Heb ik ook es gehad. mailtje naar paypal met bevestiging dat ik inderdaad gestorneerd hebt, maar vanwege een geschil met de eindverkoper. Dat was inmiddels alweer opgelost, en paypal heeft toen mn banktoegang weer aangezet. een paar dagen later schrevenze het bedrag weer automagisch af...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:27 schreef Dionysiou het volgende:
Oke..
Iedereen mag Dionysiou uitzwaaien hier, mijn tijd is gekomen om jullie allen met tegenzin te verlaten!
Het was een leuke tijd!
[ afbeelding ]
Hoe dit kwam?
Er was ineens 23,63 euro afgeboekt van m'n rekening zonder aanleiding dus ik boek 'm terug via de bank als ongeautoriseerde afboeking, nu krijg ik dit
Whats his name?quote:Op woensdag 1 april 2009 04:59 schreef jack-peng het volgende:
There is a FOK member who ordered 142$ of lasers from me via Echeck, frankly speaking ,I should wait until the money has been received ,then I can ship the items,but I trust FOK members,so I shipped all the laser to him before I have received the money.
He cancelled the deal once he saw I have been shipped his order ,I was just found it when I calculate my monthly profit in my paypal account.
That means ,he did not pay for the laser to me.Or even worse ,he cheat me on purpose.
I am very angry,will contact him first for an explanation ,and I will never ship items at first until the Echeck money has been received.
quote:
Kun je ook zeggen wat je hebt besteld, tenminste als je dat wilt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:12 schreef henkjan90 het volgende:
Tijdje geleden bij Jack voor 145 dollar besteld.Is een paar dagen geleden verstuurd, dus ben benieuwd wanneer het er is...
Eerder ook al voor 35, 27 en 19 dollar.
quote:Op woensdag 1 april 2009 04:59 schreef jack-peng het volgende:
There is a FOK member who ordered 142$ of lasers from me via Echeck, frankly speaking ,I should wait until the money has been received ,then I can ship the items,but I trust FOK members,so I shipped all the laser to him before I have received the money.
He cancelled the deal once he saw I have been shipped his order ,I was just found it when I calculate my monthly profit in my paypal account.
That means ,he did not pay for the laser to me.Or even worse ,he cheat me on purpose.
I am very angry,will contact him first for an explanation ,and I will never ship items at first until the Echeck money has been received.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:12 schreef henkjan90 het volgende:
Tijdje geleden bij Jack voor 145 dollar besteld.Is een paar dagen geleden verstuurd, dus ben benieuwd wanneer het er is...
Are you sure he's from Fok? Then it should be no problem to find him.. Miserable actionquote:Op woensdag 1 april 2009 04:59 schreef jack-peng het volgende:
Lekker genuanceerd zeg... Jack is eigenlijk wel een opgewonde standje zeg... er gaat even iets mis en ik wordt van van alles beschuldigd...quote:Op woensdag 1 april 2009 09:43 schreef lezut het volgende:
[..]
Are you sure he's from Fok? Then it should be no problem to find him.. Miserable action![]()
Eigenlijk hoef ik me niet te verdedigen, want ik heb niks misdaan, maargoed, mag ik niet benieuwd zijn wanneer ik iets binnen krijg?quote:Op woensdag 1 april 2009 09:50 schreef Zapper het volgende:
Gast, je geeft hier zelf nog aan dat je benieuwd bent wanneer je het binnen krijgt
Inclusief
niet zo happen joh. even goed afspreken met Jack en samen hier even knuffelen dan is alles weer goedquote:Op woensdag 1 april 2009 09:55 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Eigenlijk hoef ik me niet te verdedigen, want ik heb niks misdaan, maargoed, mag ik niet benieuwd zijn wanneer ik iets binnen krijg?
Nogmaals, hoe dom zou ik zijn om zulke info hier te plaatsen als ik van plan was niet te betalen...Gast...
wat dacht jij als je net de zooi verzonden hebt en even later blijkt het geld gestorneerd.. Je kan het eenvoudig oplossen door iemand anders met een wel werkende paypall account even voor jou te betalen, nadat jij hem geld hebt gestort.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:47 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Lekker genuanceerd zeg... Jack is eigenlijk wel een opgewonde standje zeg... er gaat even iets mis en ik wordt van van alles beschuldigd...
Dat zei ik zelf toch ook al... ben niet achterlijk.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
wat dacht jij als je net de zooi verzonden hebt en even later blijkt het geld gestorneerd.. Je kan het eenvoudig oplossen door iemand anders met een wel werkende paypall account even voor jou te betalen, nadat jij hem geld hebt gestort.
Excuses, ik was even iets te snelquote:Op woensdag 1 april 2009 09:47 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Lekker genuanceerd zeg... Jack is eigenlijk wel een opgewonde standje zeg... er gaat even iets mis en ik wordt van van alles beschuldigd...
*meldt.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:03 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Dat laatste is niet mogelijk, ken verder niemand met een PayPal account.
Je weet dat dat voor Jack 1/4de van zijn maand salaris is? Het is dus een hoop geld voor hem, het is niet zoals hier dat je even 1 of 2 weken geduldig wacht op je centjes. Hij heeft huur te betalen en dergelijke.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:43 schreef henkjan90 het volgende:
Ja... dat ben ik inderdaad, beetje jammer dat Jack dat meteen rond gaat bazuinen... PayPal rekening is geblokkeerd en dat bedrag is gestorneerd, kan ik ook niks aan doen... heb hem al gezegd dat ik dat heus niet zelf gedaan heb, maargoed, hij zal wel slapen.
Buiten dat, als ik het expres had gedaan zou het natuurlijk dom zijn om hier te vermelden dat ik bepaalde orders heb geplaatst en dat PayPal geblokkeerd is, komt heus wel weer goed, maar Jack ziet natuurlijk even z'n centjes aan z'n neus voorbijvliegen, logisch ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |