klap op zn kop geven...
![]()
Oom Cuba is echt de leukste oom die ik heb, hij moet heel vaak lachen, en gek doen. Daar moet ik ook van lachen, en dan gaan we samen rondjes springen door de kooi! Hier is hij de vloer aan het stofzuigen.
![]()
Zie je? Dat bedoel ik. Gaat ie raar staan doen met zn handen...Dat is toch grappig..
![]()
Nou, ik ga nog even een klontje rijst eten...Straks hebben al die groterikken het opgegeten...
Doeiii...