"Ik wil uitslapen."quote:Op maandag 13 april 2009 00:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Die jongen is er anders leuk mee weggekomen..
Ik ben voor die guy he. Hij is gedumpt... lucky bastard.quote:Op maandag 13 april 2009 00:56 schreef OldJeller het volgende:
[..]
"Ik wil uitslapen."
"oké, dan maak ik het uit"
Ik mis het leuke gedeelte, Stahli.
Er is een geschiedenis tussen jou en pussy dat het platonische overstijgt?quote:Op maandag 13 april 2009 01:00 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ben voor die guy he. Hij is gedumpt... lucky bastard.
...jij hebt teveel sex and the city gekeken.quote:Op maandag 13 april 2009 00:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg! Moraal van dit verhaal: als je je toyboy nog moet opvoeden: niet doen en breng hem terug naar z'n moeder.
Droom maar lekker, ouwe.quote:Op maandag 13 april 2009 01:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Er is een geschiedenis tussen jou en pussy dat het platonische overstijgt?
quote:Op maandag 30 maart 2009 01:21 schreef Espabilado het volgende:
Alsof die luie vetpens niet zelf z'n bed uit kan rollen
Maar goed:
[ afbeelding ]
dat heeft nog wel lang geduurd danquote:Op maandag 13 april 2009 00:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg! Moraal van dit verhaal: als je je toyboy nog moet opvoeden: niet doen en breng hem terug naar z'n moeder.
Yep , maar we gaan het er niet erg hard inwrijven hoor dat we uiteindelijk allemaal gelijk hadden ...... liefde maakt nu eenmaal blind weten we allemaal uit ervaring.quote:
He, verdorie, heb er alleen een voor lijn-streepjescodes.quote:Op maandag 13 april 2009 02:48 schreef luciano het volgende:
FUK FOK EN DE REST ........... ik wil ook wel eens NIET mezelf zijn .........
[ afbeelding ]
Moet je wel ff een barcodescanner hebben @ Pussy
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |